Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 23. august 2020

Etter at Larvik kommune, solgte det tidligere post/bibliotek/skole-bygget, i Nevlunghavn, til boligformål, så hadde bestemor Ingeborg maleriutstillingene sine, på terrassen, hver sommer. (Hu kunne kanskje ha slått seg sammen, med Odd Nerdrum, som bodde et steinkast unna, (ved Omrestranda), på cirka den samme tida)


https://www.nb.no/items/a9b808461455fa31aede32144fb6498f?page=29&searchText=ribsskog

PS.

Her er mer om dette, (fra Østlands-Posten 16. april 2005):


https://eavis.op.no/titles/op_no/984/publications/753/pages/22

PS 2.

Bestemor Ingeborg kunne kanskje også ha slått seg sammen, med sin 'svigerdatter' Grethe Ingebrigtsen, (onkel Martin sin daværende samboer), som også drev med kunstmaling, og som har vært representert på Høstutstillingen, i sin tid, (fra Østlands-Posten 23. mars 2005):


https://www.nb.no/items/6d55ed7560709d612c03068bbf0462c8?page=7&searchText="grethe%20ingebrigtsen"

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Kvittering for søknad til Grenland Folkehøgskole
Erik Ribsskog 23. august 2020 kl. 19:23
Til: Grenland Folkehøgskole
Kopi: juridisk , postmottak@uhr.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dere kan kanskje gjøre det sånn, at ikke alle tar ferie, på samme tid.

Sånn at det alltid noen som klarer å svarer mailer, på jobb.

Jeg har jobbet i dagligvarebransjen, og der måtte vi tenke sånn.

(Alle lederne kunne ikke ta ferie samtidig.

Da hadde det ikke vært noen til å åpne og stenge butikkene, for eksempel.

For å si det sånn).

Så dette var bånn i bøtta, synes jeg.

Jeg synes også det er rart, at jeg skal forholde meg, til den og den.

Det er dere jeg har klaget på.

Dere spiller uskyldige.

Men dere er involvert i dette, siden at det er dere som har mailet meg.

Jeg ønsker å bli informert om hvem som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker også å få vite hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere/folk.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Du kan kanskje sende om dette, til en leder/overordnet/rektor.

(I tilfelle, at dette kanskje, blir litt for tungt, for sekretærer og denslags).

Skjerpings!


tor. 23. jul. 2020 kl. 12:14 skrev Grenland Folkehøgskole :
Hei igjen Erik.

Vi benytter oss ikke av sommervikarer til å svare vår skoles Mail.

Som nevnt i forrige Mail vil du bli kontaktet av folkehøgskolenes hovedkontor. Det er fra deres system søknaden din kom til oss og det er de du skal forholde deg til.

Grenland Folkehøgskole er som deg en uskyldig part i dette og vi må avvente svar fra hovedkontoret.

Mvh
Heidi Pynten Frostad
Skolesekretær
------------------------------------
Grenland Folkehøgskole





Hver og en av oss kan gjøre en stor forskjell for miljøet; vennligst ikke print denne e-posten med mindre det er helt nødvendig.


23. jul. 2020 kl. 10:50 skrev Erik Ribsskog :


Hei,

det høres litt rart ut at dere ikke lærer opp sommervikarene deres der.

Hva skal dette bety, lurer jeg.

Har du overordnet der, som kan forklare mer om dette?

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 13. jul. 2020 kl. 20:02 skrev :
Hei igjen Erik.

De følger opp fra sentralt i Folkehøgskolene.
Grunnet ferieavvikling tar dette litt lenger tid.

God sommer!

Mvh
Heidi Pynten Frostad
Skolesekretær
------------------------------------
Grenland Folkehøgskole





Hver og en av oss kan gjøre en stor forskjell for miljøet; vennligst ikke print denne e-posten med mindre det er helt nødvendig.


12. jul. 2020 kl. 12:39 skrev Erik Ribsskog :


Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 16. jun. 2020 kl. 08:59 skrev Informasjon Grenland Folkehøgskole :
Hei Erik.

Vi har mottatt en søknad fra deg på vår botreningslinje 1.juni 2020.

Dersom du ikke har send oss en søknad til denne linjen gjennom folkehøgskole.no, skal jeg informere de om dette og be de følge opp saken.

Vi beklager så meget på dine vegne dersom dette ikke er tilfelle.

Ha en fin dag!

Mvh
Heidi Pynten Frostad
Skolesekretær, Grenland Folkehøgskole
…………………………
Mail : info@grenland.fhs.no
Tlf.  : 3556 0450


Hver og en av oss kan gjøre en stor forskjell for miljøet, vennligst ikke print denne e-posten med mindre det er helt nødvendig.

Videresendt melding:

Fra: Erik Ribsskog
Emne: Klage/Fwd: Kvittering for søknad til Grenland Folkehøgskole
Dato: 15. juni 2020 kl. 14:27:47 CEST
Til: juridisk
Kopi: info@grenland.fhs.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: folkehogskole.no
Date: man. 1. jun. 2020 kl. 07:55
Subject: Kvittering for søknad til Grenland Folkehøgskole
To:


Kvittering for søknad til Grenland Folkehøgskole
Dette er kvittering på at vi har mottatt søknaden din. Du vil snart høre mer fra Grenland Folkehøgskole.

Opptaket starter 1. februar og folkehøgskolene tar opp elever utover hele våren og sommeren så sant det er ledige plasser på linjen.

Har du spørsmål om søknaden din, ta kontakt på info@grenland.fhs.no

Denne eposten er sendt fra en noreply-adresse, og svar blir ikke lest.

Hilsen Folkehøgskolene


Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Kan ikke registrere domenenavnet superhomofil.no
Erik Ribsskog 23. august 2020 kl. 19:11
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@domene.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , firmapost@nkom.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Domene AS
Date: tor. 23. jul. 2020 kl. 12:19
Subject: Kan ikke registrere domenenavnet superhomofil.no
To: Erik Løvenbalk Ribsskog


Hei,

Vi gjenkjenner navnet ditt fra en serie eposter anng. identitetstyveri som har strukket seg over flere måneder.

Vi har gjentatte ganger bedt om informasjon i saken som gjør at vi kan hjelpe deg å finne ut av det uten å få svar.

Senest idag har vi sendt deg 4 spørsmål slik at vi kan komme dypere i saken, slik vi har gjort 4 eller 5 ganger før over flere måneder.

Selv om du har identifisert deg via PID, som verifiserer fødselsnummeret ditt skulle det vært gyldig, velger vi å ikke registrere domenet pga den pågående identitetstyverisaken.

mvh,

Kundeservice
Domene AS

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Re: [Ticket#2020042503004382] Order ID 2134947100
Erik Ribsskog 23. august 2020 kl. 19:01
Til: contact@customer-ed-supp.com
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hi there,

I asked your college Amy Larsen to send about this to a superior.

It seems you have the same title, (Customer Support Team), as Amy Larsen.

So it seems that you are just a bunch of 'monkeys' sitting in a contact-centre sending e-mails to eachother.

I think I have the right to get proper customer-support.

So when I ask you to escalate to a superior.

Then I think that it is your job, to do that.

So this I wanted to complain about.

Erik Ribsskog


tor. 23. jul. 2020 kl. 13:17 skrev :

Dear Erik Ribsskog,

Thank you for contacting us.

Unfortunately, we do not possess any other information except those details
that we have provided you with. Hopefully, such a situation will never happen
again. We are sorry for the inconveniences encountered.

Please, do not hesitate to contact us in case you have any further question.

Kind regards,
Sadie Krause

Customer Support Team
1(718)475-90-88
1(866)235-02-99
44(200)222-70-84




Erik Ribsskog wrote:

> Hi,
>
> thank you for your e-mail.
>
> I'm sure it must be possible for you to find some information about who has
> ordered this in my name.
>
> I would have wanted a second opinion from a superior, please.
>
> Thanks in advance for your information about who these idiots are.
>
> Erik Ribsskog
>
>
> man. 13. jul. 2020 kl. 22:54 skrev :
>
> > Dear Erik Ribsskog,
> >
> > Thank you for contacting us.
> >
> > Please be informed there's hardly anything we can do on that matter, as
> > there
> > is no additional information we will be able to provide you with.
> >
> > Please, do not hesitate to contact us in case you have any further
> > question.
> >
> > Kind regards,
> > Amy Larsen
> >
> > Customer Support Team
> > 1(718)475-90-88
> > 1(866)235-02-99
> > 44(200)222-70-84
> >
> >
> >
> >
> > Erik Ribsskog wrote:
> >
> > > Hi there,
> > >
> > > other companies are able to provide me with IP-address for the trolls who
> > > have ordered sh*t in my name.
> > >
> > > So you should be able to provide me with this, I think.
> > >
> > > You probably need to contact someone in your IT-department or escalate
> > this
> > > to your line-manager.
> > >
> > > I also wanted to know which better routines/systems your company is going
> > > to start with, so that these problems don't happen again, to other
> > > people/citizens.
> > >
> > > Erik Ribsskog
> > >
> > >
> > > man. 15. jun. 2020 kl. 03:58 skrev :
> > >
> > > > Dear Erik Ribsskog,
> > > >
> > > > Thank you for contacting us.
> > > >
> > > > Unfortunately, we do not have access to the details you requested.
> > Only the
> > > > ones we provided to you in the previous messages.
> > > >
> > > > Please, do not hesitate to contact us in case you have any further
> > > > question.
> > > >
> > > > Kind regards,
> > > > Erica  Frey
> > > >
> > > > Customer Support Team
> > > > 1(718)475-90-88
> > > > 1(866)235-02-99
> > > > 44(200)222-70-84
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > Erik Ribsskog wrote:
> > > >
> > > > > Hei,
> > > > >
> > > > > dere mà à ¥ prà à Şve à à ¥ finne ut hva som har skjedd her.
> > > > >
> > > > > (For jeg har ikke kontaktet dere).
> > > > >
> > > > > Og sà à ¥ har jeg ogsà à ¥ rett til, (mener jeg), à à ¥ fà à ¥ vite, hva
> > dere akter
> > > > à à ¥
> > > > > foreta dere, for à à ¥ forhindre, at noe lignende skjer, med andre
> > > > > 'Hvermansen-folk', i fremtida.
> > > > >
> > > > > Med hilsen
> > > > >
> > > > > Erik Ribsskog
> > > > >
> > > > >
> > > > > sà à Şn. 26. apr. 2020 kl. 00:38 skrev > > >:
> > > > >
> > > > > > Kjà à re Erik Ribsskog,
> > > > > >
> > > > > > Takk for at du kontaktet oss.
> > > > > >
> > > > > > Jeg beklager, det er ikke helt klart hva du mener. Vennligst
> > > > spesifiser.
> > > > > > Bestillingen ble plassert hos Bitcoin og ble aldri behandlet.
> > > > > >
> > > > > > Please, do not hesitate to contact us in case you have any further
> > > > > > question.
> > > > > >
> > > > > > Kind regards,
> > > > > > Abby  Pelton
> > > > > >
> > > > > > Customer Support Team
> > > > > > 1(718)475-90-88
> > > > > > 1(866)877-11-87
> > > > > > 44(200)222-70-84
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > Erik Ribsskog wrote:
> > > > > >
> > > > > > > Hei,
> > > > > > >
> > > > > > > dette er trakassering som fà  Ã  à şlge av identitetstyveri,
> > (virker det
> > > > som).
> > > > > > >
> > > > > > > (Jeg har ikke kontaktet disse).
> > > > > > >
> > > > > > > Vennligst rydd opp!
> > > > > > >
> > > > > > > Med hilsen
> > > > > > >
> > > > > > > Erik Ribsskog
> > > > > > >
> > > > > > > PS.
> > > > > > >
> > > > > > > Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden
> > at
> > > > det
> > > > > > ikke
> > > > > > > virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
> > > > > > > jeg).
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > > ---------- Forwarded message ---------
> > > > > > > Fra:
> > > > > > > Date: fre. 10. apr. 2020 kl. 05:44
> > > > > > > Subject: Invoice: Order 2134947100
> > > > > > > To:
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > > Dear Erik Là  Ã  à şvenbalk Ribsskog,
> > > > > > >
> > > > > > > We thank you for the order with norsk-apotek.com online shop!
> > > > > > >
> > > > > > > IF YOU FIND ANY MISTAKE IN YOUR ORDER DETAILS, PLEASE, CONTACT
> > US AS
> > > > SOON
> > > > > > > AS POSSIBLE.
> > > > > > >
> > > > > > > ORDER ID: 2134947100 (Please save it for future reference)
> > > > > > >
> > > > > > > PAYMENT DETAILS:
> > > > > > >
> > > > > > > Order Date: 2020-04-10 03:44:27 Charge Descriptor:
> > > > > > >
> > > > > > > PRODUCT(S) (PLEASE, CHECK): [generic viagra 100mg x 360
> > (sildenafil
> > > > > > > citrate) = USD 323.95 x 8]
> > > > > > >
> > > > > > > SHIPPING: USD 0.00 DISCOUNT: 0 TOTAL AMOUNT: USD 2591.60
> > > > > > >
> > > > > > > SHIPPING ADDRESS (PLEASE, CHECK):
> > > > > > >
> > > > > > > Shipping name: Erik Là  Ã  à şvenbalk Ribsskog Address: (Sensurert av johncons-blogg)
> > City:
> > > > > > Bekkestua
> > > > > > > State: Zip: (Sensurert av johncons-blogg) Country: Norway
> > > > > > >
> > > > > > > SHIPPING METHOD: : International Unregistered Mail TRACKING
> > NUMBER:
> > > > Not
> > > > > > > available for International Unregistered Mail CHECK THE
> > > > STATUS/TRACKING
> > > > > > #:
> > > > > > > http://re-customer.com/
> > > > > > >
> > > > > > > DELIVERY TERMS: 10-21 days AFTER THE DISPATCH
> > > > > > >
> > > > > > > Please, keep in mind that the time of delivery specified here is
> > the
> > > > > > > estimated delivery time which is true for most cases, but cannot
> > be
> > > > > > > guaranteed due to the probability of force majeure events
> > described
> > > > > > below.
> > > > > > >
> > > > > > > Please, note that our company does not hold responsibility for
> > > > extended
> > > > > > > delays due to the customs inspections of international mail.
> > > > > > >
> > > > > > > We do not also hold responsibility for delays in deliveries due
> > to
> > > > mail
> > > > > > > disruptions during the Christmas and New Year celebration,
> > natural
> > > > > > > disasters, strikes and other events which disrupt mailing process
> > > > being
> > > > > > > beyond our control.
> > > > > > >
> > > > > > > PLEASE, READ ATTENTIVELY: It takes 1-2 business days to send the
> > > > order
> > > > > > out.
> > > > > > > As your order should come through customs there can be a delay.
> > > > Please,
> > > > > > let
> > > > > > > us know if you do not receive your order 3 days after the
> > delivery
> > > > > > > deadline.
> > > > > > >
> > > > > > > PLEASE, NOTE THAT YOUR ORDER CAN BE CANCELLED WITHIN 24 HOURS
> > ONLY
> > > > > > >
> > > > > > > CUSTOMER SUPPORT (We speak ENGLISH only): +1(866)877 1187
> > +1(718)475
> > > > 9088
> > > > > > > +44(200)222 7084
> > > > > > >
> > > > > > > E-MAIL: contact@re-customer.com URL: http://re-customer.com/
> > > > > > >
> > > > > > > Kind Regards, norsk-apotek.com
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > > >
> > > > > >
> > > > > >
> > > > >
> > > >
> > > >
> > >
> >
> >
>

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Takk for din bestilling
Erik Ribsskog 23. august 2020 kl. 18:47
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@vitaelab.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: tor. 23. jul. 2020 kl. 14:18
Subject: Takk for din bestilling
To:


VitaeLab

Takk for din bestilling!
Din bestilling er registrert hos oss, og sendes i posten så raskt som mulig. Du vil motta forsendelsen innen 2 uker. En ordrebekreftelse sendes også til din e-post.

Velkommen som kunde hos VitaeLab!

Praktisk informasjon
Du mottar en ordrebekreftelse på e-post innen kort tid.

Fakturaen blir sendt sammen med din første forsendelse. Her finner du noen tips om hvordan du kan opprette avtalegiro.
Husk at det kan ta litt tid før du merker effekten fra bruk av kosttilskudd, derfor anbefaler vi å prøve produktet i minst tre måneder.
Spørsmål angående bestillingen din?
Kontakt kundeservice på epost om det er noe du lurer på. Eller ring oss på tlf. 98 70 14 01 - åpent alle hverdager mellom klokken 08:30 og 16:30.
Ordredetaljer:
2 x VitaePro 2 x VitaePro 338,00
Collagen Forte Collagen Forte 0,00
Porto: 39,00
Total: 377,00
Leveringsadresse:
Erik Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua

eribsskog@gmail.com

VitaeLab

www.vitaelab.no · Kundeservice: 98 70 14 01 / e-post: kundeservice@vitaelab.no

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
(Saksnummer:13679516) Teknisk support - Mobilsvar
Erik Ribsskog 23. august 2020 kl. 18:41
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, fmovpost
Hei,

nå har jeg skrevet med dine kolleger Sunniva og Mailinn, om det samme.

Jeg ba de, om å sende dette, opp til en leder/overordnet.

For det er litt dumt, å skrive om det samme, med hundre forskjellige 'hekse-kjærringer', (i et stort kontaktsenter), liksom.

Jeg vil heller ta dette, med en enkelt person.

(Sånn at jeg slipper å forklare om det samme, noe sånt som hundre ganger).

Så om du kan sende dette videre, til en leder/overordnet.

(Jeg har krav på ordentlig kundeservice.

Og jeg har hatt sjefer selv, (på 90-tallet), som har forklart, at man må kunne forvente, av alle ansatte, at de klarer, å ta imot en klage, (og bringe denne videre).

For å si det sånn).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 23. jul. 2020 kl. 14:21 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei Erik,

Nå forstår jeg ikke hva du mener? Du ba om informasjon om hvordan du besvarer en samtale på mobilen din.
Hvem er det som kontakter deg?

Hvilket mobilnummer har du hos oss?


Vennlig hilsen

Monika
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Thu, 23 Jul 2020 14:12:42 +0200
Til: juridisk
Kopi: ice Privat Kundeservice , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Emne: Klage/Fwd: (Saksnummer:13679516) Teknisk support - Mobilsvar

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ice Privat Kundeservice
Date: man. 13. jul. 2020 kl. 14:52
Subject: (Saksnummer:13679516) Teknisk support - Mobilsvar
To:

Hei,

Det kommer an på hva slags type mobil du har. Hvis du har en smart-mobil skal du som oftest trykke eller skyve/dra på det grønne symbolet som kommer opp på skjermen.

Hvis du trenger ytterligere hjelp må du besvare e-posten med informasjon om hvilket mobilnummer dette gjelder og hva slags type mobil du har, merke og modell.


Vennlig hilsen

Monika
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra:
Dato: Sun, 12 Jul 2020 12:53:33 +0200
Til:
Emne: Teknisk support - Mobilsvar

Kontaktformulær

Emne: Teknisk support
Underkategori: Mobilsvar

Er du kunde: Ja
Kundetype: Privat

Navn: Frøken Ribsskog
Telefonnummer:
Kunde kan kontaktes på telefon: Nei

Kundenr/fødselsdato/organisasjonsnr:
E-postadresse: eribsskog+psykose@gmail.com

Spørsmål:
Hvordan svarer jeg når mobilen ringer?

ks sign_nyogo.jpg
40K

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
(Saksnummer:13556115) Faktura og priser - Forbruk
Erik Ribsskog 23. august 2020 kl. 18:30
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

nå ba jeg din kollega Mailinn, om å sende dette, til en overordnet.

Men du har samme tittel, (kunderådgiver), som hu Mailinn.

Så det virker litt som, at dere er gjeng med apekatter liksom, som sitter, i et stort kontaktsenter, og sender mailer, til hverandre.

Når jeg har bedt dere om å sende dette opp, til en leder/direktør.

Så forventer jeg, at dere gjør det.

Istedet for å være, som en gjeng med unger/idioter.

Er sjefen så skummel, liksom.

Dere må da være så voksne, at dere tørr, å sende en mail, til sjefen.

Her må dere skjerpe dere, og vokse opp.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 23. jul. 2020 kl. 15:01 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, Erik

Jeg beklager for at du føler du ikke får hjelpen du trenger, men da dette er utenfor vår kontroll er det dessverre ikke noe overordnede kan gjøre her heller.
Dersom din e-post adresse blir misbrukt av noen andre, anbefaler jeg at du bytter passord på kontoen din. At noen andre sender inn et kontaktskjema med ditt navn kan dessverre ikke vi kontrollere.

Dette er identitetstyveri og hacking, så jeg anbefaler at du i dette tilfellet tar kontakt med politiet som har mer myndighet til å sjekke ut dette for deg.

Jeg beklager jeg ikke kunne være til mer hjelp.

Ha en fin dag!


Vennlig hilsen

Sunniva
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Thu, 23 Jul 2020 14:29:53 +0200
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, firmapost@nkom.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Emne: Re: (Saksnummer:13556115) Faktura og priser - Forbruk

Hei,

nå har jeg bedt deg om å sende dette til en overordnet.

Så jeg må si at dere har noen fæle nykker, når dere ikke har gjort det.

Folk har krav på ordentlig kundeservice, så dette hører ikke noe sted hjemme, må jeg si.

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 13. jul. 2020 kl. 13:06 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei igjen,

Jeg ser at du ikke har nevnt ett telefonnummer vi kan ringe deg på for å oppklare dette.

Det er ingen som har bestilt noe.
Noen har sendt oss kontaktskjema og lagt inn din e-postadresse i e-postadresse feltet.

Dette er ett åpent skjema, vi kan dessverre ikke styre hvilken e-postadresse som skrives der.

Det er ikke så mye mer vi kan gjøre fra vår side i denne saken.

Jeg ønsker deg en fin dag.

Vennlig hilsen

Mailinn
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Sun, 12 Jul 2020 12:43:38 +0200
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, firmapost@nkom.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Emne: Re: (Saksnummer:13556115) Faktura og priser - Forbruk

Hei,

dette høres ut som ansvarsfraskrivelse.

Her har dere dårlige rutiner/systemer.

Og så sier dere at jeg skal bytte mail-adresse.

Det hører ingen steder hjemme, (må jeg si).

Her får dere skjerpe dere.

Vennligst send om dette til en leder!

Og jeg ønsker også at dere informerer meg, om hvem som har bestilt, denne dritten, i mitt navn.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 16. jun. 2020 kl. 08:21 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, Erik

Dette har jeg undersøkt for deg.

Kontaktskjemaet som er sendt er ett åpent skjema.
Det er da noen som kan din e-postadresse, som skriver det inn i skjemaet.

Det er ikke så mye vi kan få gjort med dette dessverre.
Alternativet er eventuelt å bytte e-postadresse.

Jeg ønsker deg en fin dag.

Vennlig hilsen

Mailinn
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






From: Erik Ribsskog
Date: Mon, 15 Jun 2020 13:57:58 +0200
To: juridisk
Cc: ice Privat Kundeservice , firmapost@nkom.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no
Subject: Klage/Fwd: (Saksnummer: 13556115) Faktura og priser - Forbruk

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ice Privat Kundeservice
Date: man. 1. jun. 2020 kl. 19:54
Subject: Re:(Saksnummer: 13556115) Faktura og priser - Forbruk
To:

Hei,

Takk for at du kontakter oss.

Din henvendelse er registrert med saksnummer 13556115 og vi vil behandle denne så snart som mulig.
Haster saken din, kan vi hjelpe deg på telefon 21 00 00 00.

Om du velger å ringe oss i stedet, husk å oppgi saksnummeret slik at vi raskere får hjulpet deg.

Minner om at det finnes mye nyttig informasjon på vår nettside ice.no
Eventuelle endringer av abonnementet kan du selv gjøre via ice-appen eller Min Side på ice.no

Vi takker for din tålmodighet.


Med vennlig hilsen




3 vedlegg
ks sign_nyogo.jpg
40K
ks sign_nyogo.jpg
40K
ks sign_nyogo.jpg
40K

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Erik, teen venter på deg
Erik Ribsskog 23. august 2020 kl. 18:19
Til: Kjetil Eide
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg synes også det.

At det at dere bruker fornavnet mitt sånn, i hilsenen.

Blir litt sånn svensk/unorsk/klamt og at dere blir for dus/personlige/kameratslige.

Så dette er en uskikk, (må jeg si).

Jeg har bodd i mange år i Storbritannia, og der skrev de 'Mr. Ribsskog', i hilsenen, hvis de skrev noe navn, i det hele tatt.

Skjerpings!


tor. 23. jul. 2020 kl. 15:30 skrev Kjetil Eide :
Hei Erik



Takk for henvendelsen.



Jeg er litt usikker på hva som har skjedd her. Det er opprettet en kunde hos oss, 13. juli, med din e-post og postadresse på Bekkestua.

Denne kontoen har registrert seg som mottaker av markedsføring. Det er derfor du mottok den eposten om varer i din handlekurv fordi samme bruker har forsøkt å handle i vår nettbutikk den 13 juli.



Jeg forstår det som at dette kanskje ikke var deg da det er registrert et telefonnummer på samme bruker som ikke ser ut til å tilhøre deg.

Med bakgrunn i din e-post velger jeg å igangsette sletting alle dataen som er tilknyttet denne brukeren.



Dersom du opplever at noen har stjålet din identitet må du ta direkte kontakt med Datatilsynet eller Politiet om dette.



Vennlig hilsen / Best regards

Kjetil Frøitland Eide

+47 92 45 60 63

kjetil@t-selskapet.no



T selskapet AS

www.norges-tehus.no



Fra: Erik Ribsskog
Sendt: torsdag 23. juli 2020 10.08
Til: juridisk
Kopi: kjetil@t-selskapet.no; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no
Emne: Klage/Fwd: Erik, teen venter på deg



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Norges Tehus - Kjøp god te på nett
Date: tir. 14. jul. 2020 kl. 02:15
Subject: Erik, teen venter på deg
To:



Bilde er fjernet av sender. Norges Tehus - Kjøp god te på nett



Vi har spart på varene dine
Hei Erik, vi oppdaget at det er noen varer igjen i handlevognen din etter at du var innom oss i sted.
Når du er klar til å handle ligger kurven og venter på deg.

Fullfør bestillingen

eller gå til butikken



Varene du vurderte er


Bilde er fjernet av sender.

Premium Matcha × 5
40gr boks



Har du spørsmål kan du bare svare på denne e-posten eller sende en e-post til kjetil@t-selskapet.no

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
RE: Re: Ihre Anfrage an bonprix vom 16.05.2020 [Ticket-ID 96178461]
Erik Ribsskog 23. august 2020 kl. 18:08
Til: service@bonprix.no
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, service-nr@news.bonprix-info.net, fmovpost , "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

dere er på jordet.

Dere får heller få dere bedre norsk-kunnskaper, tror jeg.

For her har dere falt av.

Å bruker Google Translate, er kanskje ikke noe, for seriøse bedrifter.

Dere får heller ansette noen, som mestrer det norske språket, og som også har litt omgang i huet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 23. jul. 2020 kl. 17:58 skrev bonprix :
Hei Erik,

Takk for at du kontakter oss.Du skal selvfølgelig få svar på spørsmålet ditt.

Send e-posten du mottok fra ham til oss, så vi kan se nærmere på den.

Ved spørsmål, forespørsler eller forslag kan du ringe vår kundeservice fra mandag til fredag mellom kl 10:00 til kl 18:00 og lørdager 10.00-.15.00 på telefonnummer 21 05 57 30.

bonprix ønsker deg en fin dag.

Vennlig hilsen
Nicco
bonprix kundeservice




Kundetelefon: 21 05 57 30

Åpent Hverdager kl. 10.00 - 18.00 og lørdager 10.00-.15.00


www.bonprix.no
www.facebook.com/bonprixNO
www.twitter.com/bonprixNO
www.youtube.com/bonprix

bonprix Handelsgesellschaft mbH
Selskapets forretningskontor: Hamburg

Markus Fuchshofen
Dr. Richard Gottwald
Dr. Kai Heck
Rien Jansen
Dr. Marcus Ackermann

Handelsregister AG Hamburg HR B 36 455

Adresse:

bonprix Handelsgesellschaft mbH
Haldesdorfer Str. 61
22179 Hamburg

[Ticket-ID 96178461]

> Hei,
>
> hva er dette for slags dumskap?
>
> Se e-posten jeg har mottatt?
>
> Dere må da vite hva dere har sendt meg?
>
> Det er også bare å se i mail-historien, så ser man vel det.
>
> Hvorfor skal dere avspore dette.
>
> Vennligst send om dette til en overordnet.
>
> Skjerpings!
>
> Erik Ribsskog
>
> PS.
>
> Jeg synes også, at det blir litt klamt, at dere er så dus/personlige.
>
> Hva er galt med bare: 'Hei'.
>
> Skjerpings!
>
>
>
>
> man. 13. jul. 2020 kl. 19:33 skrev bonprix :
>
> Hei Erik,
>
> Takk for at du kontakter oss.Du skal selvfølgelig få svar på spørsmålet ditt.
>
> Det vi mener er at vi ønsker å se e-posten du har mottatt, slik at vi kan ta denne videre til riktig avdeling.
>
> Ved spørsmål, forespørsler eller forslag kan du ringe vår kundeservice fra mandag til fredag mellom kl 10:00 til kl 18:00 og lørdager 10.00-.15.00 på telefonnummer 21 05 57 30.
>
> bonprix ønsker deg en fin dag.
>
> Vennlig hilsen
> Nicco
> bonprix kundeservice
>
>
>
>
> Kundetelefon: 21 05 57 30
>
> Åpent Hverdager kl. 10.00 - 18.00 og lørdager 10.00-.15.00
>
>
> www.bonprix.no
> www.facebook.com/bonprixNO
> www.twitter.com/bonprixNO
> www.youtube.com/bonprix
>
> bonprix Handelsgesellschaft mbH
> Selskapets forretningskontor: Hamburg
>
> Markus Fuchshofen
> Dr. Richard Gottwald
> Dr. Kai Heck
> Rien Jansen
> Dr. Marcus Ackermann
>
> Handelsregister AG Hamburg HR B 36 455
>
> Adresse:
>
> bonprix Handelsgesellschaft mbH
> Haldesdorfer Str. 61
> 22179 Hamburg
>
> [Ticket-ID 96178461]
>
> > Hei,
> >
> > ja dere får be han Chris Baines, (som likte å gå med parkas-jakker, han hadde to like, med litt forskjellige farger), om må skjerpe seg.
> >
> > Jeg jobba sammen med Baines på Bertelsmann Arvato Liverpool, i 2005 og 2006.
> >
> > Jeg lurer på om Baines var leder, på Arvato Bonprix.
> >
> > Men de hadde muligens bare en ansatt.
> >
> > Så jeg vet hva Baines dreiv med der egentlig.
> >
> > Men han jobba i samme kontorlandskap.
> >
> > Hva mener du med: 'Videresend posten din til den aktuelle avdelingen'.
> >
> > Mener du at jeg skal sende?
> >
> > Eller mener du at du skal sende?
> >
> > Dette var dårlig norsk.
> >
> > Skjerpings!
> >
> > Erik Ribsskog
> >
> > PS.
> >
> > Jeg foretrekker å ta dette skriftlig.
> >
> > Det er kunden/borgeren sitt privilegium, (å velge), vil jeg si.
> >
> > Skjerpings!
> >
> >
> >
> > ons. 17. jun. 2020 kl. 15:50 skrev bonprix :
> >
> > Hei Erik,
> >
> > Takk for at du kontakter oss.Du skal selvfølgelig få svar på spørsmålet ditt.
> >
> > Videresend posten din til den aktuelle avdelingen.
> >
> > Ved spørsmål, forespørsler eller forslag kan du ringe vår kundeservice fra mandag til fredag mellom kl 10:00 til kl 18:00 og lørdager 10.00-.15.00 på telefonnummer 21 05 57 30.
> >
> > bonprix ønsker deg en fin dag.
> >
> > Vennlig hilsen
> > Katarina
> > bonprix kundeservice
> >
> >
> >
> >
> > Kundetelefon: 21 05 57 30
> >
> > Åpent Hverdager kl. 10.00 - 18.00 og lørdager 10.00-.15.00
> >
> >
> > www.bonprix.no
> > www.facebook.com/bonprixNO
> > www.twitter.com/bonprixNO
> > www.youtube.com/bonprix
> >
> > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > Selskapets forretningskontor: Hamburg
> >
> > Markus Fuchshofen
> > Dr. Richard Gottwald
> > Dr. Kai Heck
> > Rien Jansen
> > Dr. Marcus Ackermann
> >
> > Handelsregister AG Hamburg HR B 36 455
> >
> > Adresse:
> >
> > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > Haldesdorfer Str. 61
> > 22179 Hamburg
> >
> > [Ticket-ID 96178461]
> >
> > > Hei,
> > >
> > >
> > > dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
> > >
> > >
> > > (For jeg har ikke kontaktet dere).
> > >
> > >
> > > Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
> > >
> > >
> > > Med hilsen
> > >
> > >
> > > Erik Ribsskog
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > fre. 29. mai 2020 kl. 12:18 skrev bonprix :
> > >
> > > Hei Erik,
> > >
> > > Takk for svaret ditt.‌
> > >
> > > Vi beklager dette og sender det videre til riktig avdeling.
> > >
> > > Ved spørsmål, forespørsler eller forslag kan du ringe vår kundeservice fra mandag til fredag mellom kl 10:00 til kl 18:00 og lørdager 10.00-.15.00 på telefonnummer 21 05 57 30.
> > >
> > > bonprix ønsker deg en fin dag.
> > >
> > > Vennlig hilsen
> > > Josef
> > > bonprix kundeservice
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > Kundetelefon: 21 05 57 30
> > >
> > > Åpent Hverdager kl. 10.00 - 18.00 og lørdager 10.00-.15.00
> > >
> > >
> > > www.bonprix.no
> > > www.facebook.com/bonprixNO
> > > www.twitter.com/bonprixNO
> > > www.youtube.com/bonprix
> > >
> > > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > > Selskapets forretningskontor: Hamburg
> > >
> > > Markus Fuchshofen
> > > Dr. Richard Gottwald
> > > Dr. Kai Heck
> > > Rien Jansen
> > > Dr. Marcus Ackermann
> > >
> > > Handelsregister AG Hamburg HR B 36 455
> > >
> > > Adresse:
> > >
> > > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > > Haldesdorfer Str. 61
> > > 22179 Hamburg
> > >
> > > [Ticket-ID 96178461]
> > >
> > > > Hei,
> > > >
> > > >
> > > > dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
> > > >
> > > >
> > > > (For jeg har ikke kontaktet dere).
> > > >
> > > >
> > > > Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
> > > >
> > > >
> > > > Med hilsen
> > > >
> > > >
> > > > Erik Ribsskog
> > > >
> > > > PS.
> > > >
> > > > Jeg har også jobbet sammen med Bon Prix-folk i England, (hos Arvato Liverpool).
> > > >
> > > > En brite ved navn Chris Baines.
> > > >
> > > > (Som jeg har med om trakassering fra, i min arbeidssak, mot Arvato).
> > > >
> > > > Kanskje det er han som tuller.
> > > >
> > > > Skjerpings!
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > tir. 26. mai 2020 kl. 17:15 skrev bonprix Service :
> > > >
> > > > ‌Kjære kunde,
> > > >
> > > > vi ønsker å hjelpe deg så fort som mulig og har sendt din epost videre til kundeservice i Norge. De vil raskt kunne hjelpe deg. Vennligst send alle fremtidige henvendelser direkte til service@bonprix.no. Da kommer du til riktig sted og får raskere hjelp.
> > > >
> > > > Hjertelig hilsen
> > > > ditt bonprix team
> > > > ‌Susanne Schöngart
> > > >
> > > >
> > > > Customer service: 040 6462 321 (Mo-Sa 7am-11pm, Su 8am-11pm)
> > > > Order hotline: 01805 10 20* (24h)
> > > >
> > > > -*fixed line 0,14 €/minute
> > > > - mobile phones max 0,42 €/minute
> > > >
> > > >
> > > > www.bonprix.de
> > > > www.facebook.com/bonprixDE
> > > > www.twitter.com/bonprixDE
> > > > www.youtube.com/bonprix
> > > >
> > > > Ticket-ID: ID[|#1695324880#96048275#78701aa#|]
> > > >
> > > > > Hei,
> > > > >
> > > > >
> > > > > dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
> > > > >
> > > > >
> > > > > (Jeg har ikke kontaktet disse).
> > > > >
> > > > >
> > > > > Vennligst rydd opp!
> > > > >
> > > > >
> > > > > Med hilsen
> > > > >
> > > > >
> > > > > Erik Ribsskog
> > > > >
> > > > >
> > > > > PS.
> > > > >
> > > > >
> > > > > Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
> > > > > virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
> > > > > jeg).
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > > ---------- Forwarded message ---------
> > > > > Fra:
> > > > > Date: søn. 10. mai 2020 kl. 23:17
> > > > > Subject: Din registrering hos bonprix.no
> > > > > To:
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > > Shop fra vårt store utvalg - klikk her.
> > > > >
> > > > > Dame Herre Barn Hjem Salg
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > > Velkommen
> > > > > til oss
> > > > >
> > > > > Kjære Erika Dåsmer Ribsskog,
> > > > >
> > > > > Så hyggelig at du liker bonprix. Du er nå registrert hos oss og vil ha tilgang til flere fordeler!
> > > > >
> > > > > Først av alt: Nå har vi lagret din e-postadresse, eribsskog@gmail.com. For sikkerhets skyld sender vi passordet ditt i en egen e-post. Hvis du skulle glemme det, klikker du bare på Glemt passord, så sender vi deg en e-post med ny informasjon.
> > > > >
> > > > > Nå har du tilgang til flere praktiske funksjoner:
> > > > >
> > > > > Raskere bestilling
> > > > > Alt du trenger for å logge inn er din e-postadresse og ditt passord. Så er det bare å sette i gang å bestille!
> > > > >
> > > > > Din ønskeliste
> > > > > Har du sett noe du liker ekstra godt? Med bare ett klikk kan du sette det på din ønskeliste slik at du ved en senere anledning lett kan finne det igjen, sammenligne eller bestille.
> > > > >
> > > > >
> > > > > Din personlige oversikt
> > > > > Under Min konto får du full oversikt over all viktig informasjon: dine bestillinger, fakturaer og status for forsendelser.
> > > > >
> > > > >
> > > > > Har du flere spørsmål, skriv gjerne til oss via vårt kontaktskjema, eller til service@bonprix.no.
> > > > >
> > > > > Med vennlig hilsen
> > > > > ditt bonprix-team
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > > Til nettbutikken >>
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > > Spørsmål & svar:
> > > > > service@bonprix.no
> > > > > Tlf: 21 05 57 30
> > > > > Faks: 21 05 57 39
> > > > >
> > > > > Se eller shop:
> > > > > www.bonprix.no
> > > > > Alle priser er inkludert mva og frakt.
> > > > >
> > > > > Du finner oss på:
> > > > >
> > > > > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > > > > Haldesdorfer Straße 61
> > > > > 22179 Hamburg
> > > > > Tyskland
> > > > > AG Hamburg HRB 36455
> > > > > Representert ved:
> > > > > Dr. Marcus Ackermann (styreleder),
> > > > > Markus Fuchshofen, Dr. Richard Gottwald. Dr. Kai Heck, Rien Jansen
> > > > >
> > > > >
> > > > >
> > > > > Køpsvillkår
> > > > > Personvern
> > > > >
> > > > >
> > > > > Dette nyhetsbrevet ble sendt til: eribsskog@gmail.com.
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > **************************************************************************************************************
> > > >
> > > > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > > > Sitz der Gesellschaft: Hamburg
> > > >
> > > > Geschäftsführung:
> > > > Markus Fuchshofen
> > > > Dr. Richard Gottwald
> > > > Dr. Kai Heck
> > > > Rien Jansen
> > > > Beiratsvorsitzender: Dr. Marcus Ackermann
> > > >
> > > > Handelsregister AG Hamburg HR B 36 455
> > > >
> > > > Adresse:
> > > >
> > > > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > > >
> > > > Haldesdorfer Str. 61
> > > > 22179 Hamburg
> > > >
> > > > Diese E-Mail enthält vertrauliche und/oder rechtlich geschützte Informationen.
> > > > Wenn Sie nicht der richtige Adressat sind oder diese E-Mail irrtümlich erhalten haben,
> > > > informieren Sie bitte sofort den Absender und vernichten Sie diese Mail.
> > > > Das unerlaubte Kopieren sowie die unbefugte Weitergabe dieser E-Mail ist nicht gestattet.
> > > >
> > > > This e-mail may contain confidential and/or privileged information.
> > > > If you are not the intended recipient (or have received the e-mail in error)
> > > > please notify the sender immediately and delete this e-mail. Any unauthorized copying,
> > > > disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.
> > > >
> > > > **************************************************************************************************************
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > **************************************************************************************************************
> > > >
> > > > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > > > Sitz der Gesellschaft: Hamburg
> > > >
> > > > Geschäftsführung:
> > > > Markus Fuchshofen
> > > > Dr. Richard Gottwald
> > > > Dr. Kai Heck
> > > > Rien Jansen
> > > > Beiratsvorsitzender: Dr. Marcus Ackermann
> > > >
> > > > Handelsregister AG Hamburg HR B 36 455
> > > >
> > > > Adresse:
> > > >
> > > > bonprix Handelsgesellschaft mbH
> > > >
> > > > Haldesdorfer Str. 61
> > > > 22179 Hamburg
> > > >
> > > > Diese E-Mail enthält vertrauliche und/oder rechtlich geschützte Informationen.
> > > > Wenn Sie nicht der richtige Adressat sind oder diese E-Mail irrtümlich erhalten haben,
> > > > informieren Sie bitte sofort den Absender und vernichten Sie diese Mail.
> > > > Das unerlaubte Kopieren sowie die unbefugte Weitergabe dieser E-Mail ist nicht gestattet.
> > > >
> > > > This e-mail may contain confidential and/or privileged information.
> > > > If you are not the intended recipient (or have received the e-mail in error)
> > > > please notify the sender immediately and delete this e-mail. Any unauthorized copying,
> > > > disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.
> > > >
> > > > **************************************************************************************************************

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ordrenummer 208173350 - power.no
Erik Ribsskog 23. august 2020 kl. 18:00
Til: juridisk
Kopi: Power_Norge@power.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , varehussjef.colosseum@power.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: tor. 23. jul. 2020 kl. 18:44
Subject: Ordrenummer 208173350 - power.no
To:


Power
Hei Erika Løvenbalk Ribsskog

Nyhet! Drive-Thru. Ring butikken når du ankommer og få varene levert i bilen. Klikk her for mer informasjon.

Våre butikke er åpne, og det er trygt å handle hos POWER. Les mer om COVID-19 og tiltakene vi gjør her.

Nedtellingen har begynt! Nå det ikke lenge til du kan hente din ordre i din valgte POWER-butikk. Dette er en bekreftelse på at ordren er reservert i 24 timer, og produktene vil ikke kunne kjøpes av andre. I helger og på helligdager er ordren reservert ut neste arbeidsdag.

Vi gjør klar ordren din innen 2 timer i butikkens åpningstid, og gir deg beskjed når den er klar til å hentes. Med forbehold om feil i lagerbeholdning.

Vi gleder oss til å se deg i POWER-butikken.

Velkommen!
Ordreinformasjon

Bestillingsdato: 23.07.2020 18:43
Ordrenummer: 208173350
Betalingsform: Betal i butikk
Leveringstype: Click&Collect - Hent og betal i POWER-butikk
Kundeinformasjon:
Erika Løvenbalk Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua
+4791587593
eribsskog+psykose@gmail.com
Hentes hos:
POWER Colosseum
Sørkedalsveien 6
0369 Oslo
21004000
varehussjef.colosseum@power.no

Åpningstider:
(Åpningstider kan avvike i forbindelse med helligdager)
23.07 Torsdag 10 - 20
24.07 Fredag 10 - 20
25.07 Lørdag 10 - 18
26.07 Søndag Stengt
27.07 Mandag 10 - 20
28.07 Tirsdag 10 - 20
29.07 Onsdag 10 - 20
Produkter

NOOA NOBL170 LADYSHAVER NOOA NOBL170 LADYSHAVER
Varenummer: 559276
1stk. á
kr 499,00
Hent om 2 timer
Frakt: Click&Collect - Hent og betal i POWER-butikk
kr 0,00
Total
kr 499,00
(25 % MVA: kr 99,80)
Med vennlig hilsen
POWER
Power Kundeservice
Åpningstider: Mandag - fredag kl. 09:00 - 18:00 (08:00-22:00 på chat) , lørdag kl. 09:00 - 17:00.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Ordrebekreftelse nr. 1606030/knr. 469131
Erik Ribsskog 23. august 2020 kl. 17:52
Til: Gamezone Kundeservice
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

er dette at du lekser opp?

Det vil jeg gjerne ha meg frabedt.

Dere 'nerder' får heller ansette noen ordentlige forretningsfolk til å svare på mailene deres.

Makan.

Jeg liker heller ikke at dere bruker mitt fornavn sånn, i hilsenen.

Det blir unorsk/klamt/nedlatende og at dere er for dus/personlige/kameratslige, synes jeg.

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og jeg ønsker at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, (hva med forhåndsbetaling, for eksempel), som dere skal starte med, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere/folk.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 21. jul. 2020 kl. 08:03 skrev Gamezone Kundeservice :
Hei Erik,



Som nevnt i går er dette tredje gang du kontakter oss i tre separate tilfeller i forbindelse med ordre registrert med ditt navn.

Denne konto er opprettet med ditt navn, personnummer, adresse, e-postadresse og telefonnummer.

For at vi skal kunne kreditere faktura er vi nødt til å be om kopi av politianmeldelse på forholdet, enn så lenge er vi dessverre nødt til å opprettholde fakturaen.

Konto er sperret for handel med faktura inntil videre.



  Med vennlig hilsen

  Hauk Marki

  Telefon: 38 17 83 13

gamezone-white



Fra: Erik Ribsskog
Sendt: 20. juli 2020 23:50
Til: juridisk
Kopi: Gamezone Kundeservice ; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post@inkassoklagenemnda.no
Emne: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse nr. 1606030/knr. 469131



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Gamezone.no
Date: søn. 12. jul. 2020 kl. 14:12
Subject: Ordrebekreftelse nr. 1606030/knr. 469131
To:







Bilde er fjernet av sender.

Ordrebekreftelse #1606030
                       
Takk for din bestilling! Noen av produktene er på lager, og disse vil bli sendt fra oss i dag 12.07.2020. Resterende varer vil bli ettersendt.

Bestilt

Lagerstatus

Hersheys Cookies & Creme Drops - 59g

1,00

På lager

30,00

Produktnr: 131248

Forsikring av pakke

1,00

På lager

20,00

Produktnr: 10

*** Disse produktene er ikke på lager og vil bli ettersendt ***

Mafia Trilogy Xbox One

1,00

Ventes inn

698,00

Produktnr: 145091

26.08.2020

Sum

748,00

Frakt

59,00

Gebyrer

29,00

Totalt å betale

836,00

Alle priser er ink. mva

Ordren sendes til

Sendingsmåte

Betalingsmåte

Erik Løvenbalk Ribsskog

Brevpost (hjem i postkassa)

Faktura med varen (Fakturagebyr kr 29,-)

(Sensurert av johncons-blogg)

NO-(Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA

Feil adresse? Kontakt oss

Vi håper å se deg igjen snart!

Gamezone.no

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Re: Angående bestillinger i ditt navn
Erik Ribsskog 23. august 2020 kl. 17:41
Til: KK
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "Post (Medietilsynet)" , post@aller.no, fmovpost
Hei,

det skrev jeg jo om, i den forrige mailen min.

At det er feil bruk av personopplysningsloven, hvis dere bruker den, til å beskytte kriminelle i identitetstyveri-saker.

Hvis det hadde vært en ordentlig leder, som svarte, så hadde han/hun nok skrevet tittelen sin, og også etternavnet, (og ikke bare fornavnet).

Så her må jeg si, at jeg vil ha et ordentlig svar, fra en leder/overordnet, med ordentlig navn og tittel.

Så her får dere slutte med tøyset deres.

Aller er vel et dansk firma, men at dere bare skal tøyse og tulle i Norge, det synes jeg, at blir feil.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 24. jul. 2020 kl. 10:13 skrev KK :
Hei

Takk for din henvendelse.


Siste responsen du fikk, var fra leder.
Vi beskytter ikke kriminelle, men er nødt å følge norsk lov.



Med vennlig hilsen
Aller Kundeservice






--------- Opprinnelig melding ---------

Til: "KK"

Dato: 23.07.2020

Fra: "Erik Ribsskog"

Emne: Klage/Re: Angående bestillinger i ditt navn





Hei,



dette er ikke riktig bruk av personopplysningsloven, (hvis jeg skulle

tippe).



Den er nok ikke ment, å beskytte de kriminelle, i identitetstyveri-saker.



Det var nok ikke det, som våre flinke lovmakere/politikere tenkte på, da de

lagde denne loven.



Så her har det stokket seg fælt for dere, må jeg si.



Så her må dere skjerpe dere, og slutte å beskytte de kriminelle.



Vennligst send om dette til en leder.



Skjerpings!



Erik Ribsskog





tir. 14. jul. 2020 kl. 15:51 skrev KK :



> Hei

>

> Beklager at du mottar produkter fra Aller Media.

>

> Disse abonnementene du får, blir bestilt på nett, med faktura som

> betalingsmåte.

>

> Vi vet dessverre ikke hvem som bestiller dette - for å finne ut at dette,

> må det politianmeldes slik at vi kan finne IP-adressen til den/de som gjør

> dette.

>

> Vi har sperret kundebildene dine, men dessverre endres navnet akkurat nok

> til at bestillingene går gjennom. I tilfellet med KK, ble det bestilt i

> navnet "Erika Dåsmer Ribsskog". Dette er nok til at bestillingen automatisk

> blir gjennomført.

>

> Jeg håper du finner ut av dette, den raskeste måten å få slutt på dette er

> nok dessverre en politianmeldelse.

>

> Med vennlig hilsen

> Aller Kundeservice, Rune

>

>

>

>

>

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd:
Erik Ribsskog 23. august 2020 kl. 17:32
Til: Telia Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

jeg har også korrespondert, med dine kolleger Bengt J. og Elin K., om dette.

Og da har jeg bedt disse, om å sende dette opp, til en leder/overordnet/direktør.

For å ta dette, med hundre 'brød-huer' liksom, på et kontaktsenter.

Da er det bedre å ta det med en enkeltperson, sånn at jeg slipper å forklare, om ståa til hundre forskjellige 'grønnsaker', liksom.

Så om du kan sende dette oppover, til en leder/overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 24. jul. 2020 kl. 12:07 skrev Telia Kundeservice :
Hei, takk for henvendelsen.


     Dette var en henvendelse som kom inn til oss via kontaktskjema, og da besvarer vi denne, til mailadressen som oppgis. Henvendelsen ble sendt via dette kontaktskjemaet: https://www.telia.no/kontakt-oss/kontaktskjema/


Dersom dette er trakassering og misbruk av dine opplysninger, så anbefaler jeg deg å politianmelde saken.



Ha en fin fredag!


For raskere svar og behandling, kontakt oss på livechat: https://www.telia.no/kontakt-oss/
Kaja M.
Customer Care Representative | B2C
Telia logo

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055




--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com]
Sent: 23.07.2020 11:34
To: juridisk@datatilsynet.no
Cc: elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; firmapost@nkom.no; kundekontakt-privat@telia.no
Subject: Klage/Fwd:

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telia Kundeservice >
Date: man. 13. jul. 2020 kl. 17:04
Subject: RE:
To: eribsskog+psykose@gmail.com >


Hei, takk for en morsom henvendelse.


Ettersom det ikke står noe spørsmål her, så send oss en ny henvendelse om du har noe vi kan hjelpe deg med.



Ha en strålende ettermiddag uten luft i magen!

For raskere svar og behandling, kontakt oss på livechat: https://www.telia.no/kontakt-oss

Kaja M.
Customer Care Representative | B2C
[Telia logo]

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055



--------------- Original Message ---------------
From: [ikke.svar@telia.no]
Sent: 12.07.2020 13:13
To: kundekontakt-privat@telia.no
Subject:

Navn: Erika
Mobilnummer: 91587593
E-post: eribsskog+psykose@gmail.com

Henvendelse: Promp! Hihihi![http://telianorway.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D1i000000Uhac&esid=0181i000007eNif]

ref:_00D1iUhac._5001iQhm8z:ref

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Din ordre er på vei
Erik Ribsskog 23. august 2020 kl. 16:32
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@vitaelab.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Kundeservice VitaeLab
Date: fre. 24. jul. 2020 kl. 12:51
Subject: Din ordre er på vei
To: Erik Løvenbalk Ribsskog


Vitaelab - Logo
Hei Erik Løvenbalk Ribsskog

Din ordre er på vei til deg. Estimert leveringstid er 4-6 virkedager.

Kundenummer:
184009Ordrenummer:
7178292
Leveringsbekreftelse 24.07.2020:


Collagen Forte gave 1 x Collagen Forte gave 0.00


VitaePro 2 x VitaePro 338.00

Porto: 39.00
Total: 377.00
Leveringsadresse:

Erik Løvenbalk Ribsskog
Furulia 29
1356 Bekkestua

eribsskog@gmail.com

Hvis du har spørsmål om din ordre eller leveranse, vennligst ta kontakt med vår Kundeservice på telefon 98 70 14 01 eller e-post: kundeservice@vitaelab.no

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Returbekreftelse for returnummer 4007064 fra Gamezone AS
Erik Ribsskog 23. august 2020 kl. 16:26
Til: juridisk
Kopi: Gamezone Kundeservice , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, "post@inkassoklagenemnda.no" , fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Gamezone.no
Date: fre. 24. jul. 2020 kl. 13:13
Subject: Returbekreftelse for returnummer 4007064 fra Gamezone AS
To:


Vi har registrert varer i retur fra deg. I vedlegget ser du hvilke varer som er tatt i retur. Er varen betalt med kort blir ditt kort kreditert. Ved fakturabetaling blir din konto kreditert.

RB_2020-07-24_13.13.12.pdf
65K

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Din henvendelse til Posten. Ref.16444783 [ ref:_00D20BwOI._5002X2kqrpz:ref ]
Erik Ribsskog 23. august 2020 kl. 16:18
Til: EK Kristiansand kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post , "post@inkassoklagenemnda.no" , "postmottak@sivilombudsmannen.no" , "sande.vgs" , Faktura RB , polcustomercare@royalmail.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, amnestyis , HRW UK , customercare@postoffice.co.uk, fmovpost
Hei,

nå har jeg korrespondert, om det samme, med ei Barbro hos dere, og også med ei Elin, (dine kolleger), het hu vel.

Og det er snakk om kjempemange fakturaer, som dere sender meg.

Og da er det dumt, (som jeg har skrevet til Barbro og Elin), hvis jeg må gjenta det samme, hundre ganger liksom, fordi at dere har så mange kvinnfolk, som jobber, i et kontaktsenter.

Så jeg ønsker at dere istedet sender dette opp, til en direktør, eller noe lignende, sånn at jeg slipper å ta opp dette, med hundre forskjellige 'kloke koner'/'hekse-kjærringer', liksom.

(For å si det sånn).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 24. jul. 2020 kl. 13:54 skrev EK Kristiansand kundeservice :
Hei.

Takk for din henvendelse til oss.

Hvis du er utsatt for ID-tyveri er det stor sannsynlighet for at andre bestiller varer i ditt navn. Hvis de har brukt ditt telefonnummer/mailadresse da de bestilte vil du få hentemelding når sendingen ankommer hentekontoret.

Skulle du få hentemeldinger på sendinger du ikke har bestilt vil vi anbefale at du tar kontakt med avsender.

Har sjekket sending 370726205729527301. Den er tilbakekalt av avsender.



Med vennlig hilsen

Randi Lian | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice
Tlf: 22 03 00 00
E-post: kundeservice@posten.no

Posten Norge AS
www.postennorge.no | www.posten.no | www.bring.no


Følg oss også på: Facebook | Twitter



eribsskog@gmail.com


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: >
Date: man. 13. jul. 2020 kl. 16:15
Subject: Sending fra E-wheels Norge AS på vei til deg
To: >


Hei.
Det er en sending fra E-wheels Norge AS på vei til deg.

Sporingsnummer: 370726205729527301
Avsenders referanse: 531324 - 51340 - HX X7 30km Sølv ex

Sendingen har målene 19 cm x 51 cm x 118 cm.
Vekt: 17,15 kg.
Forventet ankomst 14.07.2020.

Spor sendingen her: https://posten.no/s/370726205729527301

Hilsen Posten

________________________________

The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
ref:_00D20BwOI._5002X2kqrpz:ref

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [eID:22247236]
Erik Ribsskog 23. august 2020 kl. 16:09
Til: Telia Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

i min forrige mail, så ba jeg dere, om å sende dette opp, til en leder/overordnet.

Men du har samme tittel, som hu forrige, (Elin K.).

Så jeg må si, at dere på første linje kundeservice, (hos Telia), har noen fæle nykker.

Nå må dere sende dette oppover, da.

For jeg skjønner at dette kanskje kan bli litt tungt, (hadde jeg nær sagt), for de små hodene deres, (til dere på første linje kundeservice), for å si det sånn.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 24. jul. 2020 kl. 14:22 skrev Telia Kundeservice :
Hei,

hvis du vil at vi skal finne ut av dette, så må du gi oss konkret informasjon om hva som er "bestilt". Hvis det du tenker er om noen har oppgitt din epost-adresse som kontaktinfo i kontaktskjema til oss eller lignende? Er det det du mener med "bestilt"? IT-avdelingen kan ikke etterforske hvem det eventuelt er, eller hvordan det har skjedd.
Mistenker du at det er snakk om forsøk på identitetstyveri e.l. så bør du politianmelde forholdet, hvis det ikke allerede er gjort.
Bengt J.
Customer Care Representative | B2C
Telia logo

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055




--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com]
Sent: 23.07.2020 14:23
To: kundekontakt-privat@telia.no
Cc: elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; firmapost@nkom.no; juridisk@datatilsynet.no
Subject: Re: Klage/Fwd: [eID:22247236]

Hei,

selv om du ikke kan se hvem som har bestilt dette.

Så kan nok noen i IT-avdelingen deres finne ut av dette.

Så dette blir som noe fjolleri, synes jeg.

Så jeg ønsker derfor at dette sendes til en overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 13. jul. 2020 kl. 14:49 skrev Telia Kundeservice >:

Hei Erik !

Dersom saken er at noen har sendt oss en henvendelse med din epost som kontaktpunkt så har vi ikke noen mulighet til å se hvem som har gjort dette. Når man kontakter oss så kan man fylle ut ett skjema her: www.telia.no/kontakt-oss
Dersom noen da har ditt navn og din epostadresse så kan de late som de er deg, og når vi da sender svar så vil vi naturligvis svare direkte på eposten man har lagt inn som sin kontakt epost.

Dersom noen har informasjon om hva din epost adresse er, og du ikke vedkjenner deg å ha utgitt denne så må du eventuelt føre saken videre med politiet. Vi har ingen mulighet til å kontrollere om personer skriver sin faktiske epost eller ikke i vårt kontaktskjema, og vi gir heller ikke ut noen personlig informasjon uten å ha kontrollert at vi snakker med korrekt person. Så her har det ikke vært noen brudd på personvern fra vår side.

Ønsker deg en god dag!


Elin K.
Customer Care Representative | B2C
[Telia logo]

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055



--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com]
Sent: 12.07.2020 13:06
To: kundekontakt-privat@telia.no
Cc: elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; firmapost@nkom.no; juridisk@datatilsynet.no
Subject: Re: Klage/Fwd: [eID:22247236]

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 15. jun. 2020 kl. 17:10 skrev Telia Kundeservice >>:

Hei Eirik,

Dersom dette gjelder en annen sak du har hos oss så får vi dessverre ikke opp historikken for denne her. Jeg vil derfor anbefale deg å fortsette dialogen i den andre saken med oss slik at vi får opp full historikk der.

Morten K.
Customer Care Representative | B2C
[Telia logo]

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no>
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055



--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com>]
Sent: 14.06.2020 13:47
To: juridisk@datatilsynet.no>
Cc: elh@forbrukertilsynet.no>; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; firmapost@nkom.no>; kundekontakt-privat@telia.no>
Subject: Klage/Fwd: [eID:22247236]

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: kundekontakt-privat@telia.no>>> >>>>
Date: ons. 3. jun. 2020 kl. 08:52
Subject: RE: [eID:22247236]
To: eribsskog@gmail.com>>> >>>>



Hei Erik :-)

Nå kjenner jeg ikke saken din her da jeg ikke kan se at dette er svar knyttet til en tidligere henvendelse, hvis dette er ett svar til en tidligere sendt epost så kan det være lurt å svare direkte på den slik at vi får sett hva det handler om og hva du har sendt tidligere.

Hvis dette er en ny henvendelse så må du gjerne utdype hvis det er noe du ønsker at vi i Telia skal hjelpe deg med vedrørende abonnement hos oss.

Ønsker deg en fin dag videre! :-)


PS: For raskere svar kan du nå oss på telefon 92405050 eller via vår live chat på www.telia.no/kontakt-oss alle hverdager fra 08.00-20.00 , lørdager 09.00-17.00 og søndager 10.00-15.00

Med vennlig hilsen / Best regards,

Elin K.

Customer Care Representative B2C
Mobile +47 924 05 050

Part of Telia Norge AS

Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Chat: https://telia.no/kontakt-kundesenter

www.telia.no
[[image]]

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
From: ikke.svar@telia.no>>> [mailto:ikke.svar@telia.no>>>]
Sent: 01 June 2020 19:55
To: kundekontakt-privat@telia.no>>>
Subject: [eID:22247236]

Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
Mobilnummer: 91587593
E-post: eribsskog@gmail.com>>>

Henvendelse: Mer nettmobbing. Dette har ikke jeg skrevet. Det er sikkert skrevet av en av de titusenvis som jeg har lagt ut navn/adresse/osv til på bloggen min uten tillatelse. Så sånn er nok det. Men men.[http://telianorway.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D1i000000Uhac&esid=0181i000007bSUD]

ref:_00D1iUhac._5001iP8dlq:ref[http://telianorway.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D1i000000Uhac&esid=0181i000007eLqn]

Bloggarkiv