Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 15. september 2020

Per Furuheim, (som jeg spilte fotball sammen med, på Berger IL, i sin tid), har fått seg ny jobb


https://www.dt.no/vis/personalia/greetings/w7cfZDVxhUv7OJRp66qt6z

PS.

Det var nesten som å ha, en ekstra trener, eller ekstra kaptein, når man spilte sammen med Per.

(Sånn som jeg husker det).

Per, (som er et år eldre enn meg), ville komme med sine teorier om hvordan vi skulle spille, osv.

(Hvis jeg ikke tar helt feil).

Han var tilhenger av total-fotball.

(At for eksempel angrep-spilleren skulle gå ned på midtbanen.

Hvis midtbane-spilleren gikk opp i angrep.

Noe sånt).

Og han mente at man ikke trengte å se opp, for å vite hvor målet var.

Man skulle tenke inni seg, hvor er målet, og så skyte.

(Noe sånt).

Dette sa han før en bortekamp, mot Nordre Sande, (var det vel).

(Muligens inni bilen, (like før vi var framme).

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det er forresten mulig, at Per var kaptein.

(Det varierte vel litt, hvem som var kaptein.

Sånn som jeg husker det).

Og at det var derfor at han fortalte, om sine fotball-teorier.

(For å si det sånn).

En gang etter en kamp, (også mot Nordre Sande), så fikk Per laget, til å kjøre innom et gatekjøkken, (litt lenger sør, langs E18), på veien hjem.

Og da fikk alle på laget gratis pizza, av Per sin mor Ruth, (som jobba der).

Og det var også sånn, at min far ganske ofte, ville dra innom Per sine foreldre, (faren var visst fra Drangedal, i Telemark), etter jobb.

(Husker jeg).

Og jeg var også en gang, på en konfirmasjon, hos disse.

(Det var muligens konfirmasjonen til Per sin storebror Erik Furuheim, (eller om det var den eldste broren Dag sin konfirmasjon).

Noe sånt).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Ruth, (Per sin mor), er visst fra Oslo.

Da skjønner jeg hvorfor jeg plutselig møtte henne, på Lambertseter t-banestasjon, våren/sommeren 1994, (var det vel).

(Dette var en gang, som jeg var på vei hjem fra jobb, på Rimi Nylænde.

I lag med Hilde fra Rimi Hellerud, (som var assisterende butikksjef på Rimi Nylænde).

For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Her er mer om dette, (fra Arbeiderbladet 7. februar 1964):


https://www.nb.no/items/ff6e322bdeab71fce3dc3a2b9339f849?page=15&searchText="erik%20furuheim"

PS 5.

Her kan man se Ruth sammen med den yngste sønnen Thor, som døde, i en snøhule-ulykke, i hagen til Petter og Christian Grønli og dem, et par år seinere, (fra DT/BB 5. mai 1976):


https://www.nb.no/items/7c348f2238843ed0d391989d12c47713?page=3&searchText="ruth%20furuheim"

PS 6.

I den samme artikkelen, så har dem også bilde av Arve 'Bergen' Nilsen, (min søsters kavaler, fra påsken 1989, må man vel si), og hans mor:


(Samme link som overfor).

PS 7.

Husene lå veldig tett, på Bergeråsen, (spesielt på Øvre), og landskapet rundt, var nesten som en dalside, så jeg var heldig, som hadde en stor tomt, (min fars foreldre sitt hus, hage, møbelfabrikk samt jordet til Lersbryggen), å boltre meg på, borte på Sand, (noen steinkast unna):


(Samme link som overfor).

PS 8.

Jeg kan også ta med om, at Arve 'Bergen' Nilsen.

Han var veldig sjåvinistisk, (heter det vel), i sin rolle, som bergenser.

(Han hadde helt klart vokst opp i Bergen, (de første årene av sitt liv).

For å si det sånn).

Og han fiendtliggjorde, de norske/østlandske guttene.

(Dette må ha vært, i enten 1979 eller 1980.

Og det var vel, oppå den haugen, (mellom Øvre og Nedre, på Bergeråsen), hvor det seinere ble bygget barnehage).

For 'Bergen' skreik høyt, til oss fra Nedre, (det var vel Jørn Winters blant annet), at: 'Jeg kommer ikke fra Norge, jeg kommer fra Bergen'.

På den mest forferdelige dialekten, som jeg noengang har hørt.

Og hva det skulle bety.

Visste han ikke, at Bergen lå i Norge?

Hm.

Eller mente han, at Bergen liksom var et eget rike, (og at de liksom var et annet folkeslag, enn nordmenn).

Hm.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
[PACS-10380447] Klage/Fwd: Please verify your Play-Asia.com E-Mail Address.
Erik Ribsskog 15. september 2020 kl. 23:03
Til: Play-Asia Customer Service
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , post
Hi there,

your colleagues, (Angelito Bustillos, Aiko Rie Dela Cruz and Ann Legaspi), have contacted me, about the same case.

I've asked them, to escalate this, to a superior.

So if you could do that as well, please.

(I want to know who the troll is who order shit in my name.

And I want to know which better routines that you are going to start with, to prevent this from happening again, to other people/customers).

Erik Ribsskog


man. 17. aug. 2020 kl. 23:16 skrev Play-Asia Customer Service :
Dear Customer,

Thank you for sending us an email today.

However, I do not want to commit any mistakes in providing you assistance.
In this case, do you mind telling us more about your concerns? In that way,
we can assist you better. We hope to hear it from you soon.

Should you have any questions or concerns, feel free to send us an email
and we will be glad to assist you.

We thank you for your trust in Playasia.

Best regards,

Michelle Ann Ansale
Playasia Customer Service Representative
Email: cs@play-asia.com
Telephone: +85231450013
__________________________________________________________
Leave us a review: www.trustpilot.com/review/www.play-asia.com
For latest deals, offers and pre-releases visit us at www.play-asia.com

Follow us on social:
FB: www.facebook.com/playasia
TW: www.twitter.com/playasia
IG: www.instagram.com/playasia

Was this e-mail helpful?
https://www.play-asia.com/41/7466hlr-773c52n

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Original Message from 2020-08-18 00:24:05 HKT
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det
ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Playasia

Date: man. 27. jul. 2020 kl. 13:37

Subject: Please verify your Play-Asia.com E-Mail Address.

To:








Verify Your E-Mail


Dear,


This E-Mail contains the verification code for your E-Mail Address .



Your verification code is: *BHRFWNHH*


Please either copy this code into the appropriate field in the Your
Account

page on Play-Asia.com or follow the link below.

Verify your E-Mail Address.



E-Mail verification is a requirement for digital download orders. However,

verification is not limited to digital orders. It helps to speed up any

order processing and verification and while not required for physical

orders we kindly ask to verify your email address to ensure fastest

delivery of your order.


Your Playasia Team

http://play-asia.com




Crash Bandicoot 4: It’s About Time Shows Off “Snow Way Out” & “Dino
Dash”

Stages



Sakuna: Of Rice and Ruin Standard & Limited Editions Now Open For

Pre-order!



Kamen Rider: Memory of Heroez Launches on October 29 | Pre-order Now!



Tonari ni Kanojo no Iru Shiawase: Curious Queen PS4 Retail Release Now
Open

for Pre-order


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det
ikkevirker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synesjeg).


---------- Forwarded message ---------

Fra: Playasia <customerservice@play-asia.com>

Date: man. 27. jul. 2020 kl. 13:37

Subject: Please verify your Play-Asia.com E-Mail Address.

To:  <eribsskog@gmail.com>






























Verify Your E-Mail


Dear,



This E-Mail contains the verification code for your E-Mail Address .




Your verification code is: (Sensurert av johncons-blogg)


Please either copy this code into the appropriate field in the Your Account
page on Play-Asia.com or follow the link below.

Verify your E-Mail Address.



E-Mail verification is a requirement for digital download orders. However,
verification is not limited to digital orders. It helps to speed up any
order processing and verification and while not required for physical
orders we kindly ask to  verify your email address to ensure fastest
delivery of your order.





Your Playasia Team

http://play-asia.com








                                Crash Bandicoot 4: It’s About Time Shows Off “Snow Way Out” &
“Dino Dash” Stages





                                Sakuna: Of Rice and Ruin Standard & Limited Editions Now Open For
Pre-order!





                                Kamen Rider: Memory of Heroez Launches on October 29 | Pre-order
Now!





                                Tonari ni Kanojo no Iru Shiawase: Curious Queen PS4 Retail Release Now
Open for Pre-order




Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Dette sammendraget er ikke tilgjengelig. Klikk her for å se innlegget.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Playasia Order #44493371 still waiting for payment.
Erik Ribsskog 15. september 2020 kl. 22:51
Til: juridisk
Kopi: customerservice@play-asia.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , post
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Playasia
Date: man. 17. aug. 2020 kl. 19:40
Subject: Playasia Order #44493371 still waiting for payment.
To:


 
Important Reminder

Hi Erik,
Thank you for your recent Order #44493371 at Playasia.

Unfortunately, we were unable to verify your payment has been made, here is what you can do to secure your order or complete a payment

Already Paid: Go to your personal order details page and confirm the payment here: https://www.play-asia.com/order-info/qhnaz
Not paid yet: Select one of our payment methods and settle the amount to secure your order. See payment methods we accept here: https://www.play-asia.com/info/helppayment?sc1=108771465
Cancellations: Orders can be managed from your account page, or just ignore this reminder and your purchase will be cancelled automatically after a few days. Please note that auction orders cannot be cancelled or returned.
Need more help: If you still need help to make your payment you can reply to this email for more assistance.
Thanks for shopping with Playasia, we look forward to seeing you again soon.


Your Playasia Team
http://play-asia.com



Fighting Game Fight Crab Releases Live-Action Preview Trailer
Mary Skelter Finale [Limited Edition] For PS4 & SW | Pre-order Now!
Dragon Ball FighterZ: Master Roshi DLC Announced | Learn More Here!
Top of the Week – Let’s see the next hits for PS4, XB1, and NS!

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Welcome to Playasia
Erik Ribsskog 15. september 2020 kl. 22:48
Til: juridisk
Kopi: customerservice@play-asia.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , post
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Playasia
Date: man. 17. aug. 2020 kl. 19:17
Subject: Welcome to Playasia
To:


 
Greetings (•̀ᴗ•́)


Hi,
We are pleased to welcome you as a new customer at Playasia and would like to give you a brief overview of how to use our website and its most important features.

We are keeping this E-Mail short, but you can find links that show you more in the following text. Please read through this short overview carefully.


Your personal account

You can log in to "My Account" where you can obtain information about your order history, get access to your personal details, update your address and more. Log on with your E-Mail address and your associated password. We further recommend you to enable the automatic login function, this way we can personalize Playasia for you and offer you product recommendations and other useful information when you come back.


Click below to access your personal account

URL: https://www.play-asia.com/account/
Your registered E-Mail address: eribsskog+extremelyhomosexual@gmail.com
Please provide the password you used to create the account


Get shopping & start earning rewards with Playasia Coins!

BONUS: 500 Playasia Coins will be available for use after your first purchase!*
(*Your Welcome Bonus will be automatically unfrozen after making your first order from Playasia)
Shopping at Playasia is easy and rewarding! As you make purchases you will earn Playasia Coins for being an awesome fan of games! Rank up, earn perks, and spend your Coins on future Playasia purchases! A bonus has been included to get  you started! For new customers we have compiled a list of questions and answers found on our help pages. Here you can find how to place orders, how to track recent shipments and a lot of other useful information!

Please click the following link to access our help desk.
https://www.play-asia.com/info/helpdesk



Playasia is constantly keeping an eye on products and news in Video Games, Asian Movies, Consumer Electronics and Toys. To read our frequently updated news and even discuss about them with other users, just click the link below:
https://www.play-asia.com/17/

We also send out newsletters on a weekly basis, which contain the information you can read in our news section and lots more. Subscribe now at:
https://www.play-asia.com/account/


Ready to start now?

We hope you found this short introduction helpful and look forward to see you again very soon. Enjoy your stay!



Your Playasia Team
http://play-asia.com



Fighting Game Fight Crab Releases Live-Action Preview Trailer
Mary Skelter Finale [Limited Edition] For PS4 & SW | Pre-order Now!
Dragon Ball FighterZ: Master Roshi DLC Announced | Learn More Here!
Top of the Week – Let’s see the next hits for PS4, XB1, and NS!

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Play-Asia.com Order #44493371 Item Summary
Erik Ribsskog 15. september 2020 kl. 22:44
Til: juridisk
Kopi: customerservice@play-asia.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , post
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Playasia
Date: man. 17. aug. 2020 kl. 19:21
Subject: Play-Asia.com Order #44493371 Item Summary
To:


 
Hi Erik,

Thank you for your recent order #44493371 @ Playasia. Your order is now being processed. This E-Mail contains a summary of purchased items. Please check this email carefully, it lists availabilities, prices and release dates as of the time when placing the order.

Your personal order details page
https://www.play-asia.com/order-info/qhnaz
Item Qty. Price
Kirby's Dream Land All Star Collection Plush: Daroach (S)
(Japan) 11 US$ 21.99
Re-order
In stock, usually ships within 24hrs
To re-order the same items again, please click here or click the re-order link on the right of each item.

Please see separate E-Mail for the chosen shipping method and click here for the payment instructions.
You may also be interested in these products

Kirby's Dream Land All Star Collection Plush: Gooey (S)
US$ 14.99
Miitopia
US$ 17.99
Kirby's Character Large Set Picture Book
US$ 11.99

Kirby's Dream Land All Star Collection Plush: Kirby Suyasuya (S)
US$ 11.99
Thank you for shopping at Play-Asia.com


Your Playasia Team
http://play-asia.com



Fighting Game Fight Crab Releases Live-Action Preview Trailer
Mary Skelter Finale [Limited Edition] For PS4 & SW | Pre-order Now!
Dragon Ball FighterZ: Master Roshi DLC Announced | Learn More Here!
Top of the Week – Let’s see the next hits for PS4, XB1, and NS!

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: ✅ Welcome to Playasia, thanks for subscribing!👍
Erik Ribsskog 15. september 2020 kl. 22:39
Til: juridisk
Kopi: cs@edm.play-asia.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , post
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Playasia
Date: man. 17. aug. 2020 kl. 19:17
Subject: ✅ Welcome to Playasia, thanks for subscribing!👍
To:




Playasia Your NO 1 Japanese Games Importer



playasia


EXCLUSIVES GAMES DIGITAL TOYS LIFESTYLE BLOG










Playasia serving fans for over 15 years


THANK YOU FOR SUBSCRIBING ~

We are so happy that you're getting the latest PA updates!

From now on you will be the first in line to receive news and updates about our sales, promotions, special deals and new arrivals!

Buy the latest Asian, Japanese and Western game releases and digital codes, all from one online store at Playasia! Established in 2002, Playasia is a leading international Japanese and asian games importer, supplying the latest titles worldwide for our global customers.

DISCOVER MORE AT PLAYASIA









Click here for all of this week’s blog posts!


@playasia

Human score    Trustpilot Stars    number of reviews    Trustpilot Logo

© 2020 Play-Asia.com. OK to reproduce if copyright note stays intact.

Contact us at:
www.play-asia.com/contact


Unsubscribe

Privacy Policy




online version

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Please verify your Play-Asia.com E-Mail Address.
Erik Ribsskog 15. september 2020 kl. 22:34
Til: juridisk
Kopi: customerservice@play-asia.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , post
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Playasia
Date: man. 17. aug. 2020 kl. 19:17
Subject: Please verify your Play-Asia.com E-Mail Address.
To:


 
Verify Your E-Mail

Dear,

This E-Mail contains the verification code for your E-Mail Address .


Your verification code is: (Sensurert av johncons-blogg)

Please either copy this code into the appropriate field in the Your Account page on Play-Asia.com or follow the link below.
Verify your E-Mail Address.

E-Mail verification is a requirement for digital download orders. However, verification is not limited to digital orders. It helps to speed up any order processing and verification and while not required for physical orders we kindly ask to verify your email address to ensure fastest delivery of your order.


Your Playasia Team
http://play-asia.com



Fighting Game Fight Crab Releases Live-Action Preview Trailer
Mary Skelter Finale [Limited Edition] For PS4 & SW | Pre-order Now!
Dragon Ball FighterZ: Master Roshi DLC Announced | Learn More Here!
Top of the Week – Let’s see the next hits for PS4, XB1, and NS!

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Erika Ribsskog har gitt deg et gavekort!
Erik Ribsskog 15. september 2020 kl. 22:24
Til: "MittOppdrag.no"
Kopi: nettredaktor@nettavisen.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , juridisk , PFU Pressens faglige utvalg
Hei,

det er vel Nettavisen som har Mitt Oppdrag.

Jeg har tidligere klaget på Nettavisen sitt debattforum Veggavisen osv., (til PFU), husker jeg.

Så jeg får sende en kopi-mail, til han sørlending-sjefen deres.

(Jeg ønsker å vite navnet på det trollet, som har bestilt dritt, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 17. aug. 2020 kl. 18:55 skrev MittOppdrag.no :
Hei,

Vi har allerede programmert systemet slik at dersom spesielle ord skrives inn i skjemaet blir det automatisk slettet. Håper dette fungerer.
Mvh, Ole Reiersen
Rådgiver
MittOppdrag.no


On 17.08.2020 18:06, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

det går ikke an å være så tafatte.

Det er vel bare å la IT-avdelingen deres finne ut dette.

Du får heller sende det opp, til en leder/overordnet, som så kan finne ut av dette, (ved hjelp av IT-avdelingen deres, for eksempel).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tir. 28. jul. 2020 kl. 08:56 skrev MittOppdrag.no :
Hei Erik!

Som nevnt tidligere aner vi dessverre ikke noe om personen som legger inn oppdrag og fyller ut skjemaet med ditt navn og epost-adresse. Hva personens egentlige navn og epost-adresse er, er det ikke mulig for oss å vite noe om.

Mvh, Ole Reiersen
Rådgiver
MittOppdrag.no


On 28.07.2020 07:03, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

som jeg har skrevet til dere tidligere, så ønsker jeg at dere informerer meg, om hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Jeg kan ikke se, at dere har svart om det.

Så jeg ønsker at dere sender dette, til en leder/overordnet.

Dere har heller ikke svart angående det som skjedde, for ti år siden, (at folk svertet ryktet mitt, ved å skrive falske kommentarer, om nettstedet som de visst hadde drømt om, at jeg designet for dem).

Dette er vel egentlig advokat-mat.

Jeg får sende kopi til fylkesmannen.

Det er snakk om hundrevis av identitetstyveri-saker, (ikke bare fra deres firma, men også fra hundrevis av andre firma, over hele verden).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


søn. 12. jul. 2020 kl. 17:45 skrev MittOppdrag.no :
Hei Erik!

Det er veldig beklagelig at noen ukjente legger inn oppdrag hos oss, og legger inn din epost-adresse som avsender.

Vi har nå lagt inn spesielle filtre, slik at dersom lignende eposter dukker opp senere blir hele skjemaet ignorert.

Forøvrig var ikke oppdraget som ble lagt inn, godkjent ennå, og dermed ikke sendt ut til noen leverandører.  Dette oppdraget har derfor ikke ført til noen konsekvenser.

Ha en fortsatt fin helg!
Mvh, Ole Reiersen
Rådgiver
MittOppdrag.no


On 12.07.2020 13:37, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

det er noen jævler/kødder, som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg ønsker at dere skal informere meg, om hvem det er, som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner/systemer, som dere skal få dere, for å hindre at noe lignende skjer, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Mener også å huske, at da jeg var registrert, (som web-designer osv.), på Mitt Oppdrag, for cirka ti år siden.

Så var det vanskelig å få bort troll-kommentarer, under virksomheten min sin nettside.

Jeg fikk ikke et eneste oppdrag, gjennom dere.

Likevel så var det mange, som skrev fantasifulle kommentarer, om at jeg hadde jobbet for dem.

Så dette var bånn i bøtta, vil jeg si.

Det burde kanskje være enklere, å klage, på troll-kommentarer, hos dere.

Dere burde kanskje bli flinkere, til å verifisere brukerne deres, (for da tørr kanskje ikke trollene å skrive tull).

Skjerpings!


man. 15. jun. 2020 kl. 15:19 skrev MittOppdrag.no :
Hei Erik!

Det ser ut som noen har fylt ut skjemaet med din epost-adresse? Uansett, dette slettet vi forrige gang du kontaktet oss, og vi kan ikke se at noen flere slike er lagt inn i etterkant.
Mvh, Ole Reiersen
Rådgiver
MittOppdrag.no


On 15.06.2020 15:12, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Dere skriver at man har lagt inn korrekt navn.

Det er sludder, (virker det som).

Det står 'Erika'.

Og også noe om 'baronesse' i e-post-adressen.

Jeg har også tidligere blitt svertet, av deres tjeneste, hvor folk la inn masse falske referanser, for min web-design-virksomhet, før jeg hadde fått, et eneste ekte oppdrag.

Og dette nektet dere å slette, i mange år.

(Det er mulig at det står der enda.

For alt hva jeg vet).

Så jeg vet ikke hva jeg skal si om Mitt Oppdrag.

Dere skylder meg en formue i erstatning for ødelagt rykte, (må jeg si).

Vennligst send om dette til en leder.

Skjerpings!


søn. 31. mai 2020 kl. 23:10 skrev MittOppdrag.no :
Hei Erik!

Vi har nå slettet oppdraget. Rart at noen har lagt inn dette i ditt navn, med korrekt telefonnummer, epostadresse etc. Forøvrig har ingenting blitt bestilt eller kjøpt i ditt navn. Det eneste er at to leverandører har meldt sin interesse for å få jobben.

Mvh, Ole Reiersen
Rådgiver
MittOppdrag.no


On 31.05.2020 20:51, Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: MittOppdrag.no
Date: tir. 19. mai 2020 kl. 18:57
Subject: Erika Ribsskog har gitt deg et gavekort!
To:


mittOppdrag .no

Gratulerer!
Erika Ribsskog har lagt inn et oppdrag på anbudstjenesten MittOppdrag.no og fått 3 gavekort på 500 kr hver, som han kan gi til hvem han ønsker. Du er en av de disse!

Slik bruker du gavekortet:
1. Legg inn et oppdrag på MittOppdrag i valgfri bransje/kategori (håndverker, eiendomsmegler, hotell, osv).
2. Velg ett av anbudene du får (ingen plikt).
3. Send en epost til oss med kontonummeret ditt, referansenr 174739-12680, og navnet på leverandøren du valgte. Vi betaler deg deretter straks 500 kr.

Det er helt valgfritt om du ønsker å bruke noen av anbudene du får, men gavekortet er bare gyldig dersom du har kjøpt produkter/tjenester formidlet via MittOppdrag.

Gavekortet må brukes innen 3 mnd. Lykke til!

Hilsen MittOppdrag
http://mittoppdrag.no

© 2020 MittOppdrag.no




Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Leveranse - Leveranse
Erik Ribsskog 15. september 2020 kl. 22:14
Til: juridisk
Kopi: Ice Kundeservice , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , firmapost@nkom.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Ice Kundeservice
Date: man. 17. aug. 2020 kl. 18:26
Subject: RE: Leveranse - Leveranse
To:


Hei,

Takk for at du kontakter oss.


Din henvendelse er registrert og vi vil behandle denne så snart som mulig.
Vi minner om at det finnes mye nyttig informasjon på vår nettside ice.no.


Vi takker for din tålmodighet.



Ha en fin dag!
Med vennlig hilsen
ice

_____________________________________________________________________

From: eribsskog@gmail.com
Sent: 2020/08/17 18:23:11 (2020/08/17 16:23:11 - UTC)
To: kundeservice@ice.net
Subject: Leveranse - Leveranse

Kontaktformulær

Emne: Leveranse
Underkategori: Leveranse

Er du kunde: Ja
Kundetype: Privat

Navn: Erik Ribsskog
Telefonnummer:
Kunde kan kontaktes på telefon: Nei

Kundenr/fødselsdato/organisasjonsnr:
E-postadresse: eribsskog@gmail.com

Spørsmål:
Jeg prøver å finne nakenbilder av Sputnik på nettet. Kan dere hjelpe meg med dette?

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Påminnelse fra Gullbrev
Erik Ribsskog 15. september 2020 kl. 22:04
Til: juridisk
Kopi: Gullbrev , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Gullbrev
Date: man. 17. aug. 2020 kl. 15:59
Subject: Påminnelse fra Gullbrev
To: Laila Monica Vedumprompen Nikolaisen







Hei Laila Monica Vedumprompen Nikolaisen

Du kontaktet oss for en stund siden angående salg av ditt gull. Vi håper du har mottatt Gullbrevet som ble sendt ut til deg.

Hvis det ere slik at ditt brev ikke har kommet fram må du gjerne ta kontakt så sender vi deg et nytt! Du vet vel at det er gratis å sende ditt gull til oss? Vi har forhåndsbetalt porto, så det er bare å levere inn returkonvolutten til nærmeste postkontor. I tillegg er din forsendelse forsikret for inntil 10 000 kr.

Hvis du har noen andre spørsmål er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice! Vi er tilgjengelige på telefon mellom 09.00 - 16.00 på hverdager. Du kan også sende mail når som helst på døgnet, så svarer vi så fort vi kan. Vi gjør alt for at ditt gullsalg skal gå så raskt og enkelt som mulig.

Vi ser frem til å motta ditt gull!








Kundeservice:
Telefon: 21 60 00 23
E-post: kundeservice@gullbrev.no

www.gullbrev.no



Avregistrere

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Re: Klage/Fwd: Velkommen til Adams Matkasse
Erik Ribsskog 15. september 2020 kl. 21:57
Til: Marielle fra Adams matkasse
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , admin@ohf.no
Hei,

istedet for at dere vanlige medarbeiderne, sender meg rundt, som en kasteball.

Så foreslår jeg, at dere sender dette opp, til en leder/overordnet.

(Jeg ønsker å få svar på, hvilket troll det er, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker også, å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/kunder).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg får faktisk 4-5 mailer, for hver vanlige mail, som dere sender meg.

Hva er dette for noe tull/'nerde-greier', lurer jeg.

PS 2.

Her er mer om dette:

Marielle fra Adams matkasse
17. aug. 2020, 14:59
til meg

juridisk@datatilsynet.no ble fjernet fra samtalen av Marielle Victoria
admin@ohf.no ble fjernet fra samtalen av Marielle Victoria
elh@forbrukertilsynet.no ble fjernet fra samtalen av Marielle Victoria
fmovpost@fylkesmannen.no ble fjernet fra samtalen av Marielle Victoria
inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no ble fjernet fra samtalen av Marielle Victoria


man. 17. aug. 2020 kl. 15:01 skrev Marielle fra Adams matkasse :
Hei igjen,

Jeg sendte deg følgende tilbakemelding fredag i forrige uke i en nyere samtale du har med oss:

"Hei Erik,

Som min kollega, Oda skrev til deg har hun stanset bestillingen som var gjort i ditt navn. Kundekontoen er sperret slik at det ikke kan bestilles ytterligere leveringer.

Vi går ikke ut med informasjon om våre rutiner, men jeg kan forsikre deg om at vi har strenge sikkerhetsrutiner for å forhindre at bestillinger gjøre i andres navn.
Dersom personalia er sammenfallende med personnummer ved registrering har vi ikke mulighet til å ettergå dette med mindre det foreligger mistanke om ID-tyveri slik som i din sak.

Vi følger norsk lovverk for kjøp i nettbutikker og holder oss oppdatert både på lovverk og anbefalinger fra datatilsynet for kunne tilby en tryggest mulig tjeneste.

Personnummeret som oppgis behandles som sensitive personopplysninger, og det er ikke noe vi har tilgang til i etterkant og lagres heller ikke hos oss.
Dersom du har blitt utsatt for ID-tyveri hvor ditt personnummer blir misbrukt anbefaler vi at du politianmelder dette. Vi anbefaler også å lese igjennom rådene til Datatilsynet, da det erfaringsmessig ofte kan være tilfelle at personalia blir misbrukt flere steder.
https://www.datatilsynet.no/personvern-pa-ulike-omrader/internett-og-apper/id-tyveri/

Håper dette var oppklarende!
Ønsker deg en fin fredag. :)"

Har du mottatt dette svaret? :)

Marielle Marielle fra Adams matkasse
On Sun, Aug 16, 2020 at 10:24 AM, "Erik Ribsskog" wrote:
Hei,

jeg vet ikke hvorfor du skal plinge om dette.

Den som hvisker juger, sier folk.

Du har vel lært å skrive på skolen, eller hva?

Så det er bare å skrive i vei.

Jeg lurer på hvem som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg lurer også på hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre dette skjer igjen, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 30. jul. 2020 kl. 09:56 skrev Oda fra Adams matkasse :
Hei Erik,

Har du mottatt svaret jeg har sendt deg tidligere?
Jeg har forsøkt å ringe telefonnummeret som er registrert på kundekontoen og som står i e-posten med ordrebekreftelsen.
Er dette ditt telefonnummer?

Siden du skriver at du ikke har bestilt eller har kjennskap til kundekontoen, har vi stanset leveringen og kreditert denne.
Kundekontoen er også sperret slik at det ikke kan genereres flere bestillinger fra denne.

Siden du mistenker identitetstyveri vil jeg uansett anbefale deg å anmelde dette.
Jeg ringer deg gjerne angående denne saken om du ønsker det.

Hører gjerne fra deg!

https://adams-matkasse.intercom-mail.com/avatars/954774/square_128/Image_from_iOS_%282%29-1537773940.jpg?1537773940 Oda fra Adams matkasse
On Sun, Aug 16, 2020 at 10:23 AM, "Erik Ribsskog" wrote:
Hei,

jeg vet ikke hvorfor du skal plinge om dette.

Den som hvisker juger, sier folk.

Du har vel lært å skrive på skolen, eller hva?

Så det er bare å skrive i vei.

Jeg lurer på hvem som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg lurer også på hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre dette skjer igjen, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

tor. 30. jul. 2020 kl. 09:56 skrev Oda fra Adams matkasse :

On Thu, Jul 30, 2020 at 09:56 AM, "Oda" wrote:
Hei Erik,

Har du mottatt svaret jeg har sendt deg tidligere?
Jeg har forsøkt å ringe telefonnummeret som er registrert på kundekontoen og som står i e-posten med ordrebekreftelsen.
Er dette ditt telefonnummer?

Siden du skriver at du ikke har bestilt eller har kjennskap til kundekontoen, har vi stanset leveringen og kreditert denne.
Kundekontoen er også sperret slik at det ikke kan genereres flere bestillinger fra denne.

Siden du mistenker identitetstyveri vil jeg uansett anbefale deg å anmelde dette.
Jeg ringer deg gjerne angående denne saken om du ønsker det.

Hører gjerne fra deg!

On Wed, Jul 29, 2020 at 01:48 PM, "Erik Ribsskog" wrote:
Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog

PS.

Dere var også på døra mi, da jeg bodde, på Slependen, (hvor jeg bodde fra høsten 2014 til våren 2015).

Og da var det en 'bavian', som banka kjempemye på døra mi, og som skreik fornavnet mitt.

Men jeg hadde ikke bestilt noe, fra dere, da heller.

Så det er ikke første gang, at noe lignende skjer, for å si det sånn.

Så dere er en pest og en plage, må jeg si.

Skjerpings!

ons. 8. jul. 2020 kl. 15:05 skrev Oda fra Adams matkasse :

Hei Erik,

Dette er en automatisk utsendelse som du kan se bort ifra.
Vi har løst saken med å stanse leveringen som ble bestilt til deg og trukket beløpet for denne.
Kundekontoen ble også sperret for videre leveringer.

Ha en fin dag!

On Wed, Jul 8, 2020 at 03:05 PM, "Operator" wrote:

Ranger samtalen din

Forferdelig Dårlig OK God Utrolig

On Wed, Jul 8, 2020 at 03:05 PM, "Operator" wrote:
Fortell Oda hva du synes om samtalen:

On Wed, Jul 8, 2020 at 03:05 PM, "Oda" wrote:
Hei Erik,

Dette er en automatisk utsendelse som du kan se bort ifra.
Vi har løst saken med å stanse leveringen som ble bestilt til deg og trukket beløpet for denne.
Kundekontoen ble også sperret for videre leveringer.

Ha en fin dag!

On Wed, Jul 8, 2020 at 11:39 AM, "Erik Ribsskog" wrote:
Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).




---------- Forwarded message ---------
Fra: Adams Matkasse
Date: søn. 21. jun. 2020 kl. 21:52
Subject: Velkommen til Adams Matkasse
To:


https://godtlevertpimimages.blob.core.windows.net/psl-marketing-images/8a613c15-35e4-471f-91cc-972f933331d7/ORIGINAL_f6265221-d09c-4edc-a40d-46b18df9046b.png https://godtlevertpimimages.blob.core.windows.net/psl-marketing-images/8a613c15-35e4-471f-91cc-972f933331d7/ORIGINAL_7b494339-552b-4c55-b8ca-8737cc43c537.png Velkommen til din nye middagshverdag! Så hyggelig at du ønsker å bli en del av matkasse-familien, Erik! Vi gleder oss til å levere ferske råvarer og inspirerende oppskrifter rett hjem på døren til deg.
Om du ønsker å bytte kasse, se kommende menyer, hoppe over en uke eller endre leveringsinformasjonen din, kan dette enkelt gjøres på Mine Sider.

Få middagen rett i lomma med Adams app! Last ned til iPhone eller Android.

Leveringsinformasjon
Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog

E-post: e.ribsskog@gmail.com

Mobil: 48621954

Adresse: (Sensurert av johncons-blogg)

Postnummer: (Sensurert av johncons-blogg)

Poststed: BEKKESTUA

Din første matkasse kommer Mandag 16:00:00 - 22:00:00 29-06-2020, og du får leveranse Hver Uke.

Endring av levering på kommende uke må skje senest tirsdag kl. 23.59.

Gå til Mine Sider Vervekampanje Gi bort en matkasse til halv pris til vennene dine og få 50 % rabatt for hver eneste venn du verver! Du finner vervekoden din her under Klubb Adam. Koden må brukes av vennen din i rabattkodefeltet ved bestilling. Informasjon om koronaviruset Vi har kapasietet og leverer som normalt, men på grunn av koronaviruset har vi besluttet å midlertidig endre leveringsrutinene våre.

Vi har oppdatert leveringsrutinene våre midlertidig. Sjåføren setter igjen kassen på døren din, ringer på og forlater adressen. Vi sender deg en SMS når kassen er satt igjen hos deg. Husk å slippe sjåføren inn i oppgangen om du bor i blokk. Sjåføren har dessverre ikke mulighet til å ta med seg papp i retur i denne perioden.

Vi kommer til å oppdatere deg fortløpende, om det kommer ny informasjon. Les mer om våre leverings- og hygienerutiner via knappen under. Les mer her Min Matkasse Min Matkasse - full kontroll over abonnementet ditt. Kontakt oss Klikk her for å besøke kundesenteret vårt. Last ned Adams app! Få middagen rett i lomma! Last ned Adams app for iPhone eller Android. https://godtlevertpimimages.blob.core.windows.net/psl-marketing-images/8a613c15-35e4-471f-91cc-972f933331d7/ORIGINAL_fbccd128-5ed8-4483-863b-2f9fc944d9d9.png https://godtlevertpimimages.blob.core.windows.net/psl-marketing-images/8a613c15-35e4-471f-91cc-972f933331d7/ORIGINAL_4bce9fff-62a8-4ad7-8df0-4504c59f6d45.png https://godtlevertpimimages.blob.core.windows.net/psl-marketing-images/8a613c15-35e4-471f-91cc-972f933331d7/ORIGINAL_f6265221-d09c-4edc-a40d-46b18df9046b.png

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Re: Angående faktura 848374100529
Erik Ribsskog 15. september 2020 kl. 21:39
Til: "sikkerhetssporsmal@klarna.no"
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, press@klarna.com, fmovpost , post , post
Hei,

jeg skjønner ikke hvorfor jeg får svar fra sikkerhetsavdelingen deres.

Jeg har bedt dere, om å sende dette opp, til administrerende direktør, flere ganger.

Så hva dette skal bety, det lurer jeg på.

Dette må være en slags svenskevits.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 17. aug. 2020 kl. 14:59 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no :
Hei, Erik!

Takk for e-posten.

Vi henviser fortsatt til å anmelde forholdet til politiet hvis du mener at du har fått misbrukt dine personopplysninger.

Som tidligere informert har vi, Klarna Bank AB (publ), sperret dine personopplysninger i vårt system. Det betyr at ingen vil kunne handle med Klarna faktura eller delbetaling i ditt navn, med dine personopplysninger. Så lenge ditt fødselsnummer er sperret, kan du selvsagt fortsatt handle med bankkort hos nettbutikker som benytter seg av Klarna.

Du må gjerne ta kontakt igjen hvis du har noen spørsmål. Du når oss på telefon 21 08 17 95, eller ved å svare på denne e-posten.

Med vennlig hilsen

Sikkerhetsavdelingen
Klarna Bank AB (publ)
Sveavägen 46, 111 34 Stockholm
Reg no: 556737-0431

Kontaktinformasjon:
www.klarna.com/no/kundeservice

On Fri, 14 Aug at 12:27 PM , Erik Ribsskog wrote:
Hei,

det blir at dere lager politistat, hvis dere bare vil si dette til politiet.

Det skal være åpenhet i samfunnet, heter det seg.

Politiet begynner bare med hemmelighetskremmeri, (noe jeg har lest om i britiske nettaviser), hvis de får monopol, på informasjonen.

Så dette må jeg klage på.

For dette blir patronisering, (vil jeg si).

Her ber jeg dere om å informerer meg om hvem det er som har bestilt dritt, i mitt navn.

Og dere svarer med en avsporing, (må jeg si).

Så dette må jeg klage på.

De andre firmaere lar drifts-avdelingen svare i lignende saker.

Så hvorfor dette er hos sikkerhet, hos dere.

Det synes jeg at høres rart ut.

Jeg har også bedt dere, om å sende dette, til administrerende direktør.

Og da har dere nykker, når dere ikke gjør det, (vil jeg si).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 27. jul. 2020 kl. 15:11 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no :
Hei, Erik!

Takk for e-posten.

Vi forstår at du ønsker informasjon i en sak hvor du mener at noen har misbrukt dine personopplysninger.
Vi anbefaler deg å anmelde forholdet til politiet, og at du sender oss saksnummeret/referansenummeret på anmeldelsen. Vi vil i tilfelle samarbeide med politiet hvis de kontakter oss under sin etterforskning.

Vi har sikkerhetsrutiner vi følger for å ivareta sikkerheten til våre kunder, og dette er også grunnen til at vi behøver å snakke med kunder som mener å ha fått misbrukt sine personopplysninger, per telefon.

Som tidligere informert har vi, Klarna Bank AB (publ), nå sperret dine personopplysninger i vårt system. Det betyr at ingen vil kunne handle med Klarna faktura eller delbetaling i ditt navn, med dine personopplysninger. Så lenge ditt fødselsnummer er sperret, kan du selvsagt fortsatt handle med bankkort hos nettbutikker som benytter seg av Klarna.

Du må gjerne ta kontakt igjen hvis du har noen spørsmål. Du når oss på telefon 21 08 17 95, eller ved å svare på denne e-posten.

Med vennlig hilsen

Linn Silje
Sikkerhetsavdelingen
Klarna Bank AB (publ)
Sveavägen 46, 111 34 Stockholm
Reg no: 556737-0431

Kontaktinformasjon:
www.klarna.com/no/kundeservice

On Mon, 27 Jul at 6:47 AM , Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette ble veldig 'russisk', synes jeg.

Jeg skjønner at dere er et svensk firma, (og at Stockholm ligger lenger øst enn Oslo), men likevel.

Det er kanskje bedre, hvis drift-avdelingen deres svarer på henvendelser fra publikum.

Og så kan drift-avdelingen bruke dere på sikkerhet, som stab/støtte.

For her synes jeg at dere er vrange og vanskelige.

Vennligst send om dette til administrerende direktør, må jeg si da.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det jeg ønsker å vite, er navnet, på det 'trollet' som har bestilt dritt, i mitt navn.

Og jeg ønsker å vite hvilke bedre rutiner, som dere skal begynne med, for å hindre at noen lignende skjer, med andre borgere/folk.

Og jeg synes også, at det er best å ta dette skriftlig.

Det er mitt privilegium, som borger/enkeltperson, å bestemme, (vil jeg si).

Når man sender et brev til en organisasjon/firma, så skal man få svar per brev.

Og når man ringer så skal man få svar per telefon, osv.

Så her har det stokket seg for dere, (må jeg si).

Også dette med den nerdete appen deres, blir som en avsporing, (må jeg si).

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!


tor. 9. jul. 2020 kl. 17:16 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no :
Hei, Erik!

Takk for e-posten.

For at vi skulle kunne hjelpe deg så raskt som mulig, og også kunne bekrefte at vi kommuniserer med riktig person, ba vi deg om å sende oss et telefonnummer vi kunne ringe deg på. Da vi ikke mottok noe svar fra deg på vår tidligere e-post fikk vi ikke fulgt opp denne saken videre.

Du kan melde fra om problemer med et kjøp/en faktura i Klarna-appen, og du finner også kontaktinformasjonen vår på våre hjemmesider: https://www.klarna.com/no/kundeservice/

Vi ser at butikken slettet fakturaen 30. juni 2020, og du mottok også oppdatert faktura som viste dette 1. juli 2020, til denne e-postadressen.

Hvis du mistenker at noen har misbrukt dine personopplysninger for å gjøre denne bestillingen anbefaler vi at du anmelder det til politiet.

Svar gjerne på denne e-posten hvis du har andre spørsmål i denne saken.

Med vennlig hilsen

Linn Silje
Sikkerhetsavdelingen
Klarna Bank AB (publ)
Sveavägen 46, 111 34 Stockholm
Reg no: 556737-0431

Kontaktinformasjon:
www.klarna.com/no/kundeservice

On Thu, 9 Jul at 12:09 PM , Erik Ribsskog wrote:
Hei,

dette hørtes ekstremt klamt ut, (at dere ikke kan ta dette skriftlig).

Den som visker juger, sier folk.

Jeg har ikke noe skjule.

Dere har også tatt bort mail-historien, fra e-posten deres.

Hva skal dette bety, lurer jeg.

Vennligst send om dette til en leder/overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Også dumt at jeg måtte sende til deres presse-avdeling.

Hvorfor har dere ikke vanlig e-post-adresse?

Skjerpings!


tor. 18. jun. 2020 kl. 17:26 skrev sikkerhetssporsmal@klarna.no :
Hei, Erik!

Takk for e-posten.

Vi trenger å snakke med deg og ber om at du sender oss et telefonnummer vi kan nå deg på i svar til denne e-posten.

Ha en fin torsdagskveld!

Med vennlig hilsen

Linn Silje
Sikkerhetsavdelingen
Klarna Bank AB (publ)
Sveavägen 46, 111 34 Stockholm
Reg no: 556737-0431

Kontaktinformasjon:
www.klarna.com/no/kundeservice

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd:
Erik Ribsskog 15. september 2020 kl. 21:31
Til: Telia Kundeservice
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, fmovpost
Hei,

du har visst falt av.

(Kan det virke som).

Så om du kan sende dette opp til en leder/overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 17. aug. 2020 kl. 14:49 skrev Telia Kundeservice :
Hei Erik!

Det er leit å høre om din situasjon. Men som min kollega nevnte i forrige e-post her, er ikke nummer 96853024 aktivt hos oss. Det er derfor ikke noe vi kan gjøre dersom det gjelder dette nummeret. I følge Nasjonal Kommunikasjonsmyndighet sine sider så ligger det i dag hos Chili Mobil AS: https://www.nkom.no/telefoni-og-telefonnummer/finn-tilbyderen?phoneNumber=96853024 , så da er det i så fall de du må kontakte for å få avsluttet abonnementet.

Dersom det gjelder et annet nummer, er det fint om du kan oppgi dette og bekrefte din fødselsdato, så skal vi selvfølgelig undersøke nærmere for deg.

Ønsker deg en fin dag!

Tina F.
Customer Care Representative | B2C
Telia logo

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway

Telia Norge AS 981 929 055



This email may contain information which is privileged or protected against unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended recipient, please notify the sender and delete this message and any attachments from your system without producing, distributing or retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy.


--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com]
Sent: 14.08.2020 10:06
To: juridisk@datatilsynet.no
Cc: elh@forbrukertilsynet.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; firmapost@nkom.no; kundekontakt-privat@telia.no
Subject: Klage/Fwd:

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telia Kundeservice >
Date: man. 3. aug. 2020 kl. 13:57
Subject: RE:
To: eribsskog@gmail.com >


Hei Erik, og takk for din henvendelse!

Huffda, dette må vi da få ordnet opp i! Gjelder dette mobilnummer 96853024, for dette nummeret er ikke aktivt her hos oss i Telia. I følge Nasjonal Kommunikasjonsmyndighet sine sider så ligger det i dag hos Chili Mobil AS: https://www.nkom.no/telefoni-og-telefonnummer/finn-tilbyderen?phoneNumber=96853024, så da er det i så fall de du må kontakte for å få avsluttet abonnementet.

Om det gjelder et annet nummer vennligst oppgi det, samt bekreft din fødselsdato og adresse så skal vi få undersøkt det her :)


Med vennlig hilsen Tone H.
Customer Care Representative | B2C
[Telia logo]

Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway
Telia Norge AS 981 929 055



--------------- Original Message ---------------
From: [ikke.svar@telia.no]
Sent: 31.07.2020 21:04
To: kundekontakt-privat@telia.no
Subject:

Navn: Erik Ribsskog
Mobilnummer: 96853024
E-post: eribsskog@gmail.com

Henvendelse: Hver gang telefonen ringer tisser jeg i buksen. Jeg har bedt dere deaktivere denne funksjonen for lenge siden, men det har dere ikke klart å gjøre ennå. Dette vil jeg gjerne klage på. Skjerpings! Hilsen Erik Ribsskog[https://telianorway.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D1i000000Uhac&esid=0181i000008DrBr]

ref:_00D1iUhac._5001iQlHgH:ref

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Re: Klage/Fwd: Månedens spesialtilbud ☀️ Spar opptil 350 kroner!
Erik Ribsskog 15. september 2020 kl. 21:25
Til: Kundtjanst BP
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, cecilie@mediafy.com, fmovpost , Josefin Reinhard , josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, "Post (Medietilsynet)"
Hei,

som jeg har forklart om mange ganger nå.

Så er det sånn, at dere direktør-dame Josefine Reinhard, nå ser på dette.

Så hvis dere vanlige medarbeiderne kan la hu rydde opp i dette.

Og så får heller dere vanlige medarbeiderne heller slutte å svare, og la hu sjef-dama ta dette.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 17. aug. 2020 kl. 12:32 skrev Kundtjanst BP :
Hej Erik,

Vem som beställt detta kan vi tyvärr inte se - det är din mailadress som angavs vid beställningen och Erika Ribskogs namn som abonnementet står i. Jag kan se att vår kundeservice har annullerat både bestillingen och framtida utskick av Tara till Erika Ribskog nu och du har ikke något saldo att betala för denna. Abonnementet är oppsagt, och annullerat.

Våra rutiner vid dessa ärenden är alltid att om någon upplyser oss om att en bestilling skett i deras namn utan godkännande är precis som vi gjort nu, att vi annullerar utskick så att du inte har något utestående belopp att betala och att vi rekommenderar dig som kund att polisanmäla att någon beställt i ditt namn. Dessa rutiner kvarstår för att våra kunder skall känna sig trygga med att om något liknande sker så hjälper vi så gott vi kan från våran sida.

Ha en bra dag!



Med vänliga hälsningar

Amelie Bertilsson

Customer Service Coordinator








Den lör 15 aug. 2020 kl 13:59 skrev Erik Ribsskog :
Hei,

som jeg forklarer i mailen du svarer på, så har jeg ikke kontaktet dere.

Det er noen jævler/troll som bestiller masse dritt i mitt navn fra firmaer med dårlige rutiner.

Så at du kan være så treig at likevel mener at jeg har bestilt noe fra dere??

At det går an.

Jeg sendte i går en mail om Tara til din kollega Elias Håkansson, i går.

For jeg får kjempe-mange mailer fra dere.

Og jeg har aldri bestilt noe fra dere.

(Jeg leser mest nettaviser for tida.

Og noen ganger gratisavisen Natt og Dag.

På 80-tallet leste jeg noen ganger ukeblader hos min fars foreldre, etter skolen, (i forbindelse med arbeid for min farfars møbelfabrikk blant annet).

Men det var før internett kom.

For å si det sånn).

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt disse varene, i mitt navn.

Og jeg ønsker også, å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at dette skjer igjen, med andre borgere/folk.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 31. jul. 2020 kl. 09:35 skrev Kundtjanst BP :
Hej Erik,

Du har fått denna mail då du beställt ett abonnement till Erika Ribskog på Tara, abbnr 5050580108.  I alla fall är din mailadress angiven vid beställningen. Nu förstår vi av ditt mail att du inte önskar motta dessa mail så vi tar bort detta.

Om du inte beställt abonnementet så får vi avsluta det omgående och stryka det som är utskickat. Vänligen återkom om det är på det viset.

Ha en fin dag!


Med vänliga hälsningar

Amelie Bertilsson

Customer Service Coordinator








Den fre 31 juli 2020 kl 09:26 skrev :


Receptionen





Bonnier Publications A/S
Strandboulevarden 130
DK-2100 Copenhagen

+45 39 17 20 00 Phone



---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: tor. 30. jul. 2020 kl. 15.08
Subject: Klage/Fwd: Månedens spesialtilbud ☀️ Spar opptil 350 kroner!
To: juridisk
Cc: , , , , Post (Medietilsynet) , , fmovpost , , , ,


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Abonnement Tara
Date: søn. 5. jul. 2020 kl. 06:38
Subject: Månedens spesialtilbud ☀️ Spar opptil 350 kroner!
To:



Se nyhetsbrevet i nettleseren din



MoreShop er fordelsbutikken for deg som abonnerer på Tara.







Månedens spesialtilbud!
Ekstra stor rabatt på 4 utvalgte produkter




Spar opptil 350 kroner på månedens spesialtilbud!


I resten av juli kan du som abonnent få ekstra stor rabatt på:


Pink sports BH fra Diadora


Rock Crawler - Radiostyrd bil


Vanntett veske fra Outpack


Strandsett - håndkle og veske



Tilbudet gjelder til og med 31. juli, så lenge lageret rekker.


Logg inn med abonnementsnummeret ditt:
5050580108


SE MÅNEDENS SPESIALTILBUD HER >>






Pink sports BH fra Diadora

MEDLEMSPRIS 129 kr.

Ordinærpris 399 kr.
Spar 67 %


KJØP BH HER






Radiostyrt bil

MEDLEMSPRIS 149 kr.

Ordinærpris 499 kr.
Spar 70 %


KJØP BIL HER







Vanntett veske fra Outpack

MEDLEMSPRIS 80 kr.

Ordinærpris 199 kr.
Spar 60 %


KJØP VESKE HER






Strandsett - håndkle og veske

MEDLEMSPRIS 99 kr.

Ordinærpris 399 kr.
Spar 75 %


KJØP SETT HER







GÅ TIL MÅNEDENS SPESIALTILBUD HER







Bonnier Publications International AS

CVR-nr. 977041066

moreshopkundeservice@bonnier.no









5. jul 2020

Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com

Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.

Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her


Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer

This ticket number is very important, please don't delete it! It ensures that your answer gets to the right support person.
Read more about the ticket number here: www.supportfighter.com
[Ticket: DFA67BB2-4B55-4AFA-9DAD-96F1A8614ECD]

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Aktivering e-post
Erik Ribsskog 15. september 2020 kl. 21:18
Til: "Info [Norway]"
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

jeg ønsker at dere informerer meg om, hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og at dere informerer meg om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at dette skjer igjen, med andre folk/kunder.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 17. aug. 2020 kl. 12:56 skrev Info [Norway] :
Hei Erik,



Tusen takk for din henvendelse!



Vi beklager på det sterkeste at du har blitt satt i denne situasjonen. For å kunne registrere seg som konsulent via vår nettside så trenger man å fylle inn alle kontaktoppgifter i en registreringsformulær, deretter får man en aktiverings e-post eller sms til mailadressen eller tlf nummer man har oppgitt for å kunne aktivere konton. Om du ikke har registrert deg selv så er det noen som kjenner til dine kontaktoppgifter, kan det være noen i din familie, en datter eller så?



En konto kan ikke bli aktivisert uten en aktiverings e-post, og for å kunne bestille mot faktura så trenger man å oppgi fullstendig personnummer ved neste steg. Det er disse 2 stegene som blir filteret for å ikke kunne bruke andres indentitet til å bestille.



Vi har som min kollega skrev nedenfor tatt bort dine kontaktoppgifter fra vårt system och annullert din «registrering». Denne ble ikke gjennomført da aktiveringslinken ikke ble brukt.



Vi beklager igjen og ønsker deg en fin dag videre!



Mvh,

Adriana







Med vänlig hälsning/Best regards



Adriana Garcia Svendsen
Customer Service Manager and Campaign Planner, Scandinavia.




Oriflame Cosmetics AB

P.O. Box 1095, SE-101 39 Stockholm, Sweden

Visiting address: Mäster Samuelsgatan 56



www.oriflame.com



NOTE: The information contained in this communication is intended solely for the individual or entity to whom it is addressed; it may also be privileged and confidential even if unmarked as such. If you are not the intended recipient of this message but have received it in error, please notify us immediately by replying to the message and deleting it from your system. We may choose to prosecute the unauthorized use of the content of this communication.

Think before you print!







From: Erik Ribsskog
Sent: Sunday, 16 August 2020 09:50
To: Info [Norway]
Cc: juridisk ; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost
Subject: Re: Aktivering e-post



Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog





tor. 30. jul. 2020 kl. 13:49 skrev Info [Norway] :





Hei Erik.



Takk for din henvendelse.



Er det slik at du ikke har registrert deg som medlem hos Oriflame? Vi fikk info på mail den 6 juli at du har registrert deg hos oss. Om du ikke har gjort det så tar vi selvsagt bort hele denne kontoen og sletter all informasjon om deg her.





Jeg ønsker deg en superfin dag☺







Med vennlig hilsen



Eva

Customer Service & Operations Assistant, Scandinavia







www.oriflame.com





NOTE: The information contained in this communication is intended solely for the individual or entity to whom it is addressed; it may also be privileged and confidential even if unmarked as such. If you are not the intended recipient of this message but have received it in error, please notify us immediately by replying to the message and deleting it from your system. We may choose to prosecute the unauthorized use of the content of this communication.

Think before you print!









From: Erik Ribsskog
Sent: Thursday, 30 July 2020 13:14
To: juridisk
Cc: Info [Norway] ; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost
Subject: Fwd: Aktivering e-post



Hei,



dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).



(Jeg har ikke kontaktet disse).



Vennligst rydd opp!



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).





---------- Forwarded message ---------
Fra: Oriflame
Date: man. 6. jul. 2020 kl. 14:01
Subject: Aktivering e-post
To:



Hvis du har problemer med å se denne mailen, vennligst klikk her.



GODKJENN DIN E-MAILADRESSE
Takk for at du valgte Oriflame!
Vennligst klikk her for å godkjenne din e-mailadresse og for å aktivere ditt konto.

Hvis du har problemer med bekreftelsen, vennligst kontakt kundeservice.

Send mail til info@oriflame.no eller ring oss på

 22 97 54 00


Med vennlig hilsen,
Oriflame

Vanlige spørsmål

Hvorfor velge Oriflame?

Hvor mye tid krever det av meg?

Hvordan kommer jeg igang?

Hvordan finner jeg en konsulent?

Hvordan kan jeg tjene penger?

Flere spørsmål

Kundeservice

 22 97 54 00

Åpent hverdager mellom 8:00-16:00 og til kl. 21:00 på stengningsdagen.

Denne mailen kan ikke besvares
Du er velkommen til å kontakte oss på info@oriflame.no

Image removed by sender.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage
Erik Ribsskog 15. september 2020 kl. 21:08
Til: Club Creo
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Faktura RB , fmovpost , kundeservice@afterpay.no, post
Hei,

i min forrige mail, så ba jeg dere, om å sende dette opp, til en leder/overordnet.

Og når dere nekter å gjøre det, og istedet begynner å kverulere, om noe, fra et PS.

Da må jeg si, at dere har, noe slags fæle nykker.

Så det må jeg klage på.

Nå får dere se å skjerpe dere, og sende dette opp, til en overordnet.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 14. aug. 2020 kl. 11:11 skrev Club Creo :




Hei,



Det vi syftet til med at eposten ikke er ekte var ikke den du sender fra. Vi ser at den epostadressen som er registrert i abonnementet ikke er en ekte adresse.



Abonnementet ble avsluttet og fakturaen makulert med det samme vi fikk vite at det hadde skjedd et bedrageri.



Ha en fin dag!



Med vennlig hilsen,

Marianne Bjerkestrand



cid:image001.png@01D3FE71.999C1920



Kundeservice | +47 21 93 6111 | info@clubcreo.com | www.clubcreo.com

Great Products Production Sverige AB
Box 12116, SE-402 42 Göteborg



Från: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Skickat: den 14 augusti 2020 08:30
Till: Club Creo
Kopia: juridisk ; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post@inkassoklagenemnda.no; fmovpost ; kundeservice@afterpay.no; Faktura RB
Ämne: Re: Klage



Hei,



dette er ikke riktig bruk av personopplysningsloven, (hvis jeg skulle tippe).



Den er nok ikke ment, å beskytte de kriminelle, i identitetstyveri-saker.



Det var nok ikke det, som våre flinke lovmakere/politikere tenkte på, da de lagde denne loven.



Så her har det stokket seg fælt for dere, må jeg si.



Så her må dere skjerpe dere, og slutte å beskytte de kriminelle.



Vennligst send om dette til en leder.



Skjerpings!



Erik Ribsskog

PS.

Dere skriver også, at e-post-adressen min, (eribsskog@gmail.com), er uekte.

Det virker som noe mongo, å si.

For det er jo snakk om e-post-adresse, (det må vel dere vel klare å se, fra min forrige mail, for eksempel).

Men så har noen troll punchet inn min e-post-adresse, i deres, bestillings-system.

Hvis dette er tung for dere.

Så anbefaler jeg igjen, å sende om dette, til en leder/overordnet.

Skjerpings!



man. 3. aug. 2020 kl. 09:30 skrev Club Creo :





Hei Erik,



Takk for din epost! Pga GDPR kan vi dessverre ikke gi ut denne informasjonen, men vi ser at telefonnummeret som er lagt inn i bestillingen ikke er ditt og at epostadressen er uekte. Om du ønsker å politianmelde dette som bedrageri/svindel kan du absolutt gjøre det og da er det politiet som eventuelt kontakter oss og kan få opplysninger om den som har bestilt.



Vi fikk pakken i retur, men hadde ikke dine kontaktdetaljer. Vi har makulert abonnementet og skrevet av fakturaen, så denne behøver du ikke å betale.



Vi beklager selvfølgelig det som har hendt deg og håper at det ikke skjer noe lignende igjen.



Ha en fin dag!



Med vennlig hilsen,

Marianne Bjerkestrand



cid:image001.png@01D3FE71.999C1920



Kundeservice | +47 21 93 6111 | info@clubcreo.com | www.clubcreo.com

Great Products Production Sverige AB
Box 12116, SE-402 42 Göteborg



Från: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]
Skickat: den 2 augusti 2020 12:33
Till: Club Creo
Kopia: juridisk ; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; post@inkassoklagenemnda.no; fmovpost ; kundeservice@afterpay.no; Faktura RB
Ämne: Klage



Hei,



jeg viser til Deres faktura fra 21. juli.

(Se vedlegg).

Jeg har ikke bestilt noe fra deres firma.

Det er noen troll/jævler, som bestiller masse dritt, i mitt navn, (på nettet), fra firmaer, med dårlige rutiner.

Jeg sender all troll-posten i retur.

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det er, som har bestilt, denne dritten, i mitt navn.

Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å unngå, at noen lignende skjer, med andre borgere/folk.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Månedens spesialtilbud ☀️ Spar opptil 350 kroner!
Erik Ribsskog 15. september 2020 kl. 21:01
Til: kundeservice@bonnier.no
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, cecilie@mediafy.com, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Josefin Reinhard , josefin@mediafy.com, "Post (Medietilsynet)" , bonnierpublications@bonnier.dk, fmovpost , newsletter@newsletter.moreshop.no
Hei,

som sagt tidligere, så tar jeg dette nå med deres direktør-dame Josefin Reinhard.

Så hu finner nok ut av det.

Hu kan nok bare kontakte IT-avdelingen deres, og så vil hu få svar på, hvem disse trollene er.

Det er noe dritt å bli sendt rundt, som en kasteball, av dere vanlige medarbeiderne.

Så da får dere vanlige medarbeiderne nesten slutte å svare, og la hu nevnte direktør-kjærringa ta det.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 17. aug. 2020 kl. 09:57 skrev :
Hei,

Takk for din henvendelse.

Vi har nå slettet abonnementet og makulert fakturaen men anbefaler deg igjen å ta saken med politiet da noen bestiller abonnement i ditt navn.
Hvem som har bestillt dette har vi ikke svar på da det er bestillt til deg og din adresse med din mailadresse. Eneste muligheten er å anmelde det til politiet og da kanskje de kan sjekke opp ip adressen fra hvor det er bestillt.

Hvis du har flere spørsmål ber vi deg besvare denne e-posten uten å slette historikken.

Med vennlig hilsen

Thomas Hansen
Kundebehandler

From: eribsskog@gmail.com
Sent: Sat Aug 15 2020 13:50:53 GMT+0200 (Central European Summer Time)
To: kundtjanstbp@bonnier.dk
Subject: Re: Klage/Fwd: Månedens spesialtilbud ☀️ Spar opptil 350 kroner!
Hei,

som jeg forklarer i mailen du svarer på, så har jeg ikke kontaktet dere.

Det er noen jævler/troll som bestiller masse dritt i mitt navn fra firmaer med dårlige rutiner.

Så at du kan være så treig at likevel mener at jeg har bestilt noe fra dere??

At det går an.

Jeg sendte i går en mail om Tara til din kollega Elias Håkansson, i går.

For jeg får kjempe-mange mailer fra dere.

Og jeg har aldri bestilt noe fra dere.

(Jeg leser mest nettaviser for tida.

Og noen ganger gratisavisen Natt og Dag.

På 80-tallet leste jeg noen ganger ukeblader hos min fars foreldre, etter skolen, (i forbindelse med arbeid for min farfars møbelfabrikk blant annet).

Men det var før internett kom.

For å si det sånn).

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt disse varene, i mitt navn.

Og jeg ønsker også, å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at dette skjer igjen, med andre borgere/folk.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 31. jul. 2020 kl. 09:35 skrev Kundtjanst BP :
Hej Erik,

Du har fått denna mail då du beställt ett abonnement till Erika Ribskog på Tara, abbnr 5050580108.  I alla fall är din mailadress angiven vid beställningen. Nu förstår vi av ditt mail att du inte önskar motta dessa mail så vi tar bort detta.

Om du inte beställt abonnementet så får vi avsluta det omgående och stryka det som är utskickat. Vänligen återkom om det är på det viset.

Ha en fin dag!




Med vänliga hälsningar

Amelie Bertilsson

Customer Service Coordinator







Den fre 31 juli 2020 kl 09:26 skrev :


Receptionen





Bonnier Publications A/S
Strandboulevarden 130
DK-2100 Copenhagen

+45 39 17 20 00 Phone



---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: tor. 30. jul. 2020 kl. 15.08
Subject: Klage/Fwd: Månedens spesialtilbud ☀️ Spar opptil 350 kroner!
To: juridisk
Cc: , , , , Post (Medietilsynet) , , fmovpost , , , ,


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Abonnement Tara
Date: søn. 5. jul. 2020 kl. 06:38
Subject: Månedens spesialtilbud ☀️ Spar opptil 350 kroner!
To:



Se nyhetsbrevet i nettleseren din



MoreShop er fordelsbutikken for deg som abonnerer på Tara.







Månedens spesialtilbud!
Ekstra stor rabatt på 4 utvalgte produkter




Spar opptil 350 kroner på månedens spesialtilbud!


I resten av juli kan du som abonnent få ekstra stor rabatt på:


Pink sports BH fra Diadora


Rock Crawler - Radiostyrd bil


Vanntett veske fra Outpack


Strandsett - håndkle og veske



Tilbudet gjelder til og med 31. juli, så lenge lageret rekker.


Logg inn med abonnementsnummeret ditt:
5050580108

 
SE MÅNEDENS SPESIALTILBUD HER >>
 





Pink sports BH fra Diadora

MEDLEMSPRIS 129 kr.

Ordinærpris 399 kr.
Spar 67 %

 
KJØP BH HER
 




Radiostyrt bil

MEDLEMSPRIS 149 kr.

Ordinærpris 499 kr.
Spar 70 %

 
KJØP BIL HER
 





Vanntett veske fra Outpack

MEDLEMSPRIS 80 kr.

Ordinærpris 199 kr.
Spar 60 %

 
KJØP VESKE HER
 




Strandsett - håndkle og veske

MEDLEMSPRIS 99 kr.

Ordinærpris 399 kr.
Spar 75 %

 
KJØP SETT HER
 




 
GÅ TIL MÅNEDENS SPESIALTILBUD HER

 





Bonnier Publications International AS

CVR-nr. 977041066

moreshopkundeservice@bonnier.no







5. jul 2020

Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com

Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.

Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her


Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer

This ticket number is very important, please don't delete it! It ensures that your answer gets to the right support person.
Read more about the ticket number here: www.supportfighter.com
[Ticket: DFA67BB2-4B55-4AFA-9DAD-96F1A8614ECD]

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter