Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 24. april 2020

Mer fra Facebook


https://www.facebook.com/groups/holmsbubilder/

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen som kunde
Erik Ribsskog 24. april 2020 kl. 19:25
Til: juridisk
Kopi: komplett@komplett.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Komplett.no
Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 03:53
Subject: Velkommen som kunde
To:



Komplett logo
Hei!
Velkommen som kunde hos Komplett.no

Ditt kundenummer: 11419191
Brukernavn: eribsskog@gmail.com

Når du handler, logger du deg på med brukernavn og passord. Du kan endre dine
personlige opplysninger på Min Side .Her finner du også informasjon om
dine bestillinger og status på disse.

Takk for at du handler hos oss!

Vennlig hilsen
Komplett.no

Har du husket å melde deg på vårt nyhetsbrev? Hvis ikke klikk her

Spørsmål?

Besøk kundeservice
Trygg E-handel

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Erik Løvenbalk, velkommen til Komplett Club!
Erik Ribsskog 24. april 2020 kl. 19:22
Til: juridisk
Kopi: post@canica.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Komplett Club
Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 03:55
Subject: Erik Løvenbalk, velkommen til Komplett Club!
To:





Kan du ikke lese denne mailen? Klikk her for å lese den i nettleseren.















Velkommen til Komplett Club, Erik Løvenbalk



Takk for at du valgte å bli medlem av vår kundeklubb. Fra og med i dag får du poeng på alt du handler hos oss.

For hver krone du handler for får du ett poeng. Ulike poengnivåer gir ulike fordeler, eksempelvis fri frakt eller rabatt på kjøp.


Dine fordeler vil være synlig i handlevognen til enhver tid

For at fordelene skal være enkle å bruke har vi valgt å legge fordelene dine i din handlevogn. Fordelene kan brukes på alle produkter du finner på Komplett.no, unntatt tilbudsprodukter.

Du finner også en oversikt over dine oppnådde fordeler (og poeng) inne på "Min side".

Utfyllende medlemsvilkår og svar på vanlige spørsmål finner du på Komplett.no.

 





Jeg vil lese mer 















Spørsmål?
Besøk Kundeservice


Du får denne e-posten på eribsskog@gmail.com fordi du er medlem i Komplett Club. Klikk her for å melde deg ut av Komplett Club. Innhold i dette nyhetsbrevet kan være basert på informasjon om dine kjøp eller din adferd på vår nettside. Behandling av personopplysninger.




Komplett.no på Facebook

Komplett.no på Instagram

Komplett.no på Snapchat

Følg Komplett.no på Twitter

Trygg E-handel

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen til ARK
Erik Ribsskog 24. april 2020 kl. 19:16
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@arkbokhandel.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 04:01
Subject: Velkommen til ARK
To:



ARK Bokhandel Twitter Facebook
Logg inn Bli ARK-venn Hjelp


Hei - velkommen til ARK!

Viktig informasjon:
Du logger inn på ARK.NO med din e-postadresse: eribsskog@gmail.com
Ditt passord er: Passordet du la inn på ARK.NO

På Din side kan du få en oversikt over dine bestillinger og kundeforhold til ARK. Her vil du også finne aktuelle tilbud. Trenger du hjelp, ta kontakt med kundeservice på telefon: (+47) 22 99 07 55 eller e-post: kundeservice@arkbokhandel.no


Vennlig hilsen
ARK Bokhandel



Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Kopi av: Kommunisme
Erik Ribsskog 24. april 2020 kl. 19:13
Til: juridisk
Kopi: nkp@nkp.no, Politikk Høyre
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Norges Kommunistiske Parti
Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 04:08
Subject: Kopi av: Kommunisme
To:


Dette er en kopi av meldingen du sendte til Kontakt NKP sentralt via Norges Kommunistiske Parti

Dette er en tilbakemelding via https://nkp.no/ fra:
Erik Ribsskog

Hei! Jeg heter Baron Erik RIbsskog!

Og jeg håper at alle dere BLIR DREPT! Jævila parasitter! Håper dere får KINA VIRUSET! Jævila kødder

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen til Rødt
Erik Ribsskog 24. april 2020 kl. 19:09
Til: juridisk
Kopi: medlem@roedt.no, Politikk Høyre
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 04:16
Subject: Velkommen til Rødt
To:


Hei Erik Løvenbalk,
velkommen som medlem! Vi er veldig glade for at du vil være med å skape en folkebevegelse mot forskjells-Norge. Rødts politiske arbeidsmåte er å jobbe sammen med folk for å skape engasjement og endring i konkrete saker. Ditt bidrag er med på å skape et vendepunkt!

Vi sender deg snart en velkomstpakke i posten. Denne inneholder litt mer informasjon om Rødt.

Vi gir beskjed til lokallagsleder som tar kontakt og inviterer deg med på aktiviteter. Hvis du ivrer etter å komme i gang finner du kontaktinformasjon på rødt.no/partiet . Du velger selv hvor mye du vil bidra. Har vi ikke lokallag der du bor kan ta kontakt med medlems- og organisasjonssekretær på tlf 22989052 eller epost medlem@roedt.no hvis du vil gjøre noe med det.
Du blir satt opp på vårt månedlige nyhetsbrev og får avisa vår, Rødt Nytt, to ganger i året i posten og fire ganger på epost.

Vedlagt ligger også en faktura for medlemskap. Om du allerede betalte kontingenten ved innmelding vennligst se bort ifra denne.

Følg Rødt i sosiale medier for å oppdage mer om Rødt, få svar på det du lurer på og dele med vennene dine.

Facebook | Twitter

Mer om politikken vår og våre lokallag finner du på rødt.no.

Med vennlig hilsen

Benedikte Pryneid Hansen, partisekretær i Rødt

113127_faktura_48063.pdf
74K

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Kvittering på mottatt henvendelse til Tolletaten
Erik Ribsskog 24. april 2020 kl. 19:05
Til: juridisk
Kopi: post@toll.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 04:44
Subject: Kvittering på mottatt henvendelse til Tolletaten
To:


Takk for henvendelsen din, Erik Løvenbalk Ribsskog,

På generelle henvendelser kan du regne med svar i løpet av fem virkedager. For saksbehandling er det lengre behandlingstid.

Kvittering på mottatt henvendelse:

Om saken:
Hva gjelder det? Bare lurer på Toll
Nærmere beskrivelse: Når dette viruset er over, og ting går normalt ( For å si det sånt) Så lurer jeg på om det er noe form for toll med DVD-er? ( Så sånn er det ) For jeg hadde tenkt å dra til Sverige, og handle dyreporno for rundt 350.000 KR
Saksnummer:

Kontaktinformasjon:
Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
Firmanavn:
Organisasjonsnummer:
Telefon: 96853024
E-post: eribsskog@gmail.com



Med vennlig hilsen

Tolletaten
post@toll.no
telefon: +47 22 86 03 12
organisasjonsnummer: 974761343

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: iiglo BE1-316 fryseboks er vedlagt som en huskeliste
Erik Ribsskog 24. april 2020 kl. 19:01
Til: juridisk
Kopi: salg@komplett.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Komplett.no
Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 05:05
Subject: iiglo BE1-316 fryseboks er vedlagt som en huskeliste
To:


gmail
Ingen bilder i mailen? Klikk her
Komplett.no

Hei!

Det virker som om kjøpet du hadde begynt på ble avbrutt, men fortvil ikke - vi har spart på handlevognen din.

Dersom du trenger hjelp kan du svare på denne mailen eller ringe oss på +47 33 00 55 00
Din handlevogn (2)
Til handlevognen
Du mottar denne e-posten fra oss som en ekstra kundeservice for å gjøre din kjøpsopplevelse så smidig og enkel som mulig. Les mer om personvern.

Om du ikke ønsker å motta denne e-posten fra oss, klikk her.
Trygg E-handel

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Saga Mobil - Ordrebekreftelse
Erik Ribsskog 24. april 2020 kl. 18:55
Til: Saga Mobil Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no
Hei,

men dere burde vel kanskje hatt bedre rutiner.

Jeg mener å huske, at vi lærte på handel og kontor, at man skulle spørre bedriftene, om hva de aktet å gjøre, for å hindre, at noe lignende skjedde igjen, (hvis det var en klagesak).

Så her kan dere kanskje sende dette, til en overordnet.

For sånn som dette, skal det vel ikke være.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


lør. 11. apr. 2020 kl. 12:06 skrev Saga Mobil Kundeservice :
Hei igjen.



Vi må igjen henvise deg til Politiet i denne saken ettersom dette omhandler ID-tyveri.



Her er mer informasjon som vi anbefaler deg å lese for å stoppe dette.



https://www.politiet.no/rad/tyveri-og-vinningskriminalitet/id-tyveri/



For å få bestilt abonnement hos oss via nettsiden trenger man et gyldig fødsel-og personnummer. Det er flott at du var oppmerksom og plukket opp at bestillingen var gjort, slik at vi fikk stoppet denne.



Vi vil avvente en eventuell henvendelse fra Politiet etter at saken er anmeldt og utlevere opplysninger til dem.



Fortsatt god påske.





Med vennlig hilsen



Ine Schjetne

Kundeservice



Et bilde som inneholder tegning
Automatisk generert beskrivelse

Telefon: 917 69 000

Epost: kundeservice@sagamobil.no

Bardu – Industriveien 4 – 9360 BARDU

WWW.SAGAMOBIL.NO



Følg oss på







Fra: Erik Ribsskog
Sendt: lørdag 11. april 2020 10:19
Til: Saga Mobil Kundeservice
Kopi: juridisk
Emne: Re: Klage/Fwd: Saga Mobil - Ordrebekreftelse



Hei,



dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.



(For jeg har ikke kontaktet dere).



Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.



Med hilsen



Erik Ribsskog

PS.

Det telefonnummeret du nevner, (91587593), tilhører nok noen, som også blir mobba, av de samme jævelungene, (hvis jeg skulle tippe).

Dere må søke på ip-adressen, til de som bestilte, og så finne ut hvem disse kjeltringene er.

Skjerpings!





tir. 24. mar. 2020 kl. 13:24 skrev Saga Mobil Kundeservice :

Hei igjen Erik.

Det er opprettet et nytt nummer i ditt navn, men det er også lagt inn et annet nummer på bestillingen som er oppgitt som kontaktperson.

Nummeret er 91587593, og du kan finne vedkommende på gule sider. Om vedkommende har noe med bestillingen å gjøre er uvisst.

Anbefaler deg å kontakte politiet med opplysningene.

Ha en fin dag.



Vennlig hilsen

Ine Schjetne

Telefon: 917 69000
Epost: kundeservice@sagamobil.no
Industriveien 4 – 9360 BARDU
Last ned Saga Mobil Min Side app , tilgjengelig i Apple Store og Google Play

www.sagamobil.no



-----Opprinnelig melding-----
Fra: Saga Mobil Kundeservice
Sendt: tirsdag 24. mars 2020 13:20
Til: 'Erik Ribsskog' ; juridisk
Kopi: Saga Mobil Kundeservice
Emne: SV: Klage/Fwd: Saga Mobil - Ordrebekreftelse

Hei Erik og takk for din henvendelse.

Bestillingen kom inn til oss via vår nettside www.sagamobil.no den 21.03.20 kl 23:20.

Jeg har nå kansellert dette abonnementet og merket din kundekonto at du ikke ønsker abonnement hos oss.

Dersom det kan tenkes at dine identitetspapirer er på avveie, vil jeg anbefale deg å opprette en frivillig kredittsperre som du kan lese mer om under:

https://www.datatilsynet.no/regelverk-og-verktoy/sporsmal-svar/kredittopplysning/hvordan-sette-sperre/

Ha en fortsatt fin dag.





Vennlig hilsen

Ine Schjetne

Telefon: 917 69000
Epost: kundeservice@sagamobil.no
Industriveien 4 – 9360 BARDU
Last ned Saga Mobil Min Side app , tilgjengelig i Apple Store og Google Play

www.sagamobil.no



-----Opprinnelig melding-----
Fra: Erik Ribsskog
Sendt: tirsdag 24. mars 2020 13:13
Til: juridisk
Kopi: Saga Mobil Kundeservice
Emne: Klage/Fwd: Saga Mobil - Ordrebekreftelse

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Saga Mobil Kundeservice
Date: lør. 21. mar. 2020 kl. 23:21
Subject: Saga Mobil - Ordrebekreftelse
To:


Hei, Erik Løvenbalk Ribsskog



Velkommen som kunde i Saga Mobil. Vi er glade for at du har valgt å bli kunde hos oss, og vi vil gjøre vårt beste for at du skal bli en fornøyd kunde!



Din bestilling er registrert og du vil motta startpakken med SIM-kort i løpet av 5 til 6 dager.

Hvis du har bestilt overføring av ditt tidligere mobilnummer tar dette normalt 7 virkedager.



Ved overføring av eksisterende mobilnummer sier vi opp abonnementet hos din tidligere leverandør.

Det er derfor viktig at du ikke sier opp nummeret selv, da det vil kunne medføre problemer med flytting av nummeret.



Vi har registrert følgende informasjon:



Mobilnummer: 46286587

Erik Løvenbalk Ribsskog

(Sensurert av johncons-blogg)

(Sensurert av johncons-blogg) Bekkestua



SIM kort

Ditt nye SIM kort kan brukes både som vanlig SIM, mikro SIM og Nano SIM, og vil passe til alle typer mobiltelefoner. Sjekk først hvilken type SIM kort som benyttes i telefonen før du trykker ut mikro eller nanosim.



MinSide

På minside.sagamobil.no kan du se dine fakturaer, følge med på ditt forbruk og endre kontaktinformasjonen. Her kan du også bestille tilleggstjenester, i tillegg til å sperre, endre og bestille SIM kort.



Ofte stilte spørsmål
På: www.sagamobil.no – kundeservice – finner du nyttig informasjon om ditt abonnement.



Trenger du å gjøre endringer?

Hvis du ønsker å benytte deg av angreretten kan du svare på denne e-posten.

Hvis du ønsker å endre opplysninger i din bestilling eller har spørsmål til oss kan du enklest gjøre dette ved å svare på denne e-posten.



Ved å ta i bruk våre tjenester aksepterer du våre avtalevilkår som du finner her: https://www.sagamobil.no/vilkar/



Ta gjerne kontakt med oss hvis du har andre spørsmål!



Med vennlig hilsen

Saga Mobil Kundeservice

Telefon: 03678

Åpningstider hverdager 08.00 – 16.00

kundeservice@sagamobil.no

www.sagamobil.no

Jeg sendte en e-post til Lupe

Erik Ribsskog

Klage

Erik Ribsskog 24. april 2020 kl. 17:46

Til: post@lupeorg.no

Kopi: "post@inkassoklagenemnda.no" , Politikk Høyre , "sande.vgs" , Akademikerforbundet

Hei,

jeg har fått et slags fornærmende tullebrev/faktura fra dere, (med tulle-navn), virker det som.

(Se vedlegg).

Hva skal dette bety, lurer jeg.

Det er visst noen jævelunger som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet.

Her har rutinene deres sviktet, (virker det som).

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

IMG_20200424_0001 paint.jpg
642K

PS.

Her er vedlegget:

Jeg fikk et tullebrev fra Lupe

Og enda mer fra Facebook


https://www.facebook.com/groups/holmsbubilder/

PS.

Her er mer om dette:


(Samme link som overfor).

PS 3.

Enda mer om dette:


(Samme link som overfor).

Enda mer fra Facebook


https://www.facebook.com/groups/holmsbubilder/

Mer fra Facebook


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=131716205132612&set=gm.1383319938531896&type=3&theater&ifg=1

PS.

Her er mer om dette:


(Samme link som overfor).

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Automatisk svar fra Hamar Arbeiderblad
Erik Ribsskog 24. april 2020 kl. 06:46
Til: Anne Bergsengene
Kopi: juridisk , PFU Pressens faglige utvalg
Hei,

det betyr da ikke at de har tilgang til min e-post-konto at de fyller ut min e-post-adresse i et felt på et kontaktskjema.

Da blir det som noe Molbo-greier, synes jeg.

Vennligst send dette til en overordnet.

Erik Ribsskog


lør. 11. apr. 2020 kl. 15:55 skrev Anne Bergsengene :
Hei. Det du har fått er et automatisk svar på et tips som HA mottok 25.3 på et kontaktskjema fra denne adressen. Dersom det ikke er du som har sendt tipset, og du tror noen andre har fått tilgang på e-postadressen din, så må du skifte passord eller slette adressen og opprette en ny. Det er dessverre ikke noe vi kan gjøre for å få ryddet opp i dette.

Vennlig hilsen
Anne Bergsengene
vaktsjef i HA
Last ned Outlook for iOS
Fra: Erik Ribsskog
Sendt: Saturday, April 11, 2020 8:39:20 AM
Til: juridisk
Kopi: HA - Tips ; PFU Pressens faglige utvalg
Emne: Klage/Fwd: Automatisk svar fra Hamar Arbeiderblad

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Hamar Arbeiderblad
Date: ons. 25. mar. 2020 kl. 18:33
Subject: Automatisk svar fra Hamar Arbeiderblad
To: Erik Ribsskog


Tusen takk for at du tipser HA!

Meldingen din er mottatt og redaksjonen vil vurdere tipset.

--
Med hilsen
Hamar Arbeiderblad AS

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [Forespørsel mottatt] Hei hei! Mitt navn er Erik Ribsskog ( Så sånn er d...
Erik Ribsskog 24. april 2020 kl. 06:42
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@platekompaniet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra:
Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 22:16
Subject: [Forespørsel mottatt] Hei hei! Mitt navn er Erik Ribsskog ( Så sånn er d...
To: Erik Løvenbalk Ribsskog


Takk for din henvendelse.
Hei,


Forespørselen din (371477) er mottatt.


Vi prøver å svare alle henvendelser som blir sendt inn på vanlige ukedager i løpet av 1-3 arbeidsdager.


I påsken har vi redusert kapasitet, og vi kan ikke garantere svar før etter ferien.

Husk at du kan finne svar på din henvendelse i ordrebekreftelsen, eller på våre hjelpesider her: https://www.platekompaniet.no/faq/


Våre åpningstider er alle hverdager 08:00 – 16:00.


Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Andre spørsmål (ticket id 602794)
Erik Ribsskog 24. april 2020 kl. 05:50
Til: juridisk
Kopi: customerservice@cdon.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: CDON
Date: lør. 11. apr. 2020 kl. 22:24
Subject: Andre spørsmål (ticket id 602794)
To: Erik Løvenbalk Ribsskog


##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Hei Erik,

Takk for at du kontakter CDON.
Vi besvarer vanligvis på saken din innen 24 timer.



Har du ytterligere informasjon å legge til, kan du besvare denne mailen.


Erik Løvenbalk Ribsskog

11. apr., 22:24 CEST

Type av ærende: Andre spørsmål
Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
E-post: eribsskog@gmail.com
Fritekst fra kunde:
Jeg bare lurer! Selger dere dyreporno? ( SÅ sånn er det )

Får jeg elsker å se en dritt stor heste pikk blir lekt med ( Bare noe jeg lurte på )

Så sånn er det

Bare noe jeg lurte på

Men men

MvH Erik Dyreporno Greven Ribsskog

CDON AB Corporate Domicile (styrelsens säte): Malmö | Corp. Reg. No. 556406-1702
Visiting address: Södergatan 22, 211 34 Malmö, Sweden | Postal address: Box 385, 201 23 Malmö, Sweden
www.cdon.comCDON Logo
Når CDON kommuniserer med deg via e-post behandler CDON de opplysninger som du har gitt til CDON i forbindelse med din melding, f.eks. navn og e-postadresse. Tenk på å ikke oppgi flere personopplysninger enn nødvendig og at du ikke opplyser noen sensitive personopplysninger i dine e-postmeldinger. CDON behandler dine personopplysninger i henhold til de gjeldende personoplysningsforskrifter og CDON’s integritetspolicy som du kan lese her.

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
(Saksnummer:13336711) Faktura og priser - Forbruk
Erik Ribsskog 24. april 2020 kl. 05:43
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk , firmapost@nkom.no
Hei,

det er noen jævelunger som sender mailer i mitt navn.

Det er jo bare et sånt felt som man må skrive en mail-adresse inn i.

Det er jo ikke sånn at dette er sendt fra min e-post-adresse.

Du kan kanskje sende dette til en overordnet.

For dette blir for dumt, må jeg si.

Erik Ribsskog


søn. 12. apr. 2020 kl. 08:30 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei Erik

Takk for din tilbakemelding.

Vi har mottatt en e-post fra din e-postadresse.

Ut i fra hva jeg ser fra din første henvendelse, anbefaler du en type blogg reklame. Har du mottatt noen linker, eller besvart på noen tester på internett i det siste, kan det dessverre være en av årsakene til at din e-post har blitt infiltrert.

Min anbefaling for deg er å bytte passord på din e-postkonto.

Her får dessverre ikke vi sjekket veldig mye mer, men det kan være mulig å kontakte den som leverer din e-posttjeneste.

Beklager at jeg ikke kan være mer til hjelp.




Vennlig hilsen

Iselin
Kundekonsulent






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Sat, 11 Apr 2020 10:04:49 +0200
Til: ice Privat Kundeservice
Kopi: juridisk
Emne: Re: (Saksnummer:13336711) Faktura og priser - Forbruk

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 24. mar. 2020 kl. 19:48 skrev ice Privat Kundeservice :
Hei, Eirik

Jeg beklager for dette.

Hvis det er noe du lurer på er det bare å ta kontakt.

Jeg ønsker deg en fin dag.


Vennlig hilsen

Daniel Nicolas
Kunderådgiver
ice

Telefon 21 00 00 00
E-post: privat.mobil@ice.no - bedrift.mobil@ice.no






Fra: Erik Ribsskog
Dato: Tue, 24 Mar 2020 13:41:30 +0100
Til: juridisk
Kopi: privat.mobil@ice.no
Emne: Klage/Fwd: (Saksnummer:13336711) Faktura og priser - Forbruk

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ice Privat Kundeservice
Date: man. 9. mar. 2020 kl. 12:07
Subject: (Saksnummer:13336711) Faktura og priser - Forbruk
To:


Hei, Erik

Takk for at du tar kontakt med oss!

Jeg ser at du ikke er kunde hos oss idag, kunne du vært interessert i
å prøve oss ut, om du fikk en god pris? Hvor mye mobildata har du
behov for?

Jeg avventer din tilbakemelding og ønsker deg en fin dag:)

Vennlig hilsen

Marius
Teknisk Support






Fra:
Dato: Mon, 9 Mar 2020 03:44:48 +0100
Til:
Emne: Faktura og priser - Forbruk

Kontaktformulær

Emne: Faktura og priser
Underkategori: Forbruk

Er du kunde: Ja
Kundetype: Privat

Navn: Erik Ribsskog
Telefonnummer:
Kunde kan kontaktes på telefon: Nei

Kundenr/fødselsdato/organisasjonsnr:
E-postadresse: eribsskog@gmail.com

Spørsmål:
På lørdag 15. februar, så dro jeg ned til Oslo, (med t-banen), for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS. Her er mer om dette:
https://johncons-mirror.blogspot.com/2020/03/mer-fra-norge_9.html

ks sign_nyogo.jpg
40K

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Fullfør din flyttemelding
Erik Ribsskog 24. april 2020 kl. 05:38
Til: juridisk
Kopi: flytteportalen.no@servicemail.recheckit.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Flytteportalen
Date: søn. 12. apr. 2020 kl. 15:51
Subject: Fullfør din flyttemelding
To:


gmail
Ingen bilder i mailen? Klikk her
flytteportalen
Hei igjen!

Det virker fortsatt som at du ikke har fullført flyttemeldingen du hadde begynt på, men fortvil ikke - vi har fortsatt din flyttemelding klar.

Husk det holder ikke å kun melde flytting til Folkeregisteret og Posten. Forsikre deg om at alle parter vet at du har flyttet.

For å fullføre flyttemeldingen trenger du bare trykke på knappen og fylle ut resten av informasjonen som mangler.
Fortsett å fylle ut flyttemeldingen
Dersom du trenger hjelp kan du se på våre ofte stilte spørsmål om adresseendring, eller du kan sende oss en henvendelse her.

Har du allerede fullført bestillingen og motatt bekreftelse, kan du se bort fra denne mailen.
Har du allerede fullført bestillingen og motatt bekreftelse, kan du se bort fra denne mailen.
Denne mailen ble sendt til eribsskog@gmail.com

Om du ikke ønsker å motta slike utsendelser fra oss klikk her

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: [ORCID] Reminder to verify your primary email address
Erik Ribsskog 24. april 2020 kl. 05:35
Til: juridisk
Kopi: support@verify.orcid.org
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: ORCID
Date: man. 13. apr. 2020 kl. 04:11
Subject: [ORCID] Reminder to verify your primary email address
To:


ORCID.org
This is a reminder that you need to verify your primary email address before you can begin adding information such as your affiliation, biography, or keywords manually to your ORCID record. To verify your email address, click the following button and sign into your ORCID record. If you can't click the button, copy and paste the link below into your browser's address bar:

Verify your email address
(Sensurert av johncons-blogg)

Your 16-digit ORCID identifier is 0000-0001-8121-7014, and your full ORCID iD and the link to your public record is https://orcid.org/0000-0001-8121-7014 (primary email address: eribsskog@gmail.com).

If you did not add this email address to your ORCID record, please contact us immediately by replying to this email.

DID YOU KNOW? The ORCID Registry is always evolving. Stay up-to-date on the latest at our blog: https://orcid.org/blog

If you have any questions or need help, visit https://orcid.org/help or contact us at https://orcid.org/help/contact-us


Warm Regards,
The ORCID Team
https://orcid.org/

You have received this email as a service announcement related to your ORCID Account.

email preferences | privacy policy | ORCID, Inc. | 10411 Motor City Drive, Suite 750, Bethesda, MD 20817, USA | ORCID.org

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Babybox - Takk for bestillingen!
Erik Ribsskog 24. april 2020 kl. 05:27
Til: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Babybox
Date: man. 13. apr. 2020 kl. 13:19
Subject: Babybox - Takk for bestillingen!
To: eribsskog@gmail.com



Takk for bestillingen Erik Løvenbalk Ribsskog


Du kan hente din BabyBox f.o.m. 3 måneder før termin til 3 måneder etter at barnet er født hos Apotek1. BabyBox kupongen du får i Apotek 1 appen vil bare være tilgjengelig for deg under denne perioden og om du har fulgt instruksjonene du får i en sms fra Apotek1. Dersom du ikke har mulighet til å laste ned appen, kan du få hjelp i apoteket til å utløse din BabyBox kupong. Ta med godkjent legitimasjon når du henter din BabyBox. Maks en BabyBox pr. husstand/barn.





Skaff deg gratis spedbarnsforsikring allerede nå
Vi ser du allerede har begynt å forberede deg til å få baby! Glem ikke en av de viktigste forberedelsene, en spedbarnsforsikring som inkluderer både ulykkesforsikring og gratis tilgang til helsepersonell døgnet rundt. Det gir en ekstra trygghet i de første månedene i barnets liv.
Trykk på linken for å bestille gratis spedbarnsforsikring

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen som medlem i Barnas Hus kundeklubb!
Erik Ribsskog 24. april 2020 kl. 05:22
Til: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Barnas Hus
Date: man. 13. apr. 2020 kl. 13:26
Subject: Velkommen som medlem i Barnas Hus kundeklubb!
To:



Barnas Hus
NETTBUTIKK         VÅRE BUTIKKER

Hei Erik, velkommen til vår kundeklubb!
Det å ha barn er en spennende reise. Det er ikke alltid like lett å navigere i denne utstyrsjungelen, og alle ønsker å ta de beste valgene for sine barn og sin familie. Vi er glade for at du vil følge oss, og vi håper vi kan være en rådgiver på veien for å gjøre de riktige innkjøpene til baby- og småbarntiden.

Som medlem i Kundeklubben får du:

10% rabatt på ett kjøp.*
365 dagers åpent kjøp.**
Gratis bleiebøtte til alle gravide.
Medlemstilbud hver måned.
Tilgang på eksklusive kundeevents.
Informasjon om kampanjer, nyheter og salg før alle andre.
Gode råd og veiledning om relevante temaer i våre nyhetsbrev.

* Gjelder varer til ordinær pris (ikke Emmaljunga).
** Varen må være ubrukt og i originalemballasjen. Kvittering må fremvises.
NB: Bilstoler har 14 dagers åpent kjøp

MEDLEMSTILBUD
Hele påsken får du som medlem av kundeklubben -30% på en rekke varer! Bruk rabattkoden APRIL30 dersom du vil handle i nettbutikken. Husk at du kan bruke Klikk og Hent for en rask handel i butikk. Vi ønsker deg en riktig god hjemmepåske! 🐣

Se tilbudene her

Les mer om våre medlemsvilkår for kundeklubben


Alt du trenger å vite om barnevogner!
Les mer


Slik velger du riktig bilstol til barnet ditt!
Les mer


Dette trenger den nyfødte!
Les mer


Finn en butikk nær deg!
Barnas Hus har 25 butikker i hele landet, fra Kristiansand i sør, til Tromsø i nord. Vi har også en nettbutikk som er åpen døgnet rundt.

Våre butikker



Følg oss på sosiale medier
Få med deg oppdateringer om nyheter, smarte produkter, inspirasjon og pågående kampanjer på Facebook og Instagram.

Følg oss

Barnas Hus Barnas Hus Barnas Hus
Avmelding   |   Oppdater profil   |   Vis i nettleser

Og enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bestilling av vareprøve
Erik Ribsskog 24. april 2020 kl. 05:18
Til: juridisk
Kopi: post@lifelinepharma.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Lifeline Care
Date: man. 13. apr. 2020 kl. 13:28
Subject: Bestilling av vareprøve
To:


Hei,

takk for din bestilling av vareprøve fra Lifeline Care. Vi vil sende deg den valgte vareprøven til den oppgitte adressen. Det medfører ingen kostnader for deg - dette er en kostandsfri vareprøve. Liker du produktet får du kjøpt produktet på apoteket.


Følgende informasjon ble registrert:

Navn
  Erik Løvenbalk Ribsskog
E-post
  eribsskog@gmail.com
Adresse
  (Sensurert av johncons-blogg)
Postnr
  (Sensurert av johncons-blogg)
Sted
  Bekkestua
Velg produkt du ønsker å bestille
  Lifeline Care Gravid
Er du gravid? Når er/var din termin?
  Juni
Samtykke
 
Ved å sende inn utfylt skjema samtykker jeg til at Lifeline Pharma AS kan sende meg e-post, og lagrer/håndterer mine personopplysninger. For mer informasjon se vår personvernserklæring


Med vennlig hilsen

Lifeline Care

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bestillingsbekreftelse ShaiBox
Erik Ribsskog 24. april 2020 kl. 05:15
Til: juridisk
Kopi: Zentio Kundeservice
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Shai - Zentio
Date: man. 13. apr. 2020 kl. 13:33
Subject: Bestillingsbekreftelse ShaiBox
To:



Takk for at du reaktiverte ditt abonnement!

Din bestilling sendes i posten så raskt som mulig. Innen 2 – 3 uker vil du motta din første ShaiBox som inneholder den unike Shai 3+3 høvelen med 2 blader, Ylang Ylang Shave gel (150 ml), Wipes og en toalettveske - til en samlet verdi av over kr 400. I tillegg får du Bahama Mama matt bronzer i gave! Første sending er gratis, du betaler kun for porto kr 99.

Ved bestilling blir du abonnent uten bindingstid på ShaiBox. På Min Side har du alltid full kontroll på ditt abonnement: Logg inn på Shaibox.nofor å stoppe abonnementet eller endre dato for neste utsendelse senest 15 dager etter fakturadato i sendingen. Ved oppsigelse etter denne dato får du en sending til før oppsigelsen trer i kraft. Her kan du også endre leveringsadressen for videre sendinger (ikke første pakke).

Hvert kvartal får du en ShaiBox refill med 4 nye Shai barberblader og skjønnhetsprodukter til en verdi av over kr 500. Din pris er kun kr 369 med fri frakt, dvs. kr 123 pr mnd. Eventuelle prisøkninger varsles på forhånd.

Vi håper du blir fornøyd med din ShaiBox, og ser frem til å ha deg som kunde hos oss.

Med vennlig hilsen
Shai-teamet hos Zentio AS
Shai leveres av Zentio AS, Oslo
kundeservice@zentio.no

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Velkommen til Krimklubben
Erik Ribsskog 24. april 2020 kl. 05:11
Til: juridisk
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Krimklubben
Date: man. 13. apr. 2020 kl. 13:55
Subject: Velkommen til Krimklubben
To:


Hei Erik,

Takk for din bestilling!

Ønsker du å snakke med en kundebehandler, kontakt oss på telefon 21 89 60 60. Kundeservice er åpen mandag-fredag 08-19.

Så snart din innmelding er godkjent og registrert vil du få tilsendt din velkomstpakke.

Vi håper du får glede og utbytte av ditt medlemskap!

Med vennlig hilsen,

Krimklubben

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bekreft din e-post hos bokklubben.no
Erik Ribsskog 24. april 2020 kl. 04:06
Til: juridisk
Kopi: bokklubben@bokklubben.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Bokklubben
Date: man. 13. apr. 2020 kl. 12:21
Subject: Bekreft din e-post hos bokklubben.no
To:


Bokklubben - mye mer enn bøker

Hei!
Velkommen som medlem i Bokklubben. Klikk på knappen under for
å bekrefte e-postadressen din:

Bekreft e-postadresse
Hvis lenken av en eller annen grunn ikke fungerer, kan du kopiere adressen under og lime den inn i adressefeltet i din nettleser.
https://www.bokklubben.no/bekreftMedlem.do?key=ae760daffd9877d75f85f65c39262df2ae40ab87&as_src=Adservice&coid=224490768
Kundeservice Bokklubben
Trenger du hjelp?
Kundeservice telefon 220 28 700
Facebook
Facebook
Min side
Min side
Bokklubben | Bøker | Gaver og interiør | Ti på topp

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bestillingsbekreftelse PaceBox
Erik Ribsskog 24. april 2020 kl. 03:54
Til: juridisk
Kopi: Zentio Kundeservice
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Pace - Zentio
Date: man. 13. apr. 2020 kl. 13:35
Subject: Bestillingsbekreftelse PaceBox
To:



Takk for din bestilling!

Din bestilling sendes i posten så raskt som mulig. Innen 2 – 3 uker vil du motta din første PaceBox som inneholder Pace6 barberhøvel og 2 stk Pace6 barberblader, pluss en Essentials Men Shave Foam (75 ml). Du betaler kun porto kr. 99 for denne leveransen.

Ved bestilling blir du abonnent uten bindingstid på PaceBox. På Min Side har du alltid full kontroll på ditt abonnement: Logg inn på Pacebox.no for å stoppe abonnementet eller endre dato for neste utsendelse senest 2 uker etter at du mottar første sending eller senest 15 dager etter fakturadato i sendingen. Her kan du også endre leveringsadressen for videre sendinger (ikke første pakke).

Annenhver måned får du en ny PaceBox til en verdi av over kr 500 med 4 stk Pace6 barberblader til din Pace6 høvel samt produkter for barbering og velvære. Din pris er kun kr 369 med fri frakt, dvs. kr 185 pr mnd. Første refill sendes ut etter 18 dager slik at du ikke skal gå tom for nye blader.

Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottok første pakke, gir oss melding om du ønsker å benytte deg av denne (angrefrist). Vi har sendt deg et angrerettskjema sammen med denne ordrebekreftelsen.

Vi håper du blir fornøyd med din PaceBox og ser frem til å ha deg som kunde hos oss.

Med vennlig hilsen
Pace6-teamet hos Zentio AS

Pace leveres av Zentio AS
kundeservice@zentio.no


2 vedlegg
Q-0319B.pdf
53K
Q-0321z.pdf
8K

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Husk å bekrefte din påmelding til Pharma Nords Helsenytt
Erik Ribsskog 24. april 2020 kl. 03:50
Til: juridisk
Kopi: healthnewsno@pharmanord.com
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: PharmaNord
Date: man. 13. apr. 2020 kl. 14:01
Subject: Husk å bekrefte din påmelding til Pharma Nords Helsenytt
To:



Pharma Nord
Helsenytt
-til deg som gjerne vil ta ansvar for egen helse
Ser ikke nyhetsbrevet riktig ut? Klikk her for å se det online
Takk for din påmelding til Helsenytt
Nå gjenstår kun at du bekrefter din påmelding til vårt gratis nyhetsbrev.

Vi verner om ditt privatliv og ber deg derfor bekrefte din påmelding. Vi sender deg nyhetsbrevet først når du har akseptert din påmelding.

Klikk her for å bekrefte din påmelding

Du kan til enhver tid melde deg av nyhetsbrevet via en link i bunnen av nyhetsbrevet. Les mer i våre betingelser og personvernerklæring.

Med vennlig hilsen
Pharma Nord

Ønsker du mer informasjon? Ta kontakt på telefon 32 26 70 00 eller via kontaktskjema som du finner her

Du mottar dette nyhetsbrevet fordi din e-mail er blitt påmeldt på pharmanord.no

Hvis du ikke lenger ønsker å motta vårt nyhetsbrev, klikk her:


Share by emailShare on facebookShare on twitterShare on linked in

Enda mer fra Facebook


https://www.facebook.com/groups/holmsbubilder/

Mer fra Facebook


https://www.facebook.com/groups/holmsbubilder/

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Bestillingsbekreftelse: Carl Barks Andeby
Erik Ribsskog 24. april 2020 kl. 00:06
Til: juridisk
Kopi: kundeservice@egmont.com, "Post (Medietilsynet)"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Egmont Kids Media AS
Date: man. 13. apr. 2020 kl. 14:04
Subject: Bestillingsbekreftelse: Carl Barks Andeby
To:


Takk for din bestilling!

Du vil få tilsendt den første boken i serien, sammen med svarpremien, i løpet av ca. 2
ukers tid.

Har du spørsmål vedrørende din bestilling, vennligst ta kontakt på telefon 22 77 25 10
eller e-post: kundeservice@egmont.com.

Vennlig hilsen
Egmont Kids Media AS

Følgende opplysninger er blitt registrert:
Navn: Erik  Løvenbalk Ribsskog
Adresse: (Sensurert av johncons-blogg)
Postnr./-sted: (Sensurert av johncons-blogg)  Bekkestua
E-post: eribsskog@gmail.com
Telefon:: 48621954
Fødselsår: 1970

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Takk for din bestiling av FlinkBisk!
Erik Ribsskog 24. april 2020 kl. 00:02
Til: juridisk
Kopi: hei@flinkbisk.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: FlinkBisk
Date: man. 13. apr. 2020 kl. 14:48
Subject: Takk for din bestiling av FlinkBisk!
To:



Takk for bestillingen på FlinkBisk!

FlinkBisk-esken blir sendt ca 8. mai. Første pakke er gratis, du betaler kun porto kr 99. Pris for liten hund kun kr 349 med fri frakt, totalt kr 349 pr mnd. For mellomstor og stor hund kr 369 pr mnd, totalt kr 369 pr mnd. Eventuelle prisøkninger varsles på forhånd.

Det er ikke bindingstid på FlinkBisk. For å hoppe over en sending eller avslutte abonnementet før neste pakke: Logg inn på FlinkBisk. På Min Side har du alltid full kontroll på ditt abonnement. Der kan du kan stoppe abonnementet eller endre dato for neste utsendelse senest 2 uker etter at du mottar første sending, deretter senest den 15. i måneden før neste leveringsmåned. Ved oppsigelse etter denne dato får du en sending til før oppsigelsen trer i kraft.

Angrerettloven gir deg rett til å angre ditt kjøp. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar første pakke, gir oss melding om du ønsker å benytte deg av denne (angrefrist). Vi har sendt deg et angrerettskjema pr e-post sammen med denne ordrebekreftelsen.

Vi håper dere blir fornøyd med FlinkBisk-esken, og ser frem til å ha dere som kunde hos oss.

Med vennlig hilsen
FlinkBisk-gjengen hos Zentio


FlinkBisk leveres av Zentio AS
kundeservice@flinkbisk.no


2 vedlegg
Q-0319B.pdf
53K
Q-0321z.pdf
8K

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Gode tilbud er på vei 🙌
Erik Ribsskog 23. april 2020 kl. 23:58
Til: juridisk
Kopi: kontakt@garasjetilbud.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Garasjetilbud.no
Date: man. 13. apr. 2020 kl. 14:54
Subject: Gode tilbud er på vei 🙌
To:



Hei, Erik Løvenbalk Ribsskog!

Du vil snart motta gode tilbud
Disse leverandørene passer best med ditt behov, og har mottatt din informasjon:

Agarasje

Husgarasjene AS

Straume-Garasjen

De kommer til å ta kontakt for å diskutere dine behov nærmere og gi deg sine mest konkurransedyktige tilbud.

Leverandørene kontakter deg så fort som mulig, noen ganger innen en time men oftest innen 1-2 dager.

For å være helt sikker på å motta alle tilbud er det smart å sjekke søppelposten i e-postklienten din, og besvare ukjente telefonnr. i denne perioden.

Takk for at du bruker Garasjetilbud.no 🙌

Andre som har brukt denne tjenesten har også vært interessert i:

Strøm.no
Finn beste og billigste strømavtale i ditt område.


Bestevarmepumpe.no
En varmepumpe gir behagelig temperatur innendørs, uansett årstid.

Garasjetilbud.no er en tjeneste fra Nettbureau - spesialist på sammenligning av tjenester på internett. Du mottar denne e-posten fordi du har registrert deg på å motta konkrete tilbud fra Garasjetilbud.no. Du er ikke oppmeldt på et nyhetsbrev og trenger derfor ikke å avmelde deg.

Bloggarkiv