Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 10. november 2021

Når det gjelder mobilbilder, så tenkte jeg at jeg skulle begynne å publisere de som Photobucket-album/slideshows igjen, (noe jeg også gjorde høsten 2009)

prøver å ha de på photobucket

PS.

Jeg har pleid å publisere foto-album, (på bloggen), fra Google Photos.

Men Google Photos er nå ikke gratis lenger.

Og siden at jeg har Blogger-blogg og også bruker g-mail.

Så blir det litt komplisert, å også ha bilder på Google, (når man må kjøpe en lagringsplass-kvote).

Så derfor tenker jeg at jeg heller satser på Photobucket.

(For der kan man betale per måned, (og ikke kun for et år av gangen, som på lignende bilde-tjenester).

Fant jeg ut nå).

Så iløpet av måneden, så skal jeg prøve å få publisert noen fler mobil-bilder, (fra i sommer osv.).

(Hadde jeg tenkt).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Noen synes kanskje at det er dumt av meg, å ha både Photobucket og Flickr.

For de er jo begge samme type bilde-lagrings/publisering-tjenester.

Men som jeg har blogga om tidligere.

Så har Flickr flagget mine mobilbilder som skumle/grove.

Men det kjenner jeg ikke igjen.

Jeg har mer enn 100.000 bilder på Flickr.

Og så har Flickr hengt seg opp i et av de.

Og mener at det er styggdom, (for å si det sånn).

Men de vil ikke fortelle meg hvilket bilde de ikke liker.

Og når Flickr-kontoen er flagget sånn, så går det ikke an å bruke Flickr, til å publisere album/slideshows.

Så da må jeg eventuelt også 'abonnere' på Photobucket.

(Nå som Google Photos har sluttet med sin gratis-tjeneste.

For å si det sånn).



Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Mer om at den kjente kunstneren Håkon Bleken er i slekta, (han er vel min mors tremenning)

håkon bleken i slekta

https://www.namdalsavisa.no/kunstnertoppene-vender-hjem/s/5-121-643427

PS.

Her er mer om dette:

mer om bleken ribsskog

https://www.namdalsavisa.no/festdag-i-flatanger/s/5-121-643502

PS 2.

Enda mer om dette:

søskenbarn av blekens mor

(Samme link som overfor).

PS 3.

MyHeritage har en funksjon, for å vise sånt slektskap, men den er det visst en bug på, for den bytter min mors etternavn, fra Ribsskog til Mogan Olsen, (som er min fars etternavn, men de var skilt, og min mor søkte Fylkesmannen i Vestfold om å få hete Ribsskog igjen, i 1976):

bug myheritage

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: [Ticket#371654962] Din melding er mottatt av Telio
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. november 2021 kl. 12:00
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, support@teliotalk.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, abuse@telia.com, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, info@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>
Date: søn. 1. aug. 2021 kl. 20:00
Subject: [Ticket#371654962] Din melding er mottatt av Telio
To: <eribsskog+frkMiss@gmail.com>


Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.

For information in English, please read further down.

Ditt saksnummer er 371654962 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.

For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.
Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.

Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/

Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.
Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.

Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.


Med vennlig hilsen

Telio Kundeservice
www.telio.no


Du skrev:

Fornavn: Frk Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog+frkMiss@gmail.com
Telefonnr:

Hjemmetelefon
Brukernavn/passord

Din melding:
PS. Her er mer om dette: https://johncons.cheezburger.com

Sendt 08/01/2021 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371654962


 
Engelsk tekst:
 
In English:

Thank you for contacting Telio Customer Services.

Your ticket number is: 371654962. Please, find your message enclosed below.  

In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.
Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.

You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.

As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via "Min side"(My Page).
To log on to "Min side", please go to www.telio.no.

Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.

Yours sincerely,

Telio Customer Services
www.telio.no



You wrote:

Fornavn: Frk Erik
Etternavn: Ribsskog
E-post: eribsskog+frkMiss@gmail.com
Telefonnr:

Hjemmetelefon
Brukernavn/passord

Din melding:
PS. Her er mer om dette: https://johncons.cheezburger.com

Sendt 08/01/2021 fra kontaktskjema på "Privat".


Saksnummer: 371654962

 

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Fullfør ditt kjøp av Bredbånd 50 (4G)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. november 2021 kl. 11:53
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: innfordring <innfordring@nextgentel.com>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, firmapost@nkom.no, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, noss@deloitte.no, post <post@finkn.no>, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, abuse@telia.com, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, kredittsjekk@nextgentel.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NextGenTel <ikke-svar@nextgentel.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, nextgentel.no@servicemail.recheckit.com, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: NextGenTel AS <nextgentel.no@servicemail.recheckit.com>
Date: fre. 30. jul. 2021 kl. 11:10
Subject: Fullfør ditt kjøp av Bredbånd 50 (4G)
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


gmail
Ingen bilder i mailen? Klikk her
Nextgentel
Hei, og takk for besøket

Å velge bredbåndsabonnement kan være vanskelig, men vi vil gjøre det så lett som mulig for deg! Vi har derfor tatt vare på din bestillingen slik at du enkelt kan klikke her for å fortsette.

Ha en fortsatt fin dag!
Din bestilling
Bredbånd 50 (4G)
checkmark Leie av wifi-ruter inkludert i månedsprisen
checkmark Mulighet for TV fra NextGenTel
checkmark Etablering 0,-
Headphones
Fortsett bestillingen
Pc-img Lurer du på noe? Vi hjelper deg!
Ta kontakt med vår kundeservice her.
Har du allerede fullført bestillingen og motatt bekreftelse, kan du se bort fra denne mailen.
Denne mailen ble sendt til eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com
Om du ikke ønsker å motta slike utsendelser fra oss, klikk her

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Bekreft epost - www.sdir.no
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. november 2021 kl. 11:47
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: subscription@sjofartsdir.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, info@sdir.no, post <post@finkn.no>, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <subscription@sjofartsdir.no>
Date: tir. 27. jul. 2021 kl. 22:00
Subject: Bekreft epost - www.sdir.no
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>


Denne e-posten er en del av en passordendring for brukere av Sjøfartsdirektoret nettside.

Hvis dette er ukjent for deg setter vi pris på at du send oss et en melding til info@sdir.no.

Hvis du vil endre ditt passord går du gå til denne nettsiden:

(Sensurert av johncons-blogg)
 

Med vennlig hilsen,
Sjøfartsdirektoratet

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
[SAKSNR:1248148] Klage/Fwd: Bekreftelse - Bestilling mobil.
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. november 2021 kl. 11:38
Til: Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>
Kopi: firmapost@nkom.no, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, boligbistand@baerum.kommune.no, kundeservice@mail.efi.no, kundesenter.no@lowell.com, kundeservice@hafslundstrom.no, post@baerum.kommune.no, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, abuse@telia.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, postmottak@asd.dep.no, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, postkasse@datatilsynet.no, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>
Hei,

i min forrige mail, så skrev jeg, at jeg ønsket å få svar, av daglig leder, om dette.

Jeg kan ikke se at dette har skjedd.

Så dette må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt/skrevet dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 30. jul. 2021 kl. 09:35 skrev Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>:
Hei Erik!

Vi skjønner at du har vært utsatt for id-tyveri, og at dette er en belastning for deg. Det er vi den første til å beklage. Som nevnt iverksetter vi tiltak for å gjøre dette vanskeligere hos oss. I dette tilfellet ble jo dette oppdaget, og stoppet. Hadde dette medført kostnader hos oss, hadde vi tatt den belastningen.

Vi har også forståelse for at du ønsker å finne hvem som står bak dette. Dem som står bak dette, er nok opptatt av å skjule sin identitet, slik at heller ikke vi vet hvem dette kan være. Det vi imidlertid tar vare på er IP-adressen bestillingen ble gjort fra. I dette tilfellet var det adressen 158.69.63.54
Vi mottok denne bestillingen 16.02.2021 23:29.

Dersom du søker denne opp via https://www.ip-adress.com/ip-address/ipv4/158.69.63.54 vil du finne at dette er gjort i Canada. Her finner du også hvem som eier nettet. Mulig dem kan hjelpe deg ytterligere.

Håper dette var til hjelp.

Ha en fin dag!




Mvh
Thomas Mathisen
Leder Drift - Utvikling
Gudbrandsdal Energi AS
---
Kundeservice: +(47)61294700
Direkte: +(47)922 35 263
E-post: marked@ge.no
Internett: www.ge.no!
Facebook: www.facebook.com/GEkraft!



-----Opprinnelig melding:-----
Fra: eribsskog@gmail.com
Sendt: 28.07.2021 19:45
Til: Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>,"inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>,tr@forbrukertilsynet.no,fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>,post <post@finkn.no>,abuse@telia.com,amnestyis <amnestyis@amnesty.org>,HRW UK <hrwuk@hrw.org>,firmapost@nkom.no,Gudbrandsdal Energi AS <mobil@ge.no>
Emne: Re: [SAKSNR:1248148] Klage/Fwd: Bekreftelse - Bestilling mobil.

Hei,

men det er sånn, at disse nett-trollene, har bestilt flere hundre varer, på nettet, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), under Coronaen, (og også i perioder før det igjen).

Så jeg lurer på hva navnet er, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Dette svarer dere ikke på.

Så om du kan få en overordnet, (daglig leder), til å se på dette, eventuelt.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 14. mai 2021 kl. 13:02 skrev Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>:
Hei Erik!

Takker for tilbakemelding.

Dessverre er det slik at det foregår identitets tyveri, eller at andre forøker å bestille tjenester i andres navn.

For å unngå at noen klarer å bestille sim-kort i andres navn, vil simkort alltid bli sendt til folkeregistrert adresse. Det som er litt spesielt med denne bestillingen, er at det er oppgitt både din faktiske epostadresse samt folkeregistrerte adresse. Dersom noen urettmessig skulle kunne bruke en sim som er bestilt i ditt navn, måtte dem mao også ha tilgang til din postkasse.

Selv om dette er første gang vi registrerer forsøk på bestilling andres navn hos oss, er vi klar over problemstillingen. Vi implenterer derfor nå bestillingsløp som stiller krav til at bestilling må gjøres via vipps eller bank id, for å styrke identifisering av bestiller ytterligere.

Håper dette var oppklarende.

Skulle det være noe ytterligere, er det bare å ta kontakt.

Beklager selvsagt det inntrufne.

Ha en fin dag1




Mvh
Thomas Mathisen
Leder Drift - Utvikling
Gudbrandsdal Energi AS
---
Kundeservice: +(47)61294700
Direkte: +(47)922 35 263
E-post: marked@ge.no
Internett: www.ge.no!
Facebook: www.facebook.com/GEkraft!



-----Opprinnelig melding:-----
Fra: eribsskog@gmail.com
Sendt: 13.05.2021 05:42
Til: Gudbrandsdal Energi AS <mobil@ge.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>,"inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>,tr@forbrukertilsynet.no,fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>,post <post@finkn.no>,abuse@telia.com,amnestyis <amnestyis@amnesty.org>,HRW UK <hrwuk@hrw.org>,firmapost@nkom.no,marked@ge.no
Emne: Re: [SAKSNR:1248148] Klage/Fwd: Bekreftelse - Bestilling mobil.

Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


fre. 19. feb. 2021 kl. 09:18 skrev Gudbrandsdal Energi AS <mobil@ge.no>:
Hei,

Vi har kansellert bestillingen i ditt navn og SIM-kort er deaktivert.
Når du mottar SIM-kort, så kan du bare destruere dette.

Ønsker deg en fin dag.


Med vennlig hilsen
Markedsavdelingen
Gudbrandsdal Energi Mobil
---
Telefon: 61294700
E-post: mobil@ge.no
Internett: www.gemobil.no



Få full oversikt med Min GE-appen:
 



-----Opprinnelig melding:-----
Fra: eribsskog@gmail.com
Sendt: 18.02.2021 09:58
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: mobil@ge.no,marked@ge.no,elh@forbrukertilsynet.no,inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no,post <post@finkn.no>,fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>,abuse@telia.com,amnestyis <amnestyis@amnesty.org>,HRW UK <hrwuk@hrw.org>,firmapost@nkom.no
Emne: Klage/Fwd: Bekreftelse - Bestilling mobil.

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: <mobil@ge.no>
Date: tir. 16. feb. 2021 kl. 23:30
Subject: Bekreftelse - Bestilling mobil.
To: <eribsskog@gmail.com>



Bekreftelse på inngått avtale.

Vi takker for din bestilling hos GE Mobil, og vil med dette bekrefte din inngåtte avtale hos oss.

Vi håper du blir fornøyd med oss i tiden som kommer!.

Dersom bestillingen gjelder portering av mobilnummer, vil du om noen dager motta en SMS som bekrefter oppstart av leveransen, dvs når vi har fått bekreftet oppstart fra Telenor.

Her er særvilkårene for inngått avtale:

Ved avtale om levering av Oppleve gjelder følgende betingelser:
Avtalen har ingen bindingstid.

Avtalen har et fastbeløp pr mnd. som faktureres forskuddsvis. Alt forbruk utover fastbeløpet faktureres etterskuddsvis. For oversikt over priser, se link..

Man betaler bare for faktisk forbruk. Forbruket faktureres etterskuddsvis. Se link overfor mht priser.

Avtalen inkluderer "Roam like home" i EU/EØS. Du kan bruke telefonen som om du er i Norge når du er i EU/EØS.

NB: Ringer du til andre land, vil prisen være som om du ringer fra Norge, også i det landet du er i. Se link for priser.

Navn, adresse og telefonnummer deles med nummeropplysningstjenester dersom kunden ikke har reservert seg mot dette. Reservasjon hos andre mobiloperatører videreføres ikke automatisk ved bytte av leverandør. Reservasjon mot nummeropplysning kan gjøres via app, min side eller ved å ta kontakt med kundeservice på mobil@ge.no eller telefon 61 29 47 00.

Fakturaen sendes til din e-postadresse. Det er ikke krav til eFaktura eller Avtalegiro. Papirfaktura har et miljøgebyr på 49 kroner per måned.

Miljøgebyr vil ikke tilkomme på første faktura fra oss.

Endring av avtale gjøres via app eller min side. Endringer til annen avtale/produkt vil gjelde fom den 1. påfølgende måned.

I forbindelse med kampanjer vil eventuelle rabatt trekkes fra faktura. Eventuelt overskytende overføres neste faktura.

Kun avtalens eier bestille ekstra data, mao ikke brukeren selv.

I forbindelse med bestilling utføres kredittsjekk. GE Mobil kan med bakgrunn i denne kansellere bestillingen i ettertid.

GE Mobil kan foreta prisjustering med minimum 1 mnd varsel. Endringer i offentlige avgifter (mva el.) vil endres fortløpende uten varsel.

GE Mobil tar personvern på alvor, og vår behandling av personopplysninger er i samsvar med ny personopplysningslov og personvernforordning av 2018. Vår behandling av personopplysninger og dine rettigheter er nærmere beskrevet i vår personvernerklæring (https://www.ge.no/personvernerklaering).


For øvrig gjelder våre generelle vilkår som du kan lese her.

NB: Ved kjøp aksepterer kunde at GE Mobil bestiller oppstart på første mulige dato. Denne datoen for levering vil da kunne være før angrerettens frist på 14 dager. Angreretten kan derfor kun benyttes dersom melding om angrerett mottas av GE Mobil minimum 2 virkedager før byttedato.


Vedlagt denne eposten ligger også avtalevilkårene, samt angrerettskjema.


Ha en fin dag videre!!



Tlf: 61 29 47 00 -- Web: www.ge.no

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Ang knr 173532531 (CID:jftcyl55wy9sxyshhg)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 10. november 2021 kl. 11:23
Til: Jula Customer Service - JulaClub NO <julaclub.no@jula.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, pr.julapoland@jula.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, postkasse@datatilsynet.no, press@jula.se
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 27. jul. 2021 kl. 10:11 skrev Jula Customer Service - JulaClub NO <julaclub.no@jula.com>:
Hej Erik.

Tack för ditt mejl. Om jag förstår dig rätt så har du inte upprättat något kundnummer på Jula men du får mejl om att du skall verifiera ditt konto?

Om jag söker på e-postadressen eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com så får jag upp ett kundnummer på RIBSSKOG ERIK SÆDSLURPER Är det du?

Vill du att vi skall spärra detta kundnummer? För snabbare hjälp är du välkommen att ringa oss på telefon 67922200.

 

Med vänlig hälsning/Med vennlig hilsen

 

Katarina W

Jula Customer Service

 



Besök oss på/Besøk oss på

Jula Sverige www.jula.se/kundservice

Jula Norge www.jula.no/kundeservice

 

 

 

 

 

-----Original Message-----
From: Maria Johansson [mailto:maria.johansson@jula.se]
Sent: den 26 juli 2021 11:41:32
To: Jula Customer Service - JulaClub NO
Subject: [ref: 20210726-0143] VB: Klage/Fwd: Vennligst verifiser din e-post



 

 

Från: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Skickat: den 25 juni 2021 13:46
Till: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopia: Jula AB - Press <press@jula.se>; inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; tr@forbrukertilsynet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; amnestyis <amnestyis@amnesty.org>; HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Ämne: Klage/Fwd: Vennligst verifiser din e-post

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: <noreply@jula.com>
Date: tor. 25. mar. 2021 kl. 23:54
Subject: Vennligst verifiser din e-post
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>

 

Vennligst verifiser din e-post for å gjennomføre medlemskapet. Det gjør du ved å trykke på linken under.


(Sensurert av johncons-blogg)

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter