Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 4. mai 2008

Oppdatering Facebook-samtale Mary-Jo Jones. (In Norwegian).

Mary-Jo Jones

Add as Friend

Today at 9:00pm

Report Message

Jeg er halvt amerikansk:) Tror grunnen til at de ikke skriver det er at da er det ikke så spennende... engelskmenn liker jo highclas.. og alt som er glamour..

men har vært stille etter begravelsen, men han de arresterte i england var han fra yemen ? eller var han engelsk - jeg hadde ikke tid til å lese så mye om det.

men hun går jo fort i glemmeboken, nå er alle opptatt av ulykken på bygdøy der han Ole Thomas Feet kjørte seg i hjel sammen med de to søstrene Skullerud, Martine og Camilla - tragedie det der.

Ellers for mye jobb her, nå skal jeg legge meg TIDLIG idag:)

Håper du har det bra og nyter våren, og når det gjelder Flatland var han nok bare en nabo. Neppe noe med dette å gjøre.

MJ

Mary-Jo Jones

Add as Friend

Today at 9:01pm

Report Message

jeg mener grunnen til at de ikke skriver at han Magnussen trolig er arbeidsløs.. er osv.. ikke at jeg er halvt amerikaner:) hehe.. men det skjønte du vel:)

Erik Ribsskog

Today at 9:21pm

Hei,

takk for svar!

Men hvorfor var det du begynte å skrive om det her til meg?

Og hvordan vet du alt dette om navnene osv.

Er du interessert i å finne ut mer om dette, eller er det bare for å skravle?

Jeg blåser egentlig om andre er mer opptatt av andre ting.

Du skriver at engelskmennene er så opptatt av glamour, så derfor skriver de at hun var en sositet, og de skriver ikke at faren er arbeidsløs, eller trolig arbeidsløs, som du skriver.

Men jeg har da studert på Universitet i England, og da vet jeg jo det, at man i Storbritannia, er vel nøye på research osv.

Og avisene i England er vel oftest etterettelige.

Så jeg må si at jeg synes dette er bemerkelsesverdig, at de er opptatt av glamour, og bare sier at noen er en sositet.

Det synes jeg var snodig.

Mitt inntrykk er i allefall at briter er opptatt av å være etterettelige.

Her har jo en samlet britisk presse bare klistret på en vanlig norsk jente merkelappen sositet.

Noe jeg synes virker litt uforklarlig.

Så jeg må innrømme at jeg ikke forstår helt alt som foregår i denne saken.

Men takk for svar i hvertfall!

Jeg må vel også si fra, at jeg skriver om noe av dette på blogg og, siden jeg synes den henvendelsen din, var litt rar.

At jeg ikke helt skjønner hvorfor du kontaktet meg om dette.

Håper dette er i orden!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter