Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 27. juli 2008

Ikke noen kontakt med Pia. (In Norwegian).

Bra!

RE: Emo-cops? Såre føleleser

Skrevet av boz 27.07.2008 kl. 18:03

Erik, kan du fortelle litt mer om den gangen du ble jaget vekk fra gården.

Av folk med våpen?

Og hvorfor flyttet du til Liverpool?

Og har du noen kontakt med søsteren din?

mvh

bozz

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

0

anbefalinger

Bra!

RE: Emo-cops? Såre føleleser

Skrevet av cons 27.07.2008 kl. 21:35

Hei,

ja jeg hørte onkelen min prate med dama si, og sa at det ikke var noe mulig for meg å slippe unna, noen dager før.

De sa, før de dro på MC-ferie til Danmark, at 'du få se opp for banditter', og at 'Thor har kommet hjem fra ferie'.

Og jeg hørte folk kom til gården, løp ut i skogen ved en eng på gården, hørte folk som var stasjonert der, at de visste jeg hadde sendt sms, som jeg sendte til to stykker.

Ja, jeg hørte det ble sagt, at siden jeg ba de, på sms, om å ringe taxi i hvertfall, hvis de ikke skulle ringe politiet, så skulle han bare skyte meg i balla og ikke drepe meg.

Så hørte jeg hunder.

Så løp jeg til Farris.

Det lå det en robåt.

Så rodde jeg et stykke på Farris, til et hyttefelt.

Så hjalp noen meg ringe Larvik Taxi, og beskrive veien.

Så tok jeg taxi til Larvik, buss til Kr.Sand, ferje til Hirtshals, leide en Toyota Avensis, på Q8, hadde tenkt å kjøre Calais-Dover, med the Eurochunnel.

Men det ble ikke noe av, av forskjellige årsaker, jeg dro til Rouen, i Frankrike.

Og så ut til kysten, og så til Utrecht, og så Schipol flyplass.

Og så til Liverpool, etterhvert.

Men jeg tror noe albansk mafia, var etter meg, for det dukka opp en hel gjeng, på Schipol flyplass, før jeg stakk til departure-området.

Så dro jeg til Liverpool, og har vært her i tre år nå.

Og har jobbet for Arvato/Microsoft, og som selvstendig næringsdrivende, etter at det ble mye problemer på Microsoft-aktivering, med mobbing/trakassering fra ledere, ulovlige ledelses metoder (straff/mobbing/forsterking), og en konstruert oppsigelse.

Så nå jobber jeg hjemmenfra, fra en fin leilighet i Liverpool sentrum, som 'Company Researcher', og jeg skriver også mye på nettet, på blogg osv., for jeg prøver å få hjelp, med de nevnte problemene.

Og jeg prøver også å varsle om hva som foregår.

Jeg har ikke noe kontakt med søsteren min, for hun lyver om misbruk, om meg og faren min.

Hun sier også at stebroren vår, Viggo Snoghøj, bodybuilder-mester for Danmark og Norge, er en gigolo i USA.

Og jeg tror hun sprer dritt om meg, enda jeg prøver alltid å oppføre meg bra.

Så hun har jeg ikke noen kontakt med dessverre.

Hvordan kjenner du søsteren min?

Folk med våpen ja.

De var norske, og virka vant med å være i skog og mark osv., de hørtes ut som at de følte seg hjemme da.

Jeg hørte også, at de ropte fra gården, at de hadde funnet papirene mine, i kofferten min, i den lille hytta jeg bodde i der, med brev fra Stein Erik Hagen, hørte jeg de ropte, fra da jeg vant en driftskonkurranse som butikksjef i Rimi, i 2001.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle





http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/07/27/541870.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter