Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 27. juli 2008

Snut er ut. (In Norwegian).

RE: Emo-cops? Såre føleleser

Skrevet av dikka 27.07.2008 kl. 11:55

...burde ikke noen stikke innom denne karen med en kopp kaffe og en valium? Herlighet, han har jo drukna seg i konspirasjonsteorier jo!

La meg spørre om en ting; hva er det ved akkurat DEG som skulle gjøre deg aktuell for en slik konspirasjon? Hm?

Politiet har mer enn nok med å spise smultringer og å "være der det ikke skjedde" sammen med natteravner, om ikke de skal begynne å føkke opp livet til en random guy også...for mye innsats.

Lol!

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle

0

anbefalinger

Bra!

RE: Emo-cops? Såre føleleser

Skrevet av cons 27.07.2008 kl. 12:03

Hva er det du prater om nå da?

Tror du navnet Stein Tjallesen er et reellt navn, er det du skriver?

Og han hilser fra Bjarte også.

Er dette vanlig i din verden?

Og hvordan kan du vite at politiet kun spiser smultringer.

Jeg tror du har sett for mye på amerikanske filmer.

Jeg tror politi spiser pølse med brød osv i Norge.

Noe sånt.

Det at politiet har føkka opp livet mitt, det er vel ikke mine ord.

Men jeg har vært inne på tanken.

Men du må vel ha fått det fra et eller annet sted.

Det virker som det er purker som driver å skriver her, og skal angripe integriteten min.

Så du er ikke purk med dårlig samvittighet for å føkka opp livet mitt da.

Jeg skal gosse meg, som vi pleide å si, hvis regnskapets time dukker opp, og de feige, facistiske snutene får kjenne det på pungen.

Jeg sier det som han fra torsdagsklubben, Gjertsen var det.

I omtrent den eneste morsomme skjetsjen hans.

Snut er ut!

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

http://www.youtube.com/watch?v=5Gd7ytdC810

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle





http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/07/27/541870.html?commentId=2122023#comment_2122023

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter