Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 17. august 2008

Liverpool, en lørdagskveld. (In Norwegian).

newzbar

Aftenposten sier at det her er det kuleste stedet i Liverpool.

Det er rett ned gata fra der jeg bor, så jeg bor i den mest snobbete delen av Liverpool, tror jeg man kan si.

Det er mye arbeid, med bloggen, og de rettsakene, eller juridiske sakene, som jeg har gående, mot politiet, og Arvato/Microsoft, og noen advokatfirma, og the Law Society, og mange fler:

http://www.scribd.com/groups/view/14830-arvato-services-ltd-s-microsoft-scandinavian-product-activation

Så jeg får ikke tid til å bruke nok tid, på den vanlige jobben min, sånn at jeg har masse penger, til å gå på byen for osv.

Men noen ganger, så er det kjedelig å sitte inne hele tida, for som sagt, så bor jeg midt i et av diskotek-områdene i byen.

Og nå var det et brev jeg måtte sende, så jeg tenkte jeg skulle gå ut å få litt frisk luft.

Så tenkte jeg at jeg kunne se, hvordan det stod til med det krigsmonumentet, som jeg ødela, nede ved the Cunard Building, her for et par måneder siden, i et raserianfall, eller hva man skal si.

Jeg prøvde å ødelegge vikingeskipet, på krigsmonumentet, for jeg var så irritert, fordi vi, eller ihvertfall jeg, ble tullet så mye med, og behandlet som en slave, må man vel si, på Arvato.

Så leste jeg i Aftenposten før i dag da, om at de synes den News-baren, var den kuleste i Liverpool.

Og den har jo vært der i tre år, i hvertfall, som jeg kan huske, for jeg pleide å gå forbi der, på veien til jobben før, da jeg jobba på Microsoft-aktiveringa, til Arvato, i the Cunard Building, så jeg tok et bilde da:

Det som vekte meg, var at jeg hørte noe bråk utenfra.

Han her, slo hun jenta, mener jeg må ha skjedd.

Jeg hørte hun jenta begynte å skrike, og han fyren, begynte å trøste henne etterpå da, og ga henne tilbake mobilen hennes, så jeg.

Han hadde slått henne, eller 'slapt', henne i ansiktet, fordi hun hadde ledd av han, hørte jeg de sa.

Jeg fulgte med litt da, siden hun jenta begynte å grine osv., men de roa seg, så jeg lot de være i fred:



Men jeg våkna litt opp av det her da.

Jeg lurte på om han fyren skulle begynne å denge hu jenta, for da hadde jeg vel begynt å ropt, eller noe, i hvertfall.

Selv om jeg nesten aldri pleier å blande meg i sånt.

Men jeg synes det var litt ille å drive å slå, eller fike, hun jenta i tryne.

Men nå er jo jeg fra Norge, så det skal litt til, for at jeg liksom kan begynne å blande meg, med hva lokale folk gjør osv.

Så jeg er ikke helt sikker på hvordan policy jeg skal ha på sånt, men jeg får vel bare se det ann.

Vi får se.

Så gikk jeg og posta det brevet da.

Og det er jo tjukt med folk ute, i Liverpool, på en lørdagskveld.

Så tenkte jeg at jeg fikk se ann det krigsmonumentet, som jeg ødela, og se om noe var blitt gjort med det.

Så da gikk jeg forbi den her News-baren da, som Aftenposten 'hypet'.

Der dreiv de å stengte, og tok inn bordene osv., så klokka var vel sånn halv tre, eller noe sånt tror jeg, to eller halv tre:



Men de har ikke fiksa krigsmonumentet enda.

Jeg lurer på om de har dårlig samvittighet, fordi det er avslørt, at det monumentet, betyr at det er noe krig mot noe etterkommere av vikingene, eller noe, noe Illuminati/New World Order-greier, som jeg har mistenkt:



Så gikk jeg tilbake, fordi News-baren igjen da, eller Newz-baren heter det kanskje, forstå det den som kan:



Så jeg bor nok i den mest snobbete delen av Liverpool, kan man nok si.

Selv om jentene her, virker å være under kontroll av noe mob, eller noe.

Det skjedde noe rart

Jeg tenkte jeg skulle ta noen bilder, rett ved der jeg bor, for de diskotekene her, de hører jeg, hele kvelden, torsdag til søndag, hele natta, sånn som nå f.eks.

Det går ikke ann å ha på TV, eller noe.

For man hører bare musikken fra det nærmeste diskoteket.

Så sånn er det.

Her er de bildene:

Det vikingeskipet, er forresten noe sånt som tre meter opp i lufta, så det er ikke mulig å nå opp til, så det går ikke ann.

Hvis man ikke har med stige eller noe.

Men da ble jeg litt irritert, siden jeg ikke nådde opp, og jeg var også irritert på grunn av den her slavedriften, i the Cunard Building da, så jeg begynte å gå løs på de her bokstavene, og de satt ikke så utrolig bra egentlig, så de gikk det ann å rive ut med hendene, i hvertfall de første, hvis man var litt sinna.

Så sånn var det.

Skal jeg se om jeg finner de bildene fra Dale St. da:





Så så jeg vel noen pene jenter, eller noe da, og jeg har ikke noe dame, så da pleier jeg ofte å begynne å sjekke opp alt som rører seg, av damer, på byen.

Men det er ikke så lett å få med seg damer hjem, her i byen, jeg tror mange er under mob-kontroll, jeg skal forklare mer om det.

Her er de som var litt unge, de satt seg ned, like ved der jeg stod, og da var jeg litt i farta, med å sjekke opp damer osv., og også med å ta bilder fra Dale St. osv., så jeg tok et bilde av dem, for moro skyld.

Jeg skjønte at det kanskje virka litt rart.

Men jeg får poste det da, mens jeg holder på:



Jeg har ikke noe dame, så jeg prøver meg på litt for unge damer på byen osv., noen ganger, tror jeg.

Men jeg skjønte at det så rart ut, at jeg tok bilde av de her pene jentene.

Så jeg prøvde å forklare de det her, at jeg skulle poste det på bloggen osv.

Men jeg klarte ikke å nå fram til dem.

Men de svarte om de hadde det bra osv., så jeg tror ikke jeg gjorde noe galt.

Så kom det to taxier, og sjåførene krangla noe skikkelig.

Og før det, så var det en ung kar, som kasta en tomflaske, og spurte om jeg hadde 'flagged' en taxi, eller noe.

Men det hadde jeg ikke.

Så ble de ferdige med den høylytte krangelen.

Jeg tenkte jeg skulle ta bilde da, for han ene sjåføren, gikk ut av bilen, mens han ropte.

Men da ville jeg gjerne hatt litt avstand, for han var veldig hissig.

Så jeg gikk litt lengre bort da.

Så gikk han tilbake i bilen.

Og da dukka det opp en stilig kledd kar, med mørkt hår, og i 20-30 årene vel, ved de to pene jentene da.

Jeg snakka jo sånn halvveis med dem, selv om de ikke svarte så mye, de bare lot som om de ikke hørte.

Så jeg tenkte jeg skulle høre om det gikk greit med dem osv.

Men da stod han andre karen der, som jeg hadde stått da.

Men jeg tenkte jeg kunne høre, siden jeg hadde prata med dem.

Men da løp dem over veien, da hadde dem hvilt beina osv., etter Passion, eller hvilket diskotek de hadde vært på.

Men men, det er ikke så lett å prøve å sjekke opp damer i Liverpool, for nesten alle, blir passet på, virker det som.

Så man må virkelig stå på, hvis man skal klare det, og jeg kan ikke si at jeg har klart det.

Selv om jeg har hatt mye problemer, med noe mob, eller noe, og noen som skulle drepe meg, i Norge, på gården til onkelen min, i 2005.

Og overhørte at jeg var forfulgt av 'mafian', i Oslo, i 2003.

Og alle klærne mine, og papirene mine, ligger på gården til onkelen min, der jeg ble forsøkt drept, i 2005.

Så jeg går mest i vanlige t-skjorter her, for lønna på Arvato/Microsoft, var bare rundt fem pund, i timen.

Og nå driver jeg med så mye annet rart, enn å jobbe, så jeg kunne nok ha trengt kofferten min, med klær fra Sunderland osv., som er hos onkel Martin i Kvelde.

Og også papirer, fra jobb og utdanning, i Norge, og også papirer, til en 'Final Year Project', fra University of Sunderland.

Men folka, i familien min, på morssida i Norge, har bare sendt masse rare brev, for det meste fra bestemor Ingeborg.

Det virker ikke som at de skjønner, at folk trenger vitnemål og attester, og klær.

Selv om jeg har nevnt dette for folka i familien da.

Så har ingen spurt meg, om jeg ønsker at de skal sende meg papirene og klærna mine, etter mer enn tre år i Liverpool.

Så jeg mener at dette burde få andre til å skjønne og, at noe er galt i familien min, i hvertfall på morsiden, siden de ikke skjønner sånt, av seg selv, og sender meg de viktige papirene mine, men istedet bare sender dumme brev og bilder og sånn.

Jeg skjønner ikke helt det her.

Så da blir det mest t-skjorter, selv om jeg har en skjorte og faktisk, som jeg kjøpte på Matalan, hehe, det er nesten som Dressman i Norge, men de har noen merkeklær der da.

Og jeg har et par tennisskjorter og, så sånn er det.

Videre.

Så gikk jeg litt rundt og kikka i byen osv.

Ved Matthew St. osv., det er ikke så langt unna.

Så gikk jeg tilbake mot der jeg bor, i Leather Lane da, off Dale St.

Og da gikk jeg forbi, en høy og pen, mørkhåra dame, som var litt eldre, enn de her unge lyshåra jentene.

Så dukka venninna hennes opp.

Hun så at jeg prata med hun mørkhåra.

Venninna var en litt yngre lyshåra da.

Jeg var jo ganske dilla på å ta bilder da, med det her mobilkamera.

Så jeg tok bilde av de her to pene jentene da.

Men, da begynte hun lyshåra å gure.

Og klage på at jeg hadde tatt bilde osv.

Så da måtte si at jeg skulle slette bildet osv. da.

Og da sa hun, 'you'd better', osv.

Jeg er ikke så vant til å ta bilder av damer og jenter osv., så jeg vet ikke helt om det er greit, eller ikke, å ta bilder av jenter på byen.

Men jeg tenkte det ville live opp bloggen litt, med noen pene jenter da.

Men det er visst ikke alle som liker det.

Så da kom to kavalerer av de jentene, i t-skjorte osv., ganske kraftige og staute, så da måtte forklare til to sånne og, at jeg skulle slette bildet.

Så måtte jeg begynne å kikke i alle menyene, på mobilen, for å finne det her bildet da.

Og det tok kanskje fem minutter, men jeg tenkte jeg fikk gjøre det, for de her, hadde nok vært ute en gang på byen før.

Så jeg tror de kanskje hadde begynt å lagd bråk, hvis de hadde skjønt, at jeg ikke hadde sletta det.

Så jeg tok å sletta det da.

Så så jeg opp, for å se hvor de folka hadde blitt av.

Og da hadde hun lyshåra flytta seg tilbake, sammen med en eller to av kavalerene da.

Og da bare kom det fra henne, igjen, at 'he took a pic'.

Så hun var irritert enda.

Men da hadde jeg jo sletta det.

Men jeg gadd ikke å begynne å forklare det her, om at jeg hadde sletta bildet.

For jeg hadde jo allerede sagt det.

Så jeg tenkte det var best, å gå andre veien, enn mot the Mersey da, så jeg gikk bort mot der hvor Aftenposten var, og så på den 'turning the place over', som det står om i Aftenposten-artikkelen, hvis man klikker på bildet av de damene med Amy Winehouse-frisyrer, som er på bildet, fra Aftenposten, øverst i blogg-posten.

Og der satt det søren meg tre smellvakre pene brunetter, var det vel, som var i hvertfall litt eldre, enn de lyshåra jentene på bildet over.

Så jeg måtte nesten smile litt til de og, for de var rimelig pene jenter.

Men jeg forklarte de det, at det ble litt for mye for meg, med tre så pene, unge jenter, så jeg måtte gi opp å prøve å flørte noe med de.

Jeg hadde nettopp fått kjeft for å ta bilder og, så det turte jeg ikke da.

Så synes jeg det var litt nedtur, å gå hjem, med en gang, da.

Så jeg gikk bort ved der jeg bor, ved Leather Lane.

Og der dukka det opp en ung jente.

Og jeg var jo på sjekkern, og jeg er jo ungkar, så jeg er rimelig desp. etter damer, må jeg vel si.

For det er ikke så lett å sjekke de lokale damene her, må jeg si.

Jeg får kanskje prøve å finne noen nye steder, å gå.

Men jeg har jo ikke så mye penger.

Så sånn er det.

Så jeg spurte henne, om hun var ok.

Hun stod oppå en sånn vinduskarm, eller noe.

En kanskje 16-17 år gammel, lyshåret jente, var det vel.

Men hun så så høy ut, og med hatt osv.

Og det virka som at noe var galt, for hun begynte nesten å gråte, da jeg spurte om hun var ok.

Så jeg prøvde egentlig ikke å sjekke opp henne, men det virka som at noe var galt.

Så kom det en eldre lyshåra jente, og de krangla om.

Det stod en taxi, ikke en 'London' taxi, tror jeg, men en litt annen taxi.

Det er flere taxi-firma.

Hun eldre jenta, ville ikke bli med hun yngre jenta, i taxien, var det.

Og etterhvert, så stirra han taxisjåføren, på hun yngre jenta.

Jeg skjønte ikke helt hva som foregikk.

Men nå skjønner jeg mer.

Jeg var litt stressa, etter det her, med bildet-kranglinga osv.

Så begynte en kar, som stod litt lenger vekk, å spørre meg, tror jeg, ropte om jeg var alright, mate.

Jeg svarte ikke, for det er uhølig, å spørre menn om sånt.

Så jeg trodde ikke det var til meg.

Det måtte ha vært hun jenta, som var 'mate'-n hans.

Så han spurte henne igjen, og hun svarte ikke.

Så stirra han taxi-sjåføren, i kanskje begynnelsen av 40-åra, på hun unge jenta da.

Så gikk han og henta henne, og satt henne i bilen.

Hun så ut som Bambi på isen, før det igjen, hun var full, og gikk med høyhælede sko.

Men hun lyshåra jenta, som var litt eldre, ble borte.

Jeg lurte på hva som foregikk.

Men jeg ville ikke spørre henne, mens taxi-sjåføren stod der.

For det synes jeg, ville sett litt rart ut.

Siden hun gråt osv., mener jeg.

Men jeg skjønte ikke det, at taxi-sjåføren, stod der pga. henne.

Så til slutt, så satt han der, i taxien, og ni-stirret, på hun lyshårede jenta, som var som bambi på isen, noen minutter før.

Så tok han jenta, og satte henne, i forsetet, på venste side da.

Sjåførene sitter jo på høyre side.

Jeg vet ikke om jenta gråt, fordi hun skulle kjøre taxien.

Jeg vet da søren jeg.

Så kom det to kraftige karer, i 40-årene, tenker jeg, med blå vindjakker, og spurte taxi-sjåføren, om hva han drev med.

Det er mulig at de ikke har lov, å dytte fulle 16-17 år gamle jenter, inn i forsetet av taxien.

Og han sa at hun var 'pissed', så han skulle bare kjøre henne litt rundt svingen, eller noe sånt.

Så gikk de her karene, med blå jakker da.

Og taxien kjørte.

Jeg ville ikke glane for mye, etter taxien.

Den kjørte mot Matthew St.

Fordi det stod en gjeng, med lokale folk, kanskje noe mob.

Like bortafor der, som hun jenta hadde stått da.

Så om de var noe mob, og at de hjalp å få meg unna henne.

Siden han ene ropte høyt, til meg og jenta.

Men jeg ville ikke prate med jenta, mens taxisjåføren stod der.

For jeg tenkte at han stod der, i tilfelle noen trengte taxi.

Men de står litt lengre bort mot der, som Aftenposten var, vekk fra det Mersey, bort mot den 'turning the place over', osv, og ikke utenfor Rigby pub, og Leather Lane, der jeg bor.

Så jeg tror noe var galt her, siden hun jenta gråt.

Men det var så mange folk, som hadde liksom et nett rundt henne da.

Og det er ikke så lett, for en mann, som meg, og sjekke opp 16-17 år gamle jenter.

Det blir litt rart.

Selv om jeg, hvis jeg er i farta, og går forbi noen jenter, når jeg er på byen, kanskje spørr de, mest for høflighets skyld, og at de ikke skal tro at jeg er homo.

Så ville jeg ikke ha gjort det, mens mange lokale folk så på.

Men hvis taxisjåføren ikke hadde stått der, så hadde jeg spurt henne igjen, etter at hun litt eldre jenta, som passa på henne, forsvant.

Men det er ikke så lett her, for jentene blir passa veldig bra på.

Så om det er noe Illuminati-nett, eller noe, rundt de her unge, lyshåra jentene i byen.

For hver gang jeg går på byen, så griner det en lyshåra jente, eller dame, et sted.

Så sånn er det.

Og de taxi-sjåførene, som krangla høylytt, ved de her veldig pene, og unge jentene, på bildet ovenfor.

Det kunne ha vært noe greier, for å skremme de jentene, for de satt like ved.

Så skulle han mørkhåra Illuminati-karen, i dress, eller skjorte, eller hva det var, liksom roe ned de her jentene da.

At det var noe plott, for å lage de her pene, unge jentene, til horer, f.eks.

Jeg sier ikke at det er sånn.

Men jeg prøver å skjønne mer, av hvorfor jeg aldri klarer å få noen damer med meg hjem fra byen her.

Og jeg tror det må være, at jeg, som er fra Larvik og Berger, i Vestfold.

Forholdsvis rolige og siviliserte steder, i hvertfall Larvik, var vel ganske sivilisert.

At jeg, ikke skjønner de her mafia, eller Illuminati-kodene, og altså ikke klarer å lese og skjønne de, og dermed klare å få med en jente, eller dame helst da, med hjem fra byen, siden de er så kontrollert, i noe system, eller noe, som jeg ikke skjønner noe av.

Så det her, plundrer meg litt på hjernen da.

Det er kanskje litt rart, å skrive om sånt her, åpent på bloggen.

Men nå er jeg åpen om nesten alt mulig, siden jeg har hørt, at det er noe 'mafian', som driver å forfølger meg.

Så jeg kan ikke si sikkert, at jeg har skjønt det her riktig.

Det kan være at det bare er meg, som ikke er noe flink med damer osv., og at ingen synes jeg er noe kul, eller artig.

Så det er nok heller det som er problemet, så det mafia/mob/illuminati-greiene, er nok bare noe jeg innbiller meg.

Det får man i hvertfall håpe.

Men det viser i hvertfall, at man trenger ikke alltid bruke penger, for at det skal skje noe på byen.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Som en bonus, så skal jeg ta med alle bildene, av paret, utafor vinduet mitt, hvor jenta gråt.

Da gjorde jeg ikke noe.

De krangla om noe dop, gutten klagde på at jenta var dopa, og at jenta ville ha mer dop.

Noe sånt, jeg er ikke så inne i dop-sjargongen, her i landet, men det var noe sånn jeg forstod det.

Dette var etter, at gutten klinte til jenta, en ørefik, ettersom jeg skjønte.

Da begynte jenta å gråte kraftigere.

Så da gikk jeg til vinduet.

Jenta sa hun ville hjem.

Gutten ga jenta en mobil, som jenta la i veska.

Jeg husker ikke hva skjedde i hvilken rekkefølge av de to tingene.

Men jenta gråt da, og gutten sa, at han hadde fiket til henne, siden hun hadde ledd av han.

Men det så ut som de ble venner igjen.

Jeg så ikke slåinga, jeg bare hørte det.

Jeg tror gutten slo i søpplekassa og, men det kan ha vært noe annet.

Folk slår i søplekassa ganske ofte.

Det er ikke ofte folk her i byen sloss, eller slår damer, som jeg har fått med meg.

Enda det pleier å være mye rart som foregår i gata utafor her, de to årene jeg har bodd her, siden det ligger litt skjult, men like ved diskotekene.

Men det er første gang jeg har tatt bilde av noe av det som har skjedd.

Og det var fordi hun jenta begynte å gråte.

Så jeg prøvde å se ann situasjonen, om jeg skulle gjøre noe.

Men de roet seg ned, så jeg tok bare noen bilder.

Men jeg tenkte, at jeg kunne jo ta med alle de bildene, mens jeg var i farta.

Vi får se.

Skal vi se om jeg klarer å finne de:






PS 2.

Og sånn her var det egentlig de pene jentene satt, jeg snudde på det bildet, så da så man kanskje ikke at de satt egentlig ganske skjult de jentene da. Men jeg prøvde å forklare dem at jeg hadde tatt bilde osv., mens jeg fløy rundt med kameraet, og tok bilde av Dale St., osv. (Som vel nesten kan høres litt norskt ut kanskje?), så jeg håper det var i orden:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter