Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 21. august 2008

De sure danske damene var Illuminati-horer? (In Norwegian).

Jeg leste mer i den Aftenposten-artikkelen, om at det var flaut å være norsk i Danmark, fordi en nordmann, hadde pratet med en dansk dame:

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/blogg/danmark/article2396296.ece

Jeg synes det virker som at han artikkelforfatteren, prøver å psyke ned nordmenn, eller noe.

Og det samme med mange av de som skrev kommentarer.

Hva er galt, med å ha det litt artig, hvis man er på ferie i utlandet?

Hvis man synger og har det morro, og prater med damene, hva er galt med det?

Danskene skjønner jo det, at nordmennene er turister, som legger igjen mange feriepenger, i landet deres.

Så da må man vel få lov, å ha det litt morsomt, og synge i litt i gatene, hvis man vil det, når man først har ferie, og kommet seg vekk fra naboen og kemnern og sjefen på jobben og sånt.

Alle kan vel ikke være snobber?

Hva er vitsen med å ha ferie, hvis man ikke kan slå seg litt løs?

Kanskje disse i eliten, som klager på vanlige nordmenn, burde løse opp forholdene litt i Norge da.

Sånn at det ikke føles som å komme ut av fengsel, hvis man drar med danskebåten til Fredrikshavn, eller København.

Er det nordmenn, eller er det myndighetene i Norge det er noe galt med da?

Jeg vil tro det er eliten og myndighetene i Norge, som er for strenge i Norge.

Også er de frekke nok, til å drite ut vanlige nordmenn, når de endelig kommer seg vekk noen uker, fra de gjennonkontrollerende myndighetene, som man kan bli utsatt for, i hvertfall enkelete steder i Norge.

En annen ting.

Det var den episoden om han norske karen, som prata på mobilen til kameraten sin, og ville høre, om hun danske dama, kunne si noen ord på dansk, til kameraten sin hjemme i Norge, sånn at han også kunne få litt følelse av å være i utlandet han og, eller hva det var om.

Så sier hun dama, nei hun vil ikke ta noe sex-telefon.

Tror hun at det er snakk om sex-telefon, å si noen ord inn i en mobil?

Det er det dummeste jeg har hørt.

Etter å ha hørt at jeg er forfulgt av 'mafian', i Norge, i 2003, og jaget fra Norge, av noen som ville drepe meg, i 2005.

Og etter å ha bodd i utlandet, i snart fire år nå, og også blitt jaget litt rundt i Europa, og tenkt på hva som egentlig foregår.

Så har jeg følgende teori om hun danske dama, som jeg har fundert ut, av å prøve studere noen av de lokale damene, her i Liverpool, litt.

Og det er, at jeg tror hun danske dama, kan ha vært en illuminati-hore.

Altså ikke en vanlig prostituert, men en som er under kontroll, av noe illuminati.

Jeg skal prøve å forklare.

Det virker som at det er en krig, mot norden, eller de blonde/lyshårede da.

Og dette foregår på mange plan.

De som ikke er fra Norden, har en slags mafia, kallt Illuminati, som oppstod i Bayern, for mange hundre år siden, var det vel.

Disse, splitter opp de nordiske og europeiske samfunnene, ved å lage konflikter, som kjønnskamp, arbeiderkamp, religionskamp osv.

Dette er utstuderte kampanjer, som har blitt gjennomført, gjennom århundredene.

Mel Gibson, sa da han ble arrestert for fyllekjøring, at en hvis religiøs gruppe, står bak alle kriger, oppigjennom historien.

Illuminati, har også blitt linket med dette folkeslaget, jødene, hvis det er lov å skrive det.

Men samme det.

Så kontrollerer de, setter opp feller osv., og får de blonde damene, til å bli deres sex-slaver.

Men de lyshårede mennene, de skjønner ikke noe.

Men de lyshårede damene, som er med i, og er horer i, de her illuminati-nettverkene.

De vil ikke, at de lyshårede mennene, skal få kontroll.

Og få anledning til å egentlig finne ut, hva som egentlig foregår.

Derfor blir de nordiske mennene, tullet med, av de nordiske damene, som er illuminati-horer.

At de skal miste selvtilliten, og ikke få noe dame osv., sånn at de bare tenker på å få bedre selvtillit, og finne en dame, og ikke har noe overskudd, til å forstå mer av, det illuminati-opplegget som egentlig foregår i samfunnet.

Så det er en krig mot de nordiske, på mange plan, vil jeg si.

Så får jeg ta jobben med å si sånne rare ting, siden familien min ikke vil ha noe mer med meg å gjøre uansett, har de sagt, så kan jeg si hva jeg vil, også om sånne her ting, tenkte jeg da.

Så da får jeg gjøre det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter