Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 15. februar 2008

Letter from Argos, 7/2.


This letter, is an answer to this letter:

Dagbladet Message Board, 15/2. (In Norwegian).

Hmm...
Skrevet av Anna Lindh 15.02.2008 kl. 01:08

Dette har jeg dessverre ikke noe svar på. Det jeg vet er at disse ¨"flyktningene" som jeg har hatt kontakt med har veldig god intern informasjon som jeg ikke er blitt informert om.

En av mine nye venner som er afghaner, har nettopp fått hele sin familie hit. Jeg har hjulpet han så godt jeg har kunnet, han har i dag en god jobb og nettopp fått sin familie hit. Han er i motsetning til henne vi her diskuterer et meget ærlig menneske. Jeg vil ikke legge ut min e-post her, kanskje jeg kunne hjulpet deg. Høres veldig dramatisk ut det du har opplevd. Kan du ikke spørre deg litt rundt?

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle 0
anbefalingerBra! RE: Hmm...
Skrevet av cons 15.02.2008 kl. 01:24

Takk for svar!

Joda jeg skal jeg gjøre det.

Det er jo med tanke på å få hjelp av norske myndigheter jeg tar opp dette.

Altså, jeg klarer jo meg selv i England, men jeg er jo norsk, og jeg synes jo, at når ting skjer i forbindelse med organiserte kriminelle nettverk, og at man blir jaget fra landet, må man vel kunne si, av folk med våpen og hunder, så burde man vel kunne få råd av myndighetene, og hjelp til å finne ut hva som foregår.

Men det virker som om myndighetene selv er involvert synes jeg, siden de ikke engang svarer på e-poster sendt til politidirektoratet, justisdepartementet, utenriksdepartementet, smk, etc.

Og politiet/Kripos vil ikke gi noe råd/hjelp.

Så jeg vet ikke om en flyktningeorganisasjon, kan hjelpe til med problem i hjemmlandet eventuelt.

Men hvis det er noen som har noen informasjon om dette, så kontakt meg gjerne på eribsskog@gmail.com.

Hvis ikke så burde jeg vel klare å finne ut av dette selv og, men hvis det er noen som har skikkelig peiling osv., så hadde det jo vært veldig bra hvis dem viste noe.

Så på forhånd takk for hjelp i såfall!

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/14/526965.html?commentId=1770723#comments_container

Dagbladet Message Board, 14/2. (In Norwegian).

Nei, jeg traff noen trønderjenter på Braemar over til England i 89 vel.

Så var dem på besøk hos meg når dem skulle på Alarm-konsert i Oslo i 90 vel.

Også møtte jeg plutselig hu ene dama, utenfor Oslo City, sånn rundt 2001 vel.

Også gikk vi på byen et par ganger, på Grunerløkka osv da.

Også begynte hu plutselig å prate om orgasmekontroll og det som var, at kvinnen skulle instalere et slags klesplagg på mannen, som hun hadde nøkkel til da.

Sånn at hun kunne styre/ha kontroll over når mannen kunne ha orgasme da.

Det oversetter jeg til å bety sex-slave spørr du meg.

Og jeg har tenkt litt tilbake, og da husker jeg at når dem var på Abildsø i 90, så snakka hu jenta, om en fest hun var på, hvor en kar hadde hatt seg med ca. 14 eller 15 damer eller noe.

Nå lurer jeg jo litt på hvordan dette kan skje.

Og hu venninna hennes, som var med til Oslo.

Hu bor i England nå, og var en av ildsjelene i den norske The Alarm fanklubben vel.

Hun, en blond pen jente, ble kalt et annet navn, enn det hun egentlig hadde.

Hun ble kalt Caroline, tror jeg, men hadde egentlig et helt annet navn, som hun ble døpt med.

Noe sånt.

Og jeg mistenker at et av de navnene kan ha vært noe slave-navn eller noe.

Kanskje hun er slave i England nå.

Og jeg er jo blond selv, og det virka som om hun trønderdama ville ha meg som slave da.

Men jeg er ganske egenrådig, så jeg er nok ikke så kompatibel med sånne stilligner.

Men jeg lurer på om det kan være noe del av en kampanje, og at blonde folk i Norge, og ellers blir brukt som slaver.

Altså sex-slaver osv da.

Det kan nesten se sånn ut synes jeg.

Det var derfor jeg begynte å tenke litt på hun barneombuden da.

Som så litt nedtrykt ut, og kanskje skammet seg litt, så det ut som, på et av bildene.

Om hun kan ha blitt utnyttet som noe slave.

Og at derfor det var så viktig å få han gamle barneombuden ut, etter kun fire år av tiden (som vanligvis er åtte år).

For å få inn en pen blond dame som kunne brukes som slave istedet.

Jeg kan ikke si nøyaktig at det er sånn.

Men jeg synes jo det er berettiget å ta det opp.

Siden det virker som om dette kan være et problem av et visst omfang i Norge, synes jeg det virker som.

Så da skriver jeg om det, selv om det kanskje ikke er vanlig å skrive i den stilen her.

Så blir det artig å høre hva andre mener om dette.

Jeg mener i hvertfall dette seriøst, så det håper jeg andre klarer å, å diskutere det her på en seriøs måte.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/14/526965.html?commentId=1770782#comment_1770782

Dagbladet Message Board, 14/2. (In Norwegian).

RE: Ingen personlig tragedie
Skrevet av Fulgt med 15.02.2008 kl. 00:07

Ikke noe nytt under solen.En middag med nettverket er en middag med nettverket.Vi kan vel ikke kalle Ryel nær venninne, hvilken venninne ville sladret slik, jeg tar mine venninners betroelser med meg i graven.Desverre har MRO hatt rett hele tiden.vet ikke at alle synes hun LYVER.

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle 0
anbefalingerBra! RE: Ingen personlig tragedie
Skrevet av cons 15.02.2008 kl. 00:23

Du mener hun Ryel har dolket henne i ryggen ja.

Hva kan årsaken være da.

Er det at hun ble redd for sin egen stilling, (hva nå hun jobber med igjen), og ikke turte å dekke over for Osmundsen lengre?

Det står jo i avisene at Osmundsen løy for Stoltenberg, siden hun ikke fortalte Stoltenberg alt som hadde skjedd rundt stillings-utnevnelsen.

Så da er det vel en grei sak da?

Er det noe å diskutere da?

Hvis man lyver for sjefen sin, når man er statsråd, så er det vel ikke noe å diskutere da?

Forøvrig synes jeg hun der Ryel virka litt snodig og, med de øredobbene øverst i øret og det korte håret.

Er det noe lesbisk nettverk dem har eller.

Man kan jo lure om det er noe lesbiske trekant-drama med hun nye barneministeren som slave, som har drevet å foregått i bakgrunnen her.

At det har vært enda mer som har foregått bak sceneteppet.

Det er vel lov til å spørre seg det.

Når statsråden i en middag, sier at det var synd at hun barneombudet trakk seg.

Så hun var faktisk meldt ut av stillingsansettelses-prossesen.

Og ikke med på listene over søkerne.

Så hun kunne vel egentlig ikke regelmessig bli valgt da.

Men så syntes kanskje Osmundsen at hun blonde fra Lofoten så pen ut.

Og at de kunne ha litt pikekos, med hun Lofotdama som slave, på bakrommet.

Etter å ha sett henne i middagen.

Så hun ansatte henne likevel, etter at hun egentlig hadde trukket seg, og var ute av prosessen.

Mot reglene da, må man vel formode.

Og hvorfor trakk hun seg?

Var det pga. dette møte i Lofoten, hvor Osmundsen og barneombudet ble litt vel godt kjente?

At de ble for gode venninner?

Så fant hun barneombudet ut, at da var det nok best, mest redelig, å trekke seg, siden hun hadde et lesbisk forhold med statsråden.

Så fikk statsråden henne på andre tanker igjen, senere i en middag.

Så overstyrte statsråden alle ansettelses-prosedyrer, for å få sin hemmelige lesbiske elskerinne/slave, ansatt som barneombud, sånn at de kunne ha det litt artig på bakrommet.

Var det sånn det foregikk?

Folk er ganske moderne om dagen, så man kan jo begynne å lure, synes jeg i hvertfall.

Med all sånn mafiagreier, og trønderdamer, har jeg vært borti som går på fetisjklubber og vil ha slaver osv.

Så verden er helt på tryne nå, virker det som.

Men det er ingen som tørr å skrive om hva som egentlig foregår virker det som.

Men er det noe slikt som kan ha foregått?

Eller er det jeg som har blitt påvirka av trønderdama og tror at alle har klikka helt og blitt helt pervo osv?

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/14/526965.html?commentId=1770121#comments_container


Dagbladet Message Board, 14/2. (In Norwegian).

Skrevet av Anna Lindh 14.02.2008 kl. 22:25
Jeg må le! M er avslørt som en , ja, lystløgner nærmest. Er dette norsk framtid?
Jeg setter pris på våre nye landsmenn (for å uttrykke det slik) , gjennom frivillig og ubetalt arbeid som Røde Kors flyktningeguide. Jeg har lært mange å kjenne, og alle har de vært ærlige, arbeidssomme mennesker.
Ellers må jeg si at hvis vi rasjonaliserte bitte litt med arbeidskraften, hadde vi klart oss meget godt uten innvandring.
Jeg skal ikke spesifisere nøyere hva jeg tenker på, men slik er det. Det er mange norske arbeidsplasser som er ren "sysselsetting".
Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle 0anbefalingerBra! RE: Ingen personlig tragedieSkrevet av cons 15.02.2008 kl. 00:01
Nei, det hørtes fornuftig ut det du skriver der.
Det var mange gode poenger.
Offentlig sektor, sysselsetter jo halve arbeidsstyrken, så det er mulig vi kunne ha adminstrert halve Europa, hvis man ønsket, med Norges offentlige sektor.
Så det er nok helt sikkert en papirflytter eller to, som istedet kunne begynt å være bussjåfør, etc.
Ellers, så er jeg flyktning fra Norge jeg faktisk.
Her sommeren 2005, så ble jeg jaget fra gården til onkelen min i Kvelde, utenfor Larvik, av folk med våpen og hunder, og som jeg ikke er helt sikker på om var kriminelle eller fra myndighetene.
Men myndighetene vil i hvertfall ikke hjelpe meg, så nå i det siste har jeg tenkt på, at jeg burde jo søren meg ta kontakt med flyktninge-organisasjoner her borte i Storbritannia.
Har tatt kontakt med Amnesty og Human Right Watch, men jeg har ikke klart å få så mye hjelp enda, selv om jeg har fått litt råd fra Engelske Amnesty.
Har du noe råd om hvilke flyktningeorganisasjoner man burde kontakte i England eller?
På forhånd takk for svar!
http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/14/526965.html#comments_container

Dagbladet Message Board, 14/2. (In Norwegian).

RE: Ingen personlig tragedie
Skrevet av Anna Lindh 14.02.2008 kl. 22:25

Jeg må le! M er avslørt som en , ja, lystløgner nærmest. Er dette norsk framtid?

Jeg setter pris på våre nye landsmenn (for å uttrykke det slik) , gjennom frivillig og ubetalt arbeid som Røde Kors flyktningeguide. Jeg har lært mange å kjenne, og alle har de vært ærlige, arbeidssomme mennesker.

Ellers må jeg si at hvis vi rasjonaliserte bitte litt med arbeidskraften, hadde vi klart oss meget godt uten innvandring.

Jeg skal ikke spesifisere nøyere hva jeg tenker på, men slik er det. Det er mange norske arbeidsplasser som er ren "sysselsetting".

Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle 0
anbefalingerBra! RE: Ingen personlig tragedie
Skrevet av cons 15.02.2008 kl. 00:01

Nei, det hørtes fornuftig ut det du skriver der.

Det var mange gode poenger.

Offentlig sektor, sysselsetter jo halve arbeidsstyrken, så det er mulig vi kunne ha adminstrert halve Europa, hvis man ønsket, med Norges offentlige sektor.

Så det er nok helt sikkert en papirflytter eller to, som istedet kunne begynt å være bussjåfør, etc.

Ellers, så er jeg flyktning fra Norge jeg faktisk.

Her sommeren 2005, så ble jeg jaget fra gården til onkelen min i Kvelde, utenfor Larvik, av folk med våpen og hunder, og som jeg ikke er helt sikker på om var kriminelle eller fra myndighetene.

Men myndighetene vil i hvertfall ikke hjelpe meg, så nå i det siste har jeg tenkt på, at jeg burde jo søren meg ta kontakt med flyktninge-organisasjoner her borte i Storbritannia.

Har tatt kontakt med Amnesty og Human Right Watch, men jeg har ikke klart å få så mye hjelp enda, selv om jeg har fått litt råd fra Engelske Amnesty.

Har du noe råd om hvilke flyktningeorganisasjoner man burde kontakte i England eller?

På forhånd takk for svar!

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/02/14/526965.html#comments_container

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter