Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 24. januar 2009

StatCounter: Noen søker på 'skjera erik ribsskog', på Google. (In Norwegian).



http://www.google.no/search?q=skjera%20erik%20ribsskog&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a

PS.

Hva som skjer?

Nja, jeg var i Sunderland i går, og prøvde å finne noe dokumenter, fra da jeg gikk på universitetet der, i 2004 og 2005.

For familien min i Norge, de vil ikke sende meg vitnemål osv.

Så de driver å kødder maks med meg.

Og jeg var også innom York og Newcastle.

Så idag er jeg litt sliten.

Men jeg var på Learn Direct, på biblioteket, her i Liverpool.

For jeg driver å tar noe kurs, som heter European Computer Driving Licence, eller noe.

Jeg er ferdig med et kurs i 'Literacy Level 2', som går på lese og skrivekunnskaper, på engelsk da.

Og jeg er ferdig med ECDL, Level 1 da.

Så nå driver jeg på med ECDL level 2.

Og idag så hadde jeg modulen som var om databaser.

For det har jeg aldri hatt om før.

Neida.

Jeg hadde det på Gjerdes Videregående, i Drammen i 88/89, da jeg gikk datalinja, på handel og kontor.

Jeg hadde det på Norges Høyskole for Informasjonsteknologi, da jeg gikk der, på begynnelsen av 90-tallet.

Og jeg tror jeg nok må ha hatt det på ingeniørhøyskolen, da jeg studere informasjonsteknologi der, i 2002-04.

Så jeg tror nok jeg har hatt det greiene her, om databaser, ihvertfall tre ganger før.

Noe sånt.

Det kurset her holder seg mest til Office-pakka da.

Så det jeg hadde om idag, det var Microsoft sitt databaseprogram, Access, heter det vel.

Skal jeg sjekke at jeg skriver det riktig.

Joda, det var riktig det.

Access kan brukes både som et vanlig databaseprogram, og også som et relasjonsdatabase-program, leste jeg på kurset idag.

Og jeg fikk 83% riktig på kurset, enda jeg ikke orka å lese mer enn halvparten maks, for det er rimelig kjedelig, når man har det samme datafaget for tredje eller fjerde gang.

Men da får jeg ihvertfall noen papirer på at jeg kan det her da.

Siden ingen sender meg papirene mine.

Men men.

Og det er 75% som er grensa for å klare det.

På fredag, så hadde jeg Excel-testen, regneark.

Og jeg har hatt influensa osv., i romjula, og litt etter nyttår.

Så tidspunktet som jeg leste om Excel, det var sånn en uke før jul, eller noe.

Altså for ca. en måned siden.

Likevel så klarte jeg akkurat 75%, så da stod jeg på Excel-prøven og, enda de prøvene er på engelsk, og det er ganske kjedelig teori, så jeg har en liten uvane å bare ta alt på rutinen omtrent.

Og det har funka greit hittil.

Nå er det bare en modul igjen, tror jeg, så har jeg klart det ECDL Level 2 sertifikatet og.

Det blir vel på tirsdag det da kanskje.

Vi får se.

Det er ganske enkle prøver, så man må vel omtrent være idiot, må jeg vel si, for å ikke klare det.

Det er mulig.

Jeg får lese mer om det her ECDL-greiene på nettet.

Vi får se.

Jeg tar det mest bare for å komme meg ut av stua, for det blir kjedelig å bare sitte hjemme hele tida.

Det var Learn Direct som sa jeg fikk starte på det kurset.

Så jeg hadde ikke så mye valg, virka det som.

For jeg har jo hatt mye om data før, så det er vel litt rart å ta det samme, for tredje eller fjerde gang, for så mange ganger har jeg hatt om relasjonsdatabaser nå.

Så sånn er det.

Jeg programmerte til og med et relasjonsdatabase-program, for regnskap, for spilleautomat-firma, i påskeferien, da jeg var i militæret.

Det var for firmaet til tremenningen min, Øystein Andersen, i Lørenskog, Action Arcade.

Eller Arcade Action.

De bytta litt på navna, virka det som.

Og det firmaet gikk også konkurs.

Og da spurte jeg om jeg kunne få de 3000, som dem hadde lovet meg, for å lage programmet, før jeg skulle på øvelse med militæret.

For jeg var ganske tynn, som tenåring, og i begynnelsen av 20-årene.

Så jeg sleit litt på øvelsene.

Så da tok jeg med masse røyk (for jeg røyka på den tida), sjokolade, og varmeposer fra butikken Top Secret, ved Youngstorget i Oslo (for det kunne bli ganske kaldt å sove i knappetelt, om vinteren og høsten og alt mulig).

Så fikk jeg 3000 i mynter(!), tiere og 20-kroninger osv.

Av Øystein Andersen, fra Hanaborg, og Glenn Hesler, fra Nordbyveien på Skjetten, heter der vel.

Så dem er litt spesielle, når dem betaler 3000 i mynter.

Dem skreiv også firmanavnet, for firmaet, omvendt på attesten jeg ba om.

Arcade Action, istedet for Action Arcade, var det vel.

Hvis det ikke var omvent med navna.

Så jeg tror de dreiv å kødda med meg.

Så han er nok en drittstøvel han tremenningen min, Øystein Andersen.

Han gadd ikke å lage en ordentlig attest/referanse engang.

Enda vi var omgangsvenner, i tillegg til å være tremenninger.

Så sånn er det.

Og da jeg skulle lage det programmet.

Da gadd han ikke å ha møte, for å sjekke at jeg lagde programmet med de funksjonene de trengte.

Neida.

Han nekta å være med på møte.

Men, da programmet var ferdig, da begynte han å klage, og nevne at en funksjon, som han ikke hadde nevnt, var kjempeviktig å ha med.

Det var noe med å trekke fra en hvis prosent, av inntektene i firmaet, for skatt, eller hva det var han sa.

(Det kan godt være at det var for å ha dobbelt bokholderi og, hva vet jeg, men det høres vel ut som den mest sannsynlige begrunnelsen).

Jeg forrandra programmet da, for at han skulle bli fornøyd.

Og likevel så fikk jeg de 3000 i mynter.

Og han kødda med attesten, eller referansen, heter det kanskje, med at han skrev firmanavnet, med ordene i firmanavnet, stokka om.

Arcade Action, istedet for Action Arcade.

Han hadde til og med et stempel, han hadde brukt, hvor firmanavnet var feil stokka om, som nevnt over.

Og han gliste så stygt da han ga meg den referansen.

Så han er nok noe mob/mafia, vil jeg gjette.

Og han dreiv å kødda med meg, for å ødelegge livet mitt, vil jeg gjette.

Hvorfor han gjorde det?

Nei, det veit jeg ikke.

Men det kan ha vært noe illuminati-greier, med krig mot de norrøne folka.

Det virker egentlig mest sannsynlig for meg.

De prata, han og Glenn, en gang om at de måtte bytte ut vinduene på SiA, Sentralsykehuset i Akershus, fordi så mange folk kasta seg ut av vinduene der, for å ta selvmord.

Dette prata dem om, og gliste av, mens dem kjørte forbi der da.

Men jeg tror dem glemte at jeg satt på.

Så begynte jeg å spørre, hvorfor i alle dager så mange folk ville ta selvmord, på sykehuset.

Men da svarte dem ikke.

Jeg tror norske folk, blir kødda med, av noe sånn Illuminati-greier, som er i familien min, og med de Øystein og Glenn osv.

At dem er i noe mafia/illuminati, som har noe krig mot norske/blonde/norrøne.

Noe sånt.

Og at det var det som skjedde på SiA da.

At norske/blonde/norrøne folk der, ble kødda med/torturert, av noe mafia/illuminati.

Og at det var så jævlig kødding, at de heller prøvde å ta selvmord.

Og det ble de mafia/illuminati-folka leie av.

For de synes de slapp for lett unna da.

Så derfor bytta de ut vinduene, sånn at de ikke skulle få slippe unna den her mafia plaginga da.

De kutter visst av folk armer og bein og overkropp også.

Sånn at bare hodet er igjen, det er CIA og sikker også noe mafia som holder på med dette, leste jeg.

Vanlige myndigheter har ikke noe kontroll på dem.

Så kobler de hodet til en hjerte/lunge-maskin, eller hva det er.

Så holder de bare hodet i livet da.

Så sånn er det.

Så det er nok derfor folka kasta seg ut.

For de ville slippe unna den verste mafia-torturen da.

Så det var nok derfor Glenn og Øystein ikke sa noe til meg.

For jeg er en norsk/norrøn/lyshåret person.

Som blir kødda med.

Så da, så kunne ikke de si noe til meg.

For vi er på to forskjellige sider.

De er kødderne.

Og jeg er den som blir kødda med.

Det funker sånn, at jeg nevner til Glenn, som også bodde på Ungbo, på Skansen Terrasse, at nå må jeg få meg en ektrajobb, for å få tatt meg lappen, eller noe sånt.

Så sier Glenn det til Øystein.

Så Øystein vet at jeg trenger penger.

Og da slår de til.

Da tilbydde Øystein meg, å få penger, for at han kunne bruke mitt navn, som ansvarlig, for noen ulovlige poker-maskiner, i Lillestrøm, eller noe.

Det gadd jeg ikke da.

Hvis jeg hadde gått med på det.

Da tror jeg at jeg hadde sittet fast i nettet dems.

Dem har sikkert politifolk i gjengen sin og.

Så kunne de ødelagt livet mitt, med å bruke de mafia-politifolka, til å liksom gjøre en razzia osv. da.

Så måtte jeg kanskje i fengsel, f.eks.

Eller at de brukte utpressing, og sa at hvis du ikke gjør det og det, så sier vi det til politiet at du har brukt ditt navn, som ansvarlig for ulovlige poker-maskiner.

Sånne ting.

Så må du etterhvert kanskje i fengsel.

Og der tar de virkelig rotta på deg.

Da har du ikke kontrollen.

Og de vokterne er sikkert med på mafia-greiene dem og.

Sånn som han 'vandreren', som gikk fra hytte til hytte, og ikke ville la seg bli tatt til fange, av politiet.

Jeg tror han må ha vært noe mafia-offer.

Jeg leste om hva som skjedde, da han ble tatt.

Da sa en ung fange, at han hadde tisset på tøyet hans.

Siden han hadde tissa inni ei hytte engang, av en eller annen anledning.

Og så ble han slått ned med en lampe osv.

Stod det i en nettavisen.

Men det virka som at det var noe mer.

For litt seinere, så stod det at de måtte la fanger som 'vandreren', slippe å sone i samme fengsler, som fanger som Bhatti, som også var i det fengselet.

Han som skøyt mot den israelske synagogen i Oslo, blant annet, med AG-3, var det vel, og også skøyt mot en journalist i Dagsavisen sitt hus vel.

Så hva var så farlig med å bli slått i hue med en lampe?

Jeg vet ikke.

Jeg synes politiet hadde en så rar tone, som om noe var veldig morsomt med det her.

De skar ikke av pikken hans, eller noe da, de her mafia-folka i fengselet.

Til han vandrer-karen.

At det var derfor at folk som Bhatti ikke burde las sone i samme fengsel som vanlige folk, som ikke er kriminelle, sånne som vandreren.

Noe sånt?

Hva vet jeg.

Men jeg synes det virker som at politiet er med på det her mafia-greiene.

Hvis det er en vanlig kar, som mafian vil ha tak i.

Så kødder politiet og myndighetene maks med deg, for de er med i den her mafian, mange av folka der.

Sånn at du ikke får noen jobber, og alt sånt.

Helt til du gjør noe ulovlig.

Så havner du i fengsel.

Og der tar de virkelig rotta på deg.

For da er de fleste av de innsatte, og antagelig mange av vokterne osv., noe mafia da.

Og de ødelegger deg sikkert for livet, på den ene eller andre måten.

Jeg husker David Hjort, fra Rimi Bjørndal, som begynte der i 1997, var det vel, og som jeg da var sjefen til, og da derfor ble kjent med.

Faren hans, fortalte han, er fengselsprest, i Danmark.

Og der hadde visst noen fanger helt kokende olje, over hue til en annen fange da.

Så det er vel sånne ting, samt å kutte av tissefanter osv., som de mafia-folka driver med i fengslene da.

Godt støttet av politiet, som nok er, mer eller mindre, på samme sida som de mafia-kriminelle da.

Så det er egentlig ikke så mye politiet mot de kriminelle, virker det som for meg.

Det er mer, en koalisjon, av politiet og de kriminelle, som er i noe mafia/underverden, og har sitt eget hemmelige samfunn, tror jeg man må si, hvor de dekker over hva som egentlig foregår mm.

Det er den koallisjonen, kriminelle og politi mm., mot vanlige folk.

Det er der fronten går, virker det som for meg.

Og ikke mellom politiet og de mafia-kriminelle.

Så vi lever i en mafia-verden, hvor pressen og myndighetene gjør alt for å dekke over dette, virker det som for meg.

Så det er ihvertfall sånn det virker for meg.

Så det er helt sikkert.

Så hva som skjer, det skjer vel mer og vel forhåpentligvis.

Nå er jeg litt sliten etter å ha traska rundt i York og Sunderland og Newcastle osv., her i går.

Eller forgårs er det vel nå.

Men vi får se om jeg kommer meg ut av døra i morgen, og tar meg en øl på byen, eller noe, i mangel av andre ting å gjøre, for å bekjempe kjedsomhet osv.

Vi får se.

Jeg finner vel på noe.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter