Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 22. februar 2009

E-post fra Trond Halvorsen med oppdatering om 11. september og om problemene med sensur osv., på SOL debattforum. (In Norwegian)




Google Mail - SV: SOL-sjefen klikka










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




SV: SOL-sjefen klikka











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Feb 22, 2009 at 5:12 PM




To:
Trond Halvorsen <trond-h@getmail.no>






Hei,



takk for mail!



Jeg publiserer det på bloggen som vanlig.



Jeg vet ikke hva man kan gjøre med SOL da.



Men det kan kanskje være at det er en administrerende direktør, eller

noe, hos SOL,

(eller eierfirmaet), som står over de som har med debattforumet da.



Ellers så kan man jo høre med PFU, som jeg skrev i en tidligere

e-post, om SOL oppfattes

som en nettavis.



Og man kan jo også politianmelde folk, hvis de kommer med

æreskrenkinger da, som SOL

også nevnte.



Eller man kan jo skrive om det på blogg ja, hvis ikke noe annet hjelper.



Det var om trakasseringen.



Det hørtes veldig rart ut, at BBC ville melde om 11.

september-angrepene, flere minutter _før_

de faktisk skjedde.



Det hørtes veldig rart ut ja.



Jeg har hørt at de har spilt, ved en feiltagelse, videoer om at kongen

eller en kjent person, har

dødd, før vedkommende har dødd.



Men dette med 11. september var det vel litt rart, hvis BBC skulle

vite om på forhånd kanskje.



Det synes jeg absolutt hørtes rart ut ja, så det skal jeg se om jeg

får lest mer om.



Jeg leste også forresten at det har dukket opp en ny nettavis, som så

ganske proff. ut,

til å være en avis skrevet av 'vanlige folk' da.



Hva het den igjen da.



Skal vi se.



http://www.nyhetsspeilet.no/



Jeg så først den siden igår da, så jeg har ikke lest så mye der.



Men det så ganske profft ut, synes jeg.



Og de har om 11. september.



Men jeg tror ikke de har like bra kilder og like bra oversikt som du

har om temaet, hvis jeg skulle gjette.



(Selv om jeg ikke har lest om 11. september-stoffet dems, men jeg bare

gjetter at dem ikke har like bra

kilder osv).



Så kanskje de ser etter fler folk eventuelt, som har oversikten over tema.



Bare noe jeg kom på nå, når jeg leste e-posten her.



(Uten at jeg kan garantere for den nettavisen da, for jeg kjenner ikke

folka, det var bare noe jeg kom på).



Men jeg publiserer dette på bloggen som vanlig, så får vi se om det er

mulig å finne ut noe løsning på

sånne problemer.



Jeg synes det ihvertfall er digg å skrive på blogg, for da kan jeg

bare slette de meldingene som jeg synes

går over grensen for personangrep.



Og jeg tror en blogger-blogg blir ganske høyt indeksert, av Google,

siden Google eier Blogger.



Men, det kan jo være at de plutselig sletter bloggen og, så jeg prøver

å ha en back-up blogg, på

Wordpress.



Men, det tyder jo på, at du også når folk på SOL-debatt da, for folk

søker på navnet ditt på

Google, det ser jeg dukker opp stadig, på tracking-cookie programmet på bloggen.



Men vi får se om det er mulig å tenke ut noe løsning på sånn sensur og

trakassering osv. etterhvert.



Vi får se.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog



2009/2/22 Trond Halvorsen <trond-h@getmail.no>:

> Hei.

>

> Det er nok nytteløst å klage til SOL. 27. juni 2007 skrev Sol-redaksjonen på

> Norsk Politikk forumet:

>

> Debatt på Norsk Politikk

> Skrevet av SOL-redaksjonen     27.juni.2007, kl 14:39

>

> De siste par månedene har det vært noen få brukere som bevisst har forsøkt å

> ødelegge dette forumet med jødehets, personsjikane og 'klipp og lim' tekster

> fra høyreekstreme nettsteder.

>

> Dette har ingenting å gjøre med ytringsfrihet! Rasisme og personsjikane er

> intet annet enn mangel på gode argumenter og normal folkeskikk. SOL har en

> policy om å fjerne innlegg som bryter med våre retningslinjer, når vi blir

> gjort oppmerksom på disse. SOL Redaksjonen vil være mer proaktiv i den

> kommende tiden, og fjerne alle innlegg som bryter med våre retningslinjer -

> dette kommer vi til å være spesielt proaktiv med på dette forumet fremover,

> og spesielt alle innlegg fra kjente sabotører vil bli slettet fortløpende.

>

> Som et velmenende råd anbefaler vi å ikke kommentere, lese eller på annen

> måte besvare innlegg som helt tydelig bryter med våre retningslinjer. Disse

> innleggene vil uansett bli slettet.

> ------------------

>

> En kommenterte:

>

> Muslimer?

> Skrevet av Suppe     27.juni.2007, kl 15:47

>

> Og dette gjelder muslimer også, ikkesant? neppe...

> ------------------

>

> SOL-redaksjone la også inn en pop-up som spratt opp når man skulle legge inn

> innlegg. Der sto det:

>

> ADVARSEL!

> Viktig informasjon

>

> Debattgruppen har spesielle regler

>

> Vær aktsom når du skriver debattinnlegg i denne gruppen. Ærekrenkende angrep

> på deltakere kan være straffbart. Dessuten er stygge omtaler og nedsettende

> språkbruk svært dårlig folkeskikk.

>

> Vi ber deg om å vise hensyn til deltakerne, andre debattanter og deg selv.

> Ved eventuelle politianmeldelser vil SOL måtte utlevere informasjon som vil

> identifisere deltakere i debatten.

>

> Trykk på "Jeg aksepterer" for å fortsette til debatten. Trykk på "Jeg

> aksepterer ikke" for å gå til forsiden av SOL Debatt.

> -------------------

>

> Flere sol-brukere skrev innlegg om denne pop-up'n og mente den var

> unødvendig. Og med pop-up blocker på så unngikk man omveien. SOL fjernet det

> etterhvert.

>

> SOL hadde samtidig lagt til teksten, "Alvorlige overtramp av SOL Debatts

> regler kan bli politianmeldt. Husk at du er ansvarlig for det du skriver." i

> rød skrift øverst på debattsiden. Den teksten står der enda...

> http://debatt.sol.no/category/debattgrupper/samfunn-politikk-politikk-norsk-

> politikk

>

> Et eksempel på innlegg jeg skrev:

>

> Oslo Plaza har forsvunnet

>

> BBC felte tårnet før det falt

>

> Nyhetsgiganten meldte om kollapsen 11. september 23 minutter før den

> skjedde.

> http://www.nettavisen.no/verden/article916614.ece?pos=0

>

> At et 47 etasjers stålbygg sank ned i jorda på ca 7 sekunder synes ikke

> Nettavisen er bemerkelsesverdig.

> http://home.chello.no/trondh/collapse-wtc7.gif

>

> At BBC sa at bygget hadde forsvunnet nesten en halv time før det skjedde er

> jo morsomt nok til at det er verdt å nevne, men ikke akkurat noe

> førstesidestoff.

>

> "Dette skyldes en tabbe, og ikke en konspirasjon, understreker BBC" og

> forsvarer seg mot anklagelser som ikke har blitt rettet mot ham. Men siden

> han nevner det så må man jo nesten begynne å lure litt...

>

> Hvis du hadde stått nede ved Oslo City og ventet på bussen og hørt et brak

> og sett Oslo Plaza forsvinne ned i bakken på 10 sekunder, så hadde du vel

> bare dratt litt på smilebåndet før du hadde gått på bussen.

>

> Hvis det hadde vist seg at Radio 1 hadde sagt på radioen en halv time

> tidligere:

>

> "Oslo Plaza har dessverre forsvunnet! Har du noen tips eller om du ser noe

> mistenkelig, f.eks en mann av utenlandsk opprinnelse som bærer på noe tungt,

> så ring inn til Radio 1."

>

> ...så er det selvsagt bare snakk om en liten tabbe.

> ----------------

>

>

> Men fra SOL til et innlegg på et annet forum. Et eksempel på svindel fra

> Professor Steven E. Jones i Scholars For 9/11 Truth:

> http://www.dn.no/forum/?display=topic&forum_id=1&topic_id=8833

>

> mvh

> Trond Halvorsen

>

> -----Opprinnelig melding-----

> Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

> Sendt: 14. februar 2009 23:30

> Til: Trond Halvorsen

> Emne: Re: SOL-sjefen klikka

>

> Hei,

>

> ja, jeg skal ta det med på bloggen, for det er tydelig at det er mye

> trakassering der, fra moderatorer osv., som nok er et tegn på at noe

> ikke er som det burde i Norge.

>

> Jeg har litt inntrykk av, fra andre debattforum, fire forum i Norge

> alene, som jeg har fått problemer på, med trakassering og sensur, at

> dette antagelig kan være litt organisert.

>

> Hvis du kikker øverst på bloggen min f.eks., så kan man se at en av de

> værste 'trakassørene', (men slett ikke den eneste), hadde en

> spesiallaget 'New World Order'-avatar.

>

> (Og han skrev vel også noe som kunne tolkes grovt i dobbeltbetydning

> om prinsesse Märtha).

>

> Men jeg mener det kan tyde på, at folk som skriver om ting som er et

> alternativ, til myndighetenes versjon av virkeligheten, får noe

> organiserte New World Order-kampanjer etter seg på nettet.

>

> Som prøver å 'fucke en opp', er min mistanke.

>

> Så jeg gidder ikke å ta sånn trakassering, som du nevner, personlig.

>

> For uansett hvor jeg skriver, så dukker det opp sånn trakassering.

>

> Det er nok organisert, fra noe New World Order, 'mafian' eller Illuminati.

>

> Så jeg bare driter i trakasseringen, hvis det er nedlatende, så er det

> ofte sånn New World Order-trakassering, har jeg inntrykk av.

>

> Så på bloggen så svarer jeg bare de som ikke har en nedlatende tone.

>

> Som ikke trakasserer.

>

> Og det er lett å vite om man blir trakassert.

>

> Definisjonen er at det er nedlatende og uønsket.

>

> Og hvordan du merker det, i praksis, at noen trakasserer deg, det er

> at man føler sånn liksom et lite stikk inni seg, at man blir såret da.

>

> Og da har man blitt trakassert.

>

> Og det er nok en strategi, som de her New World Order-luringene

> benytter, for å uskadeliggjøre personer, som deg, vil jeg tippe, som

> de ser på som et problem da, for deres agenda.

>

> Sånn ser jeg på dette, så har jeg fått forklart ordentlig hvordan jeg

> mistenker at det jeg har klart å bli utsatt for, av trakassering, hos

> VGD, Veggavisen, Debattcentralen og Dagbladets kommentarsystem, kan

> henge sammen.

>

> Men men.

>

> Så tenkte jeg på noe praktisk da.

>

> Det er at du kan jo kanskje klage på disse plageåndene, til den her adressen

> da:

>

> http://www.sol.no/infoweb/node/70

>

> (Det sjekka jeg på den websiden til SOL.

>

> Jeg har ikke vært så mye der, men det var ihvertfall en link jeg fant nå).

>

> Hvis ikke det funker, så kan du jo høre med PFU, Pressens Faglige

> Utvalg, om de regner SOL som en slags nettavis, som faller under

> Pressens Faglige Utvalg da.

>

> Hvis ikke det funker.

>

> Så kan du sjekke lovene, å anmelde de verste trusselmakerne og

> trakkasørene til politiet.

>

> Eller, hvis du har god råd, få tak i en advokat mot dem.

>

> Eller, hvis det er ille, sånn at man blir plaget av det, så kan man jo

> prøve å ta kontakt med advokat, som tar saker, som blir dekket av fri

> rettshjelp.

>

> Men da er det nok litt arbeid, å finne ut, om hvilke advokater som kan

> ta sånne saker, og man må nok søke og søke en del antagelig, må man

> nok regne med.

>

> For det er nok antagelig ikke fritt for New World Order-luringer i

> stats- og fylkesadministrasjonen og advokatstanden heller, hvis jeg

> skulle gjette.

>

> Men men.

>

> Bare noe greier jeg kom på, når jeg leste om de her høflige

> moderatorene på SOL osv i e-posten din.

>

> Så hiver jeg det på bloggen og.

>

> Så sånn er det.

>

> Med vennlig hilsen

>

> Erik Ribsskog

>

> 2009/2/14 Trond Halvorsen <trond-h@getmail.no>:

>> Hei.

>>

>> Det jeg ønsket å illustrere med innlegget fra angelfire var flere ting.

>> Angelfire har vist sin frustrasjon over at jeg kan skrive på forumet flere

>> ganger. Det har mange ganger vært nevnt et ønske om registreringsplikt på

>> Norsk Politikk, men de ønsker ikke alltid å vise at det pga mine

> skriverier,

>> så de har skyldt på moderatorer og andre brukere. Men Angelfire klarer

> ikke

>> i sitt innlegg å la være å vise at det jeg jeg som er "problemet" hans.

>>

>> Han dummet seg ordentlig ut den kvelden, der han prøvde å bortforklare

>> løgnen om at Sol-redaksjonen hadde sendt ham apost. Litt over 23 skrev han

>> et barnslig innlegg om et flykrasj, og like etterpå hadde han slettet sitt

>> eget nick og skrev uinnlogget:

>>

>> tittei, her er jeg :)

>> Publisert 30 november, 2008 - 23:50 av anglfire igjen vøtt....

>>

>> gidder dere virkelig sitte å banne hver eneste nye proxy jeg finner? :D:D

>>

>> haha, jeg holder på å laste ned proxyway nå, skifter ip for meg hvert

> tiende

>> minutt.... skal bli gøy å se hvem som er mest tålmodig, proxyway som gjør

>> det automatisk, eller du moderator, som må sitte manuelt å banne hver

> eneste

>> ip.....

>>

>> IDIOOOOOOOOOT :D

>>

>> du kan likegjerne bare innrømme det med en gang, du har tapt. så lenge

> folk

>> kan poste anonymt så blir dere ikke kvitt meg, akkurat som at dere ikke

> blir

>> kvitt jødetrond =)

>> ------------------

>>

>> dum di dei, her er jeg

>> Publisert 1 desember, 2008 - 00:00 av angelfire

>>

>> sol redaksjonen suger balle, dum di dei, dum di dei

>> sol redaksjonen fåkke banna meg, dum di dum di dei :)

>>

>> TAPER :) hihi. tenk litt lengre enn nesetippen av og til vettu, kansje

> fikk

>> du sletta mitt registrerte nick, samtidig fikk du også en jødetrod-2 som

> kan

>> henge over skuldra di som ei irriterende veps =)

>> -------------------

>>

>> Hele natten gjennom satt angelfire og skrev innlegg og fylte opp siden.

> Han

>> prøvde å gi inntrykk av at han sloss mot sol, men SOL-redaksjonen var

>> fortsatt ikke innlogget og moderatoren hadde tydeligvis lagt seg.

>>

>> Angelfire latet som at moderatrein bannet IP-adressen hans, og jeg

> forklarte

>> at moderatoren ikke kan banne IP-adresser, at det bare var SOL-redaksjonen

>> som kunne banne IP-adresser. Common-Sense, en tidligere identifisert jøde

> på

>> SOL blander seg inn for å hjelpe angelfire i løgnene:

>>

>>

>> De har ikke kunnet banne før...

>> by common-sense on 01/12/2008 - 02:37

>>

>> Men jeg har hørt at en bejubla ex-moderator nå har fått det som eneste

>> oppgave. Har du lagt merke til noen

>> moderatorer som har gått under jorda? Hehe...

>>

>> Mvh C-S;)

>> ----------------

>>

>> Så common-sense har på natten altså hørt at en bejubla ex-moderator har

> fått

>> som eneste oppgave å banne IP-adresser. Angelfire hadde på dette tidspunkt

>> fylt opp en halv side med tullete innlegg og det var tydelig at det ikke

> var

>> noen moderator på jobb. Angelfire og Common-sense fortsatte spillet:

>>

>>

>> fikk du ikek lov å banen telenor primo? :D

>> Publisert 1 desember, 2008 - 02:49 av angeln igjen vettu

>>

>> haha, måtte du fjerne proxy.online.no fra banlista di? fikk ikke lov å

> banne

>> naziproxyen til telenor?

>>

>> takk, det er den kjappeste proxyen jeg har tilgang på, nå kan jeg surfe

> sol

>> som ingentign igjen xD :D:D

>>

>> hehehe....

>>

>> du var kjapp å banne proxy.online.no med det samme, men fikk du kjeft fra

>> sjefen altså? vakke lov å banne den vettu....... hihi :)

>> takk, da trenger jeg jo ikek proxyway likevel :)

>> som sagt mange ganger nå... TAPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

>>

>> ja, til alle telenor kunder:

>>

>> om primo skulel banne deg så bruekr du proxy.online.no på port 8080.

>> nazikjapp proxy til telenor selv, sol vegrer seg for å banne den for da

>> banner de samtidig en haug andre brukere som går igjennom samme proxy....

> :)

>> ---------------

>>

>> Husk, jeg har ikke sagt at det er Primo...

>> by common-sense on 01/12/2008 - 03:13

>>

>> Det kan være han andre som mangler også. Men ser man bortifra den smule

>> tvil, så er innlegget ellers av upåklagelig kvalitet.

>> Som Sol ønsker det, for jeg ser ikke andre forklaringer på at de lar jøden

>> herje og blokker andre som på langt nær kan sies å

>> være like skadelige for forumet.

>>

>> Nuja, som man reder så ligger man, så også for SOL.

>>

>> Mvh C-S;)

>> ----------------

>>

>> Angelfire var besatt og fortsatte dagen etterpå:

>>

>> nommen primo da....

>> Publisert 1 desember, 2008 - 13:43 av angelfire

>>

>> .... var angelfire plagsom? fikk du lov å sperre proxy.online.no likevel

> da?

>> uff, så trist. da må jeg vel bare installere proxyway likevel.....

>> som sagt, jeg får til å skifte ip automatisk, du må banne manuelt, så nå

> kan

>> du nok en gang få prøvd deg på de du er så god til... krangle med veggen

> :D

>> jeg tipper proxyway er mer tolmodig enn deg :)

>> -----------------

>>

>> Han kalte seg sol-redaksjonen og skrev et innlegg mange ganger:

>>

>>

>> anale gleder her i redaksjonen

>> Publisert 3 desember, 2008 - 01:10 av sol redaksjonen (m)

>>

>> jeg driver ett lite analt eksperiment med elektrosex og kom til å skru

>> spenninga litt for høyt, nå har jeg så vondt i toeren at jeg ikke greier å

>> sitte.

>>

>> det er den samme mangelen på iq som gjør at jeg setter 5000 volt i analen,

>> som også gjør at jeg tror jeg kan banne alle proxyservere i verden....

>> for det er jo ikke SÅÅÅÅÅ mange, før eller siden må jo angelfire og

>> jødetrond gå tom for proxyer..... (LOL!)

>>

>> ellers sitter jeg her å masturberer da, og får en liten hvit klatt i

> trynet

>> hver eneste gang jeg kan trykke på "ban" knappen.

>>

>> AHHHH HERLIG! jeg ELSKER å utøve makt! *runke runke*

>> --------------

>>

>> Mvh

>> Trond Halvorsen

>>

>>

>>>>> Søndag ettermiddag, 30. november skrev angelfire:

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> solredaksjonen viser muskler... hihi

>>>>>

>>>>> Publisert 30 november, 2008 - 20:52 av angelfire

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> nå fikk ejg apost.... jeg har værsågod å slutte å poste "irrelevante

>>>> poster"

>>>>> her på norsk politikk, ellers kan jeg finne meg en annen plass å

>>> debattere

>>>>> :D

>>>>>

>>>>> hihi. lurer på hvor mange sånne poster jødetrond har fått?

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> HVA OM DERE KJØTTHUER TAR DEM SOM ØDELEGGER DETTE FORUMET ISTEDENFOR Å

>>>> HAKKE

>>>>> PÅ DE REGISTRERTE BRUKERNE?

>>>>>

>>>>> ååå, dere kan ikke true de anonyme med utestengelse nei.... står dere

>>> helt

>>>>> maktesløse dere da, stakkars arme idioter.....

>>>>>

>>>>> så dere får ta ut frustrasjonen på oss registrerte da.... ban meg om

> der

>>>> er

>>>>> det du vil, da komemr jeg bare tilbake som uregistrert og du vet

> hvordan

>>>> det

>>>>> går..... du blir ikke kvitt jødetrond, og du blir ikke kvitt meg

>>> heller...

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> jeg kan forresten nevne at sols "anti spam cop" poster spørsmålet

>>>> ukryptert,

>>>>> helt i klartekst.... "hva er 19 + 8" kan leses rett ut av sourcen som

>> ren

>>>>> tekst, og det er en smal sak å sette opp en bot til å igjenkjenne

>>>>> spørsmålet, regne ut svaret, og dermed spamme forumet...

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> nei uff, sa jeg enda mere dere ikke liker nå... oi, så trist.... se til

>>>>> helvete å slutt å plage vanlgie brukere, ellers kan det hende jeg

> setter

>>>> opp

>>>>> en spambot....

>>>>>

>>>>> det værste som skjer er at jeg får viljen min, nemlig at dere ser dere

>>>> nødt

>>>>> til å stenge for at anonyme får poste, som på kr. dom.

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> Etter over et år med daglig IP-blokkering fra SOL-redaksjonen visste

> jeg

>>>> når

>>>>> han var på jobb. Jeg merket når han var på jobb i helger og på

>>>>> ettermiddager, for hvis han var på jobb, ble IP-adressen min blokkert

>>> hvis

>>>>> jeg hadde skrevet et innlegg.

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> Jeg sjekket profilen til SOL-redaksjonen og den viste at han ikke hadde

>>>> vært

>>>>> innlogget siden lørdag ettermiddag. Jeg kalte meg SOL-redaksjonen og

>>> skrev

>>>>> svar til angelfire:

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> Ingen apost

>>>>>

>>>>> by SOL-redaksjonen (M) on 30/11/2008 - 21:16

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> Vi har ikke vært pålogget siden igår og vi har ikke sendt deg noen

>> apost.

>>>>> Slike beskyldninger ønsker vi oss frabedt.

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> SOL-redaksjonen

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> hehe :P

>>>>>

>>>>> by angelfire on 30/11/2008 - 21:19

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> hvem sa det skjedde i dag? :P

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> :-)

>>>>>

>>>>> by Anonym on 30/11/2008 - 21:22

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> Publisert 30 november, 2008 - 20:52 av angelfire

>>>>>

>>>>> "nå fikk ejg apost...."

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> Nå, som i akkurat nå? Dvs 30 nov.2008, kl 20.52..sannsynligvis litt

> før,

>>>>> siden tasting tar tid.

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> hehe..

>>>>>

>>>>> by Anonym on 30/11/2008 - 21:23

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> vi var minst 2 som tenkte likt :-) *rusker angelfire i håret*

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> åhh....

>>>>>

>>>>> by angelfire on 30/11/2008 - 21:25

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> ... faen da. jaja, det spiller liten rolle for jeg fikk den faktisk i

>>> dag,

>>>>> så hva f. er problemet.

>>>>>

>>>>> slutt nå å heng deg opp i detaljene...

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> Fra: SOL redaksjonen

>>>>>

>>>>> Til: angelfire

>>>>>

>>>>> Emne: Irrelevante poster på Norsk politikk

>>>>>

>>>>> Dato: 30 november, 2008 - 12:56

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> Hei,

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> Dersom du ikke skjønner at det kun skal debatteres Norsk politikk på

>>> dette

>>>>> forumet, kan du gjerne finne deg et annet sted å debattere.

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> Mvh.

>>>>>

>>>>> SOL Kundeservice

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> ikke innlogget

>>>>>

>>>>> by JE on 30/11/2008 - 21:47

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>>   Fra: SOL redaksjonen

>>>>>

>>>>>   Dato: 30 november, 2008 - 12:56

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> SOL redaksjonen har ikke vært innlogget idag.

>>>>>

>>>>>

>>>>>

>>>>> Fortsettelse følger… J

>>>>

>>>>

>>>

>>>

>>

>>

>

>







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter