Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 27. februar 2009

E-post fra Trond Halvorsen, om at det lages såkallte avsporinger, for å villede folk, fra denne NWO, og at de prøver å få folk til å virke paranoide




Google Mail - BBC-videoen










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




BBC-videoen











Trond Halvorsen
<trond-h@getmail.no>



Fri, Feb 27, 2009 at 5:55 PM




To:
eribsskog@gmail.com









Hei.



Angående BBC-videoen. Den spratt opp som følge av en
hysterisk reaksjon. Alex Jones og BBC var redde for at sannhetene var på vei
ut. Jeg hadde abonnert på Alex Jones sin blogg et år, da jeg i februar 2007 ble
klar over at Alex Jones var fienden. Jeg tenkte at jeg kunne nå hans fans ved å
skrive på bloggen hans. Jeg begynte å legge fram løgner fra sannhetsbevegelsen
på bloggen hans. Mange tok kontakt, bl.a Chronologic:



bravo



Good job man, I have been suspicious of Alex Jones
for a LONG time. Nobody sending out this much information can be trusted.



Are people really so naive to think that the 9/11
Truth movement wasn't inevitable? I mean look at JFK, they learned a lot from
the way the public reacted to that one. I am confident that the magnitude of
the lie of 9/11 requires there to be gatekeepers in the truth movement.



Alex Jones is always acting over the top, you'd
figure he'd calm the @#$% down to make conspiracy theorists seem rational, but
all he does is give the believers of the official story more fodder.



Videos like this one just make him look like a kook.


http://youtube.com/watch?v=Orj55fo1u9I



Did you know "prison planet" is a
Scientology term?


http://en.wikipedia.org/wiki/Xenu



Teegeeack/Earth was subsequently abandoned by the
Galactic Confederacy and remains a pariah "prison planet" to this
day, although it has suffered repeatedly from incursions by alien "Invader
Forces" since that time.



THANK YOU for speaking up on Alex's blog, people act
like they scrutinize all the info they get, but act like complete sheeple to
everything Alex says.




You don't have to add me,
but I just wanted to say that what you did definitely opened some minds.




Jeg fortsatte å skrive på bloggen hans. Rundt den 25. så
kunne jeg i noen timer ikke skrive noe som helst. Annenhver bevegelse jeg
gjorde ga meg en Myspace-error. Blog-abonnementene mine forsvant og kom tilbake
igjen, forsvant og komn tilbake igjen. I noen perioder ble jeg sendt til Myspace
rot, http://www.myspace.com. Feilene var
systematiske, og det var åpenbart at noen sto bak dette. Jeg hadde sett i en
video fra FOX, http://www.youtube.com/watch?v=hq3zTZGqBEs
hvor de gjorde et triks for å gjøre folk paranoide. Og jeg tenkte at Alex Jones
ville at jeg skulle skrive ”They’re fucking up my MySpace”
for å få meg til å framstå som paranoid. Når jeg etter hvert kunne skrive
igjen, så nevnte jeg det ikke med et ord. Jeg fortsatte å skrive.



Samtidig som jeg ble blokkert fra å skrive spratt denne
amatørmessige videoen fra BBC opp. Alex Jones trengte en avsporing, ”breaking
evidence” som han kunne legge fram. Alex Jones var hysterisk:



An astounding video uncovered from the archives
today...



This amazing clip was on Google Video (now back again
here), but was removed within hours of the story breaking. However, hundreds of
people had already managed to download the clip and it has gone viral on the
Internet and the censors won't be able to shut the lid this time. A You Tube
upload is available here but we fully expect this to be removed soon. You can
watch it for the time being at this link and also here. A WMV link is here (on
our server) and a Quicktime here. Bit torrent versions of the file can be found
here. An avi version can be found here.



To be clear, the Salomon Brothers
Building is just a
different name for Building 7 or WTC 7.

http://www.prisonplanet.com/articles/february2007/260207building7.htm



Det tok ham altså 5 år å finne denne videoen, og her ser han
ut til å være redd for at videoen skal forsvinne ned i et svart hull i arkivet
hans. Jeg la den også opp på YouTube uten å frykte at den skulle forsvinne.



Jeg lærte da at Alex Jones og BBC jobbet sammen.



Videoen er jo helt tullete. Nyheten dreier seg om at WTC7
har falt sammen, og under hele tiden Jane snakker kan vi se at hun gjemmer den
fullt stående WTC7 delvis bak hodet sitt. Og når de zoomer inn, så tar Jane
sats og flytter hodet sitt feil vei et øyeblikk, som for ”å vise at hun
lyver”. Og når de har zoomet inn, så begynner hun å prate om
tvillingtårnene, enda nyheten dreier seg om WTC 7.



Mvh


Trond
Halvorsen












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter