Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 27. februar 2009

E-post til Trond Halvorsen om månelandingen, WTC 7, angrepet på Pentagon og 'mafian' osv. (In Norwegian)




Google Mail - BBC-videoen










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




BBC-videoen











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Fri, Feb 27, 2009 at 6:31 PM




To:
Trond Halvorsen <trond-h@getmail.no>






Hei,



takk for e-poster, jeg publiserte de på bloggen, som vanlig.



Det høres logisk ut for meg, mye av det du skriver.



Om månelandingen, så må jeg si jeg er enig i at jeg ville tro at det

fjellet på bildet burde vel ha kastet skygge.



Og det kunne se ut som modeller på de bildene, det kunne man kanskje tro ja.



Red Hot Chilli Peppers synger jo også om dette, i sin sang

'Californication', er det vel.



Skal jeg se om jeg finner det:



'Space may be the final frontier

But it's made in a Hollywood basement'.



http://www.lyricsondemand.com/r/redhotchilipepperslyrics/californicationlyrics.html



Men men.



Mer da.



Jo, når det gjelder WTC 7, så kunne man kanskje fått noen

rivingseksperter, til å uttale seg, f.eks?



(Selv om det vel er logisk, at bygninger ikke bare faller sammen sånn,

men folk hører vel mer på

ekspert-uttalelser.



Så hvis man hadde hatt en uttalelse fra en rivningsekspert, for

ekspert, å slå i bordet med, så kunne

kanskje avisene også blitt nødt til å skrive om dette.



Noe sånt hadde kanskje vært noe.



Bare noe jeg tenkte på.



Du skriver at det som traff Pentagon, 11. september, ikke var noe fly,

sett fra videoene, som ble offentliggjort,

og blant annet ble sendt på TV ifjor eller i forfjor, blant annet her

i England, på TV, så jeg de videoene.



Og jeg er enig i at det ikke så ut som noe fly.



Det som ut som noe rakett, eller noe, for meg.



Så jeg lurte på om det kunne en atomrakett(?)



Men jeg har jo skrevet om på bloggen, at jeg mistenker, at atombomber

også er et plott.



Men hva, hvis det var et jagerfly, som fyrte en atomrakett mot Pentagon.



Men så visste ikke de som fyrte atomraketten, at atombomben også var et plott.



Så en dummy atom-rakett, kan det ha vært det som traff Pentagon, lurer jeg.



Men men.



Og så til Sannhetsbevegelsen.



Jeg har ikke hørt så mye om de, skal jeg være ærlig.



Men, jeg tror du har rett i det, at hvis det blir for organisert, så

kan noen 'kuppe' dette,

og få det på villspor.



Man ser kommunister har pleid å kuppe fagforeninger kanskje, og sånne

ting, det kjenner

man fra 70-tallet osv.



Så det er vel velkjent, at organisasjoner og bevegelser, kan bli kuppet.



Så å være for organisert og samstemte, det kan vel være en risiko, vil

jeg tippe, når det

gjelder å prøve å finne ut hva som egentlig har foregått, rundt dette

som virker å være en

strøm av 'New World Order'-plott, for meg.



Så at man prøver å beholde kontrollen selv, og være uavhengig av

bevegelser som f.eks.

Sannhetsbevegelsen da, sånn som du har organisert deg, det tror jeg er

lurt, for hvis man

stoler på en eneste person, så kan man bli nådd gjennom at noen,

f.eks. noe 'mafian',

bruker denne personen som noe slags 'stråmann' da.



At man kan bli uskadeliggjort, av noe 'mafian', hvis man ikke er

uavhengig, gjennom ens

venner/familie osv.



Sånn virker det som at har vært i mitt liv, med familie og venner osv.



En kamerat av meg, husker jeg, Glenn Hesler.



Han klagde/surva til meg en gang, at hvorfor skulle jeg være kamerat

med han, var ikke jeg

egentlig kamerat med Øystein osv.



(Kanskje det var iforbindelse med noe plott, da farfaren hans, var det

vel, som var blikkenslager,

falt ned fra taket?).



Hvem vet.



Mer da.



Jo, han Glenn, han sa da, 'Capish'.



Eller hvordan det skrives, på italiensk.



Han begynte å si det flere ganger, for å markere noe, virka det som for meg.



(Jeg hadde jo aldri da, rundt 1994/95 osv., hørt noe om at det var noe

'mafian' i Norge).



Så jeg bare la merke til at han sa 'capish'.



Men nå, etter at jeg i 2003, overhørte at jeg var forfulgt, av noe 'mafian'.



Nå, så lurer jeg på om Glenn Hesler prøvde å fortelle meg at han var

noe 'mafian' da,

da han sa 'Capish', i 1994/95 osv.



Og at grunnen til at han klagde på at jeg egentlig jo var kamerat med

Øystein Andersen,

var at han, Glenn Hesler, ble gjort til mål, for noe 'mafian', for å

spionere på meg.



At han kom inn i nettet til noe 'mafian', for at de ville ha tak i meg(?)



Så sånn det kan virke, for meg, så finnes det noe 'mafian' i Norge,

som spinner noe nett

rundt folk, ved å få kontroll på vennene og slektningene deres.



Så kan disse folkene forsvinne da.



Og så har denne 'mafian' kontroll, og sier at, 'Nei, Erik han har vært

deppa og hatt problemer

i mange år, så han har nok tatt selvmord'.



Sånne ting da.



Så her gjelder det å holde seg uavhengig, tror jeg, og ikke komme for

nærme folk, hverken privat

eller på nettet.



Sånn kan det virke som for meg, ihvertall.



Så sånn er det.



Bare noe jeg kom på nå.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog







2009/2/27 Trond Halvorsen <trond-h@getmail.no>:

[Quoted text hidden]






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter