Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 24. februar 2009

Mer om 'the lost tribes of Israel', Benjamin-stammen og Bertelsmann mm., på Nyhetsspeilets kommentarfunksjon. (In Norwegian)






J.Johansen



18.02.2009 16:34



Noen sier at ALLE
har et felles utgangspunkt fra livets begynnelse, og at ALLE er av
samme opphav fra menneskeslektens morgen. Dette er nesten riktig,
inntil verden tar grep over barns ånd, for barns ånd
ødelegges fort - i et åndsfiendtlig miljø;



Noen erkjenner at de
er ånd først, og kropp siden - at de er skapt utav denne
ånd. De vet at denne ånd ‘kom ned’ og tok
bolig i en kropp av materie. Og at ånden har makt over
materien. De ER denne ånd, som bor i denne kropp.



Andre påstår
de er født utav materien. Som en ren biologisk organisme. Og
de anerkjenner ingen ånd eller åndskraft i seg. De ER
denne materie. De om det. Ikke mitt problem, bortsett fra at deres
verden blir lett veldig materialistisk.



MEN, disse to har
forskjellig opphav. Den ene er AV denne verden. Den andre er AV en
åndelig verden.



som Jesus sa det til
datidens jøder med arrestert åndelig utvikling:



Dit jeg går,
kan dere ikke komme’, - ennå.
Johannes 8.21 :Igjen
talte Jesus til dem: «Jeg går bort, og dere skal lete
etter meg, men dere skal dø i deres synd. Dit jeg går,
kan dere ikke komme.» 22 Jødene sa da: «Han vil
vel ikke ta sitt eget liv, siden han sier: Dit jeg går, kan
dere ikke komme?» 23 Han sa til dem: «Dere er nedenfra,
jeg er ovenfra. Dere er av denne verden, jeg er ikke av denne verden.




VN:F [1.1.4_465]



Vennligst vent...



5.0/6 (1 stemme)







Erik
Ribsskog



22.02.2009 07:57



Hei,



jeg har skrevet litt
om noe av det samme på blogg.



On nordmenn/norrøne
kan ha Hams forbannelse, og derfor må være slaver etc.



Jeg synes det virker
som at norrøne/norske blir tullet med av mer eller mindre
alle.



Jeg har noen linker,
jeg kan finne, fra en arbeidssak mot Bertelsmann/Microsoft, som viser
at nordmenn måtte svare telefoner på tre nordiske språk,
mens dansker måtte svare kun sitt eget språk, (og sjekk
om det ikke er et vikingeskip i søylen der? Lyshårede,
skandinaviske damer dukket hele tiden opp gråtende der
forresten, på Microsoft-aktiveringen):



https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjN0vjeUyHHv4deO26ObJ9e-s8Nanb3-7uVe7zM_2XV85_fglsu0Zhlm4Xlo4mV-LgYfKriXAhmdoNRhyphenhyphenKt_yH33xf3TPBWqvJtuXfzlgfKqDJEfcpH1sGnji0K_M805tlhEYDA_Z6wgdqi/s1600-h/scan0072.JPG



http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/06/man-fr-ikke-mer-moro-enn-man-lager-seg.html



http://www.scribd.com/groups/view/14830-arvato-services-ltd-s-microsoft-scandinavian-product-activation



VA:F [1.1.4_465]



Vennligst vent...



0.0/6 (0 stemmer)







Vaskeklut



24.02.2009 01:22



Hva betyr dette i
klartekst?



VA:F [1.1.4_465]



Vennligst vent...



0.0/6 (0 stemmer)







Erik
Ribsskog



24.02.2009 05:46



Vel, hvis man leser
den linken, som går på ‘Norrønafolket’,
som nevnes i artikkelen.



Så vil det vil
si, at de blonde folka er de ekte iseralittene.



At vikingene var
etterkommere etter jesus(?)



At khazar-jødene,
har en krig mot de nordiske folka, som skal være de ekte
iseralittene da.



(Og ettersom jeg har
forstått, så er dette også inni enkelte land.



Ta Roald Dahls
‘heksene’.



Hekser og
trollmenn/khazar-jøder/kabalister er ofte de med mørkt
hår, mener jeg det sies der.



Så man kan
kanskje ta det som utgangspunkt.



Ser du noen med
mørkt hår og lys hud, så kan det muligens være
en kabalistisk khazar.



Og da sitter du i
nettet før du vet ordet av det, og må være slave
resten av livet.



Det er vel
Illuminati osv.



Og dette skjer nok i
Norge, og resten av vesten idag, vanlige folk blir holdt veldig godt
kontrollert i nettverk.



Og avisene og media
er også under kontroll.



Det er dette som
kalles globalisering.



Eller også New
World Order.



Eller ‘den
jødiske verdenskonspirasjonen’.



Flere sider av samme
sak, mener jeg.



Så dette er
nok ting som foregår i globalt plan, og også på
personlig plan.



Hele greia henger
sammen, mener jeg, det er en krig mot de nordiske folkeslag, fra
Khazarene, på både globalt og enkelt-person plan, og
nivåene imellom, i den vestlige verden, idag.



Så det er
dette som alt går på, så finner man opp slikt som
atombomben og månelandingen og 11. september osv,. for å
få fokuset vekk fra dette.



Sånn her
virker det ihvertfall for meg, at det kan være, så får
vi se om det er mulig å finne ut noe mer om dette.



Vi får se.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog



VA:F [1.1.4_465]



Vennligst vent...



0.0/6 (0 stemmer)







J.Johansen



24.02.2009 09:29



Hva betyr
dette i klartekst?”, spør Vaskeklut.



Det betyr at om
europeerne er Israels 10 tapte stammer, så kan vi gjøre
krav på Israel fra Khazarene som har løyet det til seg,
og tusket det til seg, og så kan vi gi det til Palestinerne,
fordi som artikkelen sier; En skikkelig Israelitt av Abrahams blod og
ætt, kan ikke gjøre annet enn det gode, og han kan ikke
drepe i henhold til en av Moses sine lover, han gjør Guds
vilje på jord, mer enn sine ledere i New York og London sin
vilje - og vi tror ikke at det er Guds vilje at 400 barn kan drepes i
strid med Moseloven; blod for land.



Palestinerne er vår
brødre og søstre, av Abrahams sæd. DET er ikke
khazarene.



VN:F [1.1.4_465]



Vennligst vent...



0.0/6 (0 stemmer)







Erik
Ribsskog



24.02.2009 10:43



Ja,



men tror du ikke
khazarene står bak dette med Illuminati osv., som angriper våre
vestlige samfunn, på mange plan, (inkludert på personlig
plan, fra kabalister osv), som et ledd i en krig mot denne
Benjamin-stammen da, som visstnok Vikingene skal stamme fra?



(Se linken om
Norrøna-folket i artikkelen).



Hvorfor ble han
Benjamin-gutten på Holmlia drept, kan det ha vært noe med
navnet?



Hva med sangen ‘All
about the Benjamins’ av Puff Daddy, han er forresten på
Bertelsmanns plateselskap, BMI, og der, (på Bertelsmann i
Liverpool, på Microsoft-aktiveringen), ble nordmenn behandlet
som slaver, og norske jenter begynte å gråte hele tiden.
(se min første post under denne artikkelen).



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog



VA:F [1.1.4_465]



Vennligst vent...



0.0/6 (0 stemmer)







J.Johansen



24.02.2009 10:48



Erik,
At de står
bak Illuminati, det vet vi at de gjør.



Ang. det med
Microsoft-aktiveringen vet jeg for lite om det, til å kunne
kommentere. Skriv gjerne mer om det så vi får viote hva
som skjedde.



At Israelittene skal
ha hvit hud og blondt hår, tror jeg mindre på. Det dreier
seg vel mer om hjertets renhet, enn hudens hvithet, for å si
det på den måten.









http://www.nyhetsspeilet.no/2009/02/a-huske-hvem-vi-er-guds-utvalgte-folk/comment-page-1/#comment-66

PS.

Jeg prøvde å laste opp dette svaret, til han J. Jacobsen, men det har visst ikke blitt publisert ennå:

Hei,

ja du kan jo se i de linkene jeg postet i den første posten min, under denne artikkelen.

Der ser man at nordmenn måtte ta samtaler på mange flere språk, enn andre skandinaver.

Jeg ble selv satt til å ta mange danske samtaler, på like kort tid, som dansker og finner måtte ta samtaler for Microsoft, på dansk og finsk.

Jeg har om dette i en arbeidssak, som jeg ikke får hjelp fra noen med, hverken i England eller Norge:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/06/enclosure-7.html

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/06/explanation-e-mailed-ipcc-may-2007.html

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/06/oppdatering-sendt-til-kripos-sammen-med.html (på norsk, sendt Kripos og ambassaden).

http://www.liveleak.com/view?i=921_1234232761

Jeg har hatt veldig mye problemer med at politiet i England, ambassaden i London, the Law Society, Citizens Advice Bureau, the Legal Services Ombudsmann, osv, osv, alle tuller med meg, når jeg prøver å gå videre med denne saken.

(Se mer på blogg, 'Arvato'-label):

http://johncons-mirror.blogspot.com/search/label/Arvato

En ung, pen svensk jente, som jobbet der, forsvant plutselig, påstått syk, og kom aldri tilbake.

Nordiske jenter gråt i pauser, etter møter, etter jobben på jobben osv.

Jeg har grunn til å tro at de ble brukt som horer der, i the Cunard Building, og at produkt-aktivering fra Microsoft, over telefon, bare er noe påskudd for å samle unge, pene damer i et kontormiljø sånn at Illuminati kan bruke de som horer.

Noe sånt.

(Jeg mener jeg har dekning for dette, ihvertfall å spørre om det er sånn, i den arbeidssaken jeg har).

Ingen advokater vil hjelpe, og fylkesmannen i Oslo og Akershus, vil ikke gi meg fri rettshjelp, enda jeg også har overhørt, på Rimi Bjørndal, i 2003, at jeg er forfulgt av noe 'mafian', og politiet nekter å gi meg noe informasjon om dette.

Så derfor prøver jeg å få denne Bertelsmann/Microsoft-saken ut da, for å få søkelys også på disse andre, nevnte problemene.

Selv om det nå viser seg at Bertelsmann-saken blir mer og mer linket med noe Illuminati, virker det som.

Se på monumentet, i linken i den første kommentaren min, ovenfor, hvor du ser at de har et Illuminati-symbol monument, utenfor the Cunard Building, (hvor Microsoft-aktiveringen var).

Det er vel et Vikingeskip, inni en søyle, med Lucifer på toppen, tror jeg.

10 meter høyt, eller noe.

Ser ut som noe nazistene kunne ha laget.

Og det forestiller å være et krigsmonument, fra 1. og 2. verdenskrig.

Jeg tolker det som at 1. og 2. verdenskrig var en krig mot vikingenes etterkommere.

(Det virker også som at de har dødsgudene Aker, fra Egypt, og Pluto, fra romernes mytologi, på fasaden av bygningen, bak dette nevnte monumentet):

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/03/verden-i-krig-betyr-dette-war-memorial.html

Nå må jeg til Universitetet i Liverpool, avdelingen for jus-studier.

For de skal se om de kan hjelpe meg med en 'Pro Bono'-sak, mot Bertelsmann/Microsoft, siden ingen advokater i England, vil hjelpe, under engelsk fri rettshjelp, og siden ikke norske myndigheter heller vil gi fri rettshjelp.

Det hadde vært fint hvis noen oppegående folk kunne se på dette forresten, for jeg har ikke klart å få noen tilbakemeldinger fra folk jeg stoler på.

Det ble også brukt 'reinforcement', som ledelsmetode, (fikk jeg opplyst i møter jeg har referat fra),på Bertelsmann, og det virker som noe nazistene kunne ha brukt, og som vel egentlig bare skal brukes for å dressere dyr.

Engelske folk har kalt det 'mobbing' og ulovlig, på BBCs debattforum.

Så det er minst mobbing, men muligens 'programmering'/dressering av folk, og det er værre igjen, vil jeg mistenke.

Men nå må jeg gå til universitetet, for jeg skal være der klokken 12 engelsk tid, og jeg må ordne med en CD med filer osv.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter