Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 30. mars 2009

Heksene på Arvato gjorde Marianne Høksaas fra Grimstad til hore. (In Norwegian)

Trodde du 'Heksene' av Roald Dahl bare var et artig eventyr for barn?

Tenk igjen.

Dette skjer i verden, i virkeligheten.

De mørkhårede folka har et kjempestort og mektig nettverk kalt Illuminati eller Kabalah, eller noe sånt.

Jeg er vant til å jobbe som butikksjef på Rimi, i Oslo.

Så jeg er vant til å ha hva som skjer på en arbeidsplass, i hodet.

Og den siste arbeidsplassen, som kan sammenlignes med Rimi, (med antall medarbeidere osv.), som jeg jobbet på, det var Arvato, hvor jeg sluttet i desember 2006

Her er hva som skjedde, i 2006, i forbindelse med at to hekse-svenske-damer der, manipulerte hun Marianne.

- Valentines-dagen:

Hekse-dama Katarina fra USA og Sverige manipulerte hun Marianne, ved å få meg til å gi henne noe papirer, (utenfor sammenhengen), på Valentines-dagen, sånn at hun skulle bli forelska i meg.

- Noen uker etter:

Så sender Illuminati inn en 'foxy' svensk jente, Emelie Wallin, og hekse-dama Jill, fra Sverige, fikk henne til å sette seg fast, rett ovenfor meg.

Marianne ble da såret, antagelig, i følelsene sine, siden hun ble sjalu da, på hun pene, unge, svenske dama, som Illuminati sendte inn, vil jeg tippe.

Så da lot hun Illuminati-mannfolka, på Arvato, lov å bruke henne som hore.

(Derav subbingen, som jeg forklarte om i den forrige bloggposten).

Folk tror kanskje at dette er det eneste tilfelle jeg husker, av at Illuminati sendte inn folk.

Men neida.

Da jeg studerte i Sunderland, så måtte jeg bo på the Forge, enda jeg ville egentlig ha egen leilighet.

Her var det satt opp noe.

En tysk dame, Dorthe, med blondt hår, ble hora til Iwo, med mørkt hår.

Men hun tente på meg da, hun tyske dama.

(Jeg tror det er sånn at lyshårede tenner på lyshårede, kanksje, noe sånt).

Men da begynte jeg å spørre Iwo, hvordan forhold han å hun Dorthe hadde.

Men da sendte Illuminati inn en spansk, blond, jente, Rosario, som flyttet inn etter de andre.

Og da har jeg tenkt på det, i ettertid, at da roet jeg meg, for da var det en ung blond studinne der, som alltid satt hjemme og ikke festa osv.

Så her er det heksekunst, vil jeg si.

De manipulerer folks følelser, og dermed får de lyshårede damene inn i situasjoner hvor de går med på å være horer da.

Hvem skjønner ikke noe?

De lyshåra menna, de skjønner ingenting.

De blir bare kødda med av alle, inkludert de lyshårede damene.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter