Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 1. april 2009

En som fulgte etter meg rundt kvartalet. (In Norwegian)

Da jeg var ute og tok en spasertur, i går kveld, og fikk meg litt frisk luft.

(Da jeg tok bilde av de postkassene blant annet, som jeg skrev om i går kveld).

Så var det en kar som fulgte etter meg rundt kvartalet.

En i 20-30 åra, pent kledd, høy, med skalla hue.

Men ikke som en skinn-head, eller hooligan-type.

Men jeg tror han kanskje kan ha vært en purk(?)

Han nesten fot-fulgte meg et stykke der.

Det tror jeg ikke er lov.

Jeg gikk mot nabogata, og så snudde jeg mot Leather Lane.

Og han fulgte etter meg mot nabogata.

Så snudde jeg da.

Så stoppa jeg opp utafor den jojo-frisørsalongen, i gata her, som jeg tok bilde av i går eller i forgårs på bloggen.

For jeg lurte litt på dem, fordi de hadde litt artig navn og sånn, 'yoyo' eller 'jojo'.

Noe sånt.

Og da kom søren meg han karen inn i Leather Lane og.

Da var jeg litt sliten i beina, for jeg hadde gått lang spasertur, for å trimme av meg litt av 'nerde-flesket', som jeg kaller det, som jeg får av å skrive så mye blogg.

Så jeg bare gikk inn døra, til oppgangen, for jeg hadde tatt opp nøkkel-kortet.

Men lurer jeg på hva jeg skal gjøre hvis jeg møter han igjen.

Jeg tror ikke han har lov å følge etter meg sånn.

Jeg tror det var en purk.

Jeg kan ta det selvforsvar-greiene som jeg lærte i infanteriet på han kanskje.

Eller jeg kan gå en ekstra gang rundt kvartalet igjen, og se om han følger etter to ganger rundt kvartalet.

Da tror jeg ihvertfall at jeg har lov til å angripe.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er kart, hvor jeg forklarer om dette:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter