Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 13. mai 2009

Det er noen gærninger jeg ikke kjenner som tydeligvis har lagt meg for hat, så jeg sendte en anmeldelse på den såkalte 'Erik Ribsskog Fan Club'. (N)




Google Mail - 'Fan club blog' / Hatblogg










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




'Fan club blog' / Hatblogg











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, May 13, 2009 at 11:06 AM




To:
post.oslo@politiet.no






Hei,

jeg sender en anmeldelse på den såkalte 'Erik Ribsskog Fan Club' idag.



Det er tydeligvis ikke noen egentlig fan-club blogg, det er en en hat-blogg.

Og de er tydeligvis veldig dedikerte i sitt hat.

Spillegal-forum folka har sittet oppe hele natta og dikta en hatsang/hatdikt på engelsk nå.


Jeg vet ikke hvordan det er i Norge, men i Storbritannia, så er det ihvertfall noe som heter 'hate-crime'.

Og disse som lager den bloggen, de er tydeligvis i noe form for hat.


(Uten at jeg kjenner disse personene i det hele tatt, dette er noen personer som ikke har noe liv troligvis,
og har dedikert livet sitt, til å hate meg tydeligvis).

Så disse personene ser jeg på som en trussel, for det virker som at disse er maniske.


Så jeg håper at dere kan ta hånd om dette, sånn at personene kan komme inn under egnet behandling
etc.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter