Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 12. mai 2009

E-post til Tom Fachenberg. (In Norwegian)




Google Mail - Slett oppslag om meg!










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Slett oppslag om meg!











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, May 12, 2009 at 6:03 AM




To:
Tom Fachenberg <tom@fachenberg.no>






Hei Tom,

grunnen til at jeg skriver om deg på bloggen, er at jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian',
og jeg prøver å finne ut hva det skyldes.

Jeg har skrevet en forklaring her:




Så jeg prøver å finne ut hva i livet mitt, som kan ha utløst dette.

Og Øystein har tulla med meg en del, etter at vi sluttet å omgås.

Han sletta mp3-filene mine, f.eks., i 1999 var det vel, og da var det fortsatt fint å ha mp3-er.


Han hacka seg inn på pc-en min, og sletta mp3-mappen med over 100 mp3-er og forrandra passord
på NT-partisjonen min.

(Jeg hadde tatt NT kurs, i 1998, så jeg brukte NT istedet for Windows for det var så ustabilt da).


Så grunnen til at jeg skrev Fuckenberg, det var fordi Øystein alltid kalte deg det, og jeg har vel
såvidt bare møtt deg en gang nede i sentrum, tror jeg, da du møtte Øystein.

Noe sånt.


Da Øystein sletta mp3-ene mine så mente han at jeg hadde vært uhøflig mot han på #blablabla,
men det var vel strengt tatt min irc-kanal, som jeg hadde startet, hvor venner av meg kunne henge.


Og Øystein kutta meg ut som venn, da jeg bodde på Ellingsrud, i 1993, han kom på besøk og fortalte
meg det, mens søstra mi satt der.

Så Øystein hadde kutta ut meg som venn, så han kunne ikke forlange at jeg skulle dille med han,

på #blablabla, en irc-kanal jeg startet, mener jeg.

Noen år før så overrasket jeg også faren til Øystein, og en neger-gutt i huset til mora til Øystein,
på Sand.

Og faren har mektige tyske venner, og jeg tror Glenn Hesler, kameraten til Øystein er Iluminist,

så jeg lurer på om Øystein er det og.

Men men.

Jo, og Øystein hadde også to vietnamesiske venner, husker jeg, som jobba for han i automatfirma.

Jeg husker det, for jeg jobba også for Øystein og Glenn, på The Gathering, i Rykkinn-hallen, påsken

1993, var det vel.

Og de vietnameserne, de brukte Øystein som slaver omtrent, husker jeg.

Og meg også, nesten som slave, men jeg fant meg ikke i kommanderinga da, som de vietnameserne

gjorde.

Men men.

Jo, og en av de vietnameserne, dukka også opp på #blablabla, og ble fornærma, dem missforstod vel
noe, for jeg mente ikke å si noe galt, jeg bare spurte hvem dem var, siden det jo var min irc-kanal som sagt.


Men Glenn, (Kayzuya), fortalte meg at det var de vietnameserne.

Og da dukka også du opp på #blablabla, med nick Foxxx, og skulle bråke.

Hva var det iforbindelse om da?


(Glenn fortalte meg en gang at du var foxxx).

Mer da.

Jo, du bodde vel i Lamberseterveien, eller noe, ved Nylænde?

Jeg er han som var butikksjef på Rimi Nylænde, på slutten av 90-tallet, og som var sjefen til Jan-ern blant

annet.

Men det visste du kanskje.

Jeg har også bodd et år på Abildsø, da jeg studerte på NHI, det første året jeg bodde i Oslo.

(Faren min sa at Abildsø var nærme NHI, som lå på Frysja da, ved Maridalen, men det var jo ikke nærme).


Men men.

Så du skjønner sikkert, at jeg prøver å finne ut hva som har foregått, når du leser den oppsumeringa i den
linken, så derfor så sier jeg det samme til det, som jeg sa til Anette Bøe og advokat Elden blant annet,

at jeg skal slette alt slikt, når jeg får rettighetene fra politiet, og de forteller meg hva det her 'mafian'-
greiene er.

Så beklager hvis det blir noe problemer med det, men du får si fra til politiet så kanskje de gjør jobben sin.


Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

2009/5/11 Tom Fachenberg <tom@fachenberg.no>




Er det noen spesiell grunn for at du skriver dette om meg i
bloggen din?


Kan du være vennlig å ikke bruke sånne navn om meg
ONLINE!!!!


Retter du det opp eller sletter hele bloggen?



Ikke veldig moro om jeg skal søke jobb eller liggnende og
dette kommer frem som første hit!



----------------------------------------------------------------------------------------------



Øystein har også en kamerat med tysk navn, på Lambertseter,
husker jeg.



Tom Fuckenberg.



Nei, han ble kalt Fuckenberg, av Øystein, men han het vel Fachenberg.





Mvh


Tom F














PS.

Nå kom jeg på forresten, at jeg husker sånn vagt, at jeg tror 'foxxx', Fachenbergs nick, har skrevet tulle-kommentar på bloggen min, for noen måneder siden.

Så det skulle ikke forrundre meg om Fachenberg er med i det her mafian-greiene.

Hvem vet.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter