Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 25. mai 2009

Her ser vi at det fra jøder, sies at det er kamp mellom jøder og arier. (summere og ariere, har jeg tidligere skrevet). Hess sier jøder er overlegne

Hess är känd som ”kommunistrabbinen”. Hess skrev en bok 1862 som hette Rom och Jerusalem. Där lägger han den ideologiska grundvalen för sionismen. Det är väldigt mycket judisk religion i den boken. Men också rastänkande. Han talar om arierna och judarna som två raser som står emot varandra. Denna raskamp är ett grundtema i Hess’ bok. För honom var judarna den överlägsna rasen. Hess betraktade Frankrike som den stora bundsförvanten och tyskarna som fienden. I sin bok Rom och Jerusalem, förklarar Hess:

”Hela historien har hittills handlat om en ras- och klasskamp. Raskampen är det ursprungliga och primära, klasskampen är det sekundära. Denna raskamp har i världshistorien främst stått mellan två varandra konfronterande raser: arier och semiter.”


http://lassewilhelmson.wordpress.com/2009/04/28/varstingen-intervju-med-sionistkritikern-lasse-wilhelmson/

PS.

Så det jeg mistenker nå, er at jødene har tatt kontroll i Tyskland.

Jeg husker da jeg var guttunge, og på Bergeråsen, da var det en fra Berger som sa til meg, at 'bestemora til Hitler var jøde', (mens jeg var oppe ved gangbrua, oppe ved Berger skole), også sykla han mot Berger, var det vel.

Så om nazismen og Hitler og det greiene der var et jødisk plott.

Det burde være ganske bra dokumentert.

For det er alment kjent, mener jeg, at Hitler fikk penger fra de rike jødiske familiene, som Rotchilds og Rockefeller osv., var det vel, for å starte krigen.

Så 2. verdenskrig, var nok et plott fra jødene, for å tulle med de nordiske.

Så har de skrudd på propaganda-maskinene for fullt, og fått det til å se ut som at det var motsatt.

De har nok drept jøder, men det var kanskje sionistene som drepte ikke-sionistiske jøder.

Slikt har jeg ihvertfall lest om før.

I den linken så står det at de fleste som er jøder idag, de er khazarer, fra Tyrkia, eller noe.

Så de er ikke semitter, det vil si, at de er ikke fra Palestina eller Israel, etter forfedrene sine.

Så her kan det ha vært to slag jøder, hvorav et slag drepte det andre slaget.

Og i Norge, så mista nordmenn nok kontrollen, etter 2. verdenskrig.

Kanskje de 400.000 tyske soldatene som var i landet, samlet informasjon osv.

Hva vet jeg.

Men 2. verdenskrig, var nok bare et plott, som var en del av krigen mot blonde, vil jeg tippe.

Så sånn er nok det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

I linken ovenfor beskrives også Monika Lewinsky-saken som en typisk 'Mossad-felle', for å få kontroll på president Clinton da antagelig.

Noe sånt.

Monica Lewinskyaffären beskrevs som ”en typisk Mossadfälla”, som var problematiskt för partiledaren.

http://lassewilhelmson.wordpress.com/2009/04/28/varstingen-intervju-med-sionistkritikern-lasse-wilhelmson/

PS 3.

Tanta mi i Sveits, Ellen Savoldelli, hadde en hund som het Moses.

Som jeg ofte gikk tur med, da vi besøkte Ellen og dem i Aesch, utenfor Basel, jeg og søstra mi, i 1987.

Var Moses oppkalt etter Moses Hess, sionismens 'stamfar', lurer jeg på nå.

Så Moses var noe tullball mot meg, tenker jeg?

Stakkars tante Ellen hvis jeg får tak i henne.

Så sånn er nok det.

PS 4.

Så siden Moses Hess, var sionismens 'stamfar', så kan man vel lure på om den egentlig definisjonen på sionisme, er at det er en krig mot arierne/de blonde eller nordiske da.

Så sånn er nok antagelig det da.

Det her var bare noe jeg tilfeldigvis snublet over, for noe dukket opp på tracking-cookie programmet mitt, StatCounter.

Noen søkte på 'orderud mossad', var det vel, også fulgte jeg søket videre, og fant den bloggen jeg siterer fra i den her bloggposten da.

Så sånn var det.

PS 5.

Her er det StatCounter-søket.

'sandberg orderud paust mossad', var det som ble søkt på:

sandberg orderud paust mossad

http://www.google.com/search?q=sandberg%20orderud%20paust%20mossad

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter