Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 6. juni 2009

Jeg sendte en ny anmeldelse av drapstrussel, til politiet i Oslo. (In Norwegian)




Google Mail - Anmeldelse av drapstrussel på internett










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av drapstrussel på internett











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Jun 6, 2009 at 10:36 AM




To:
post.oslo@politiet.no






Hei,

noen driver å søker på Google, (ser jeg med tracking-cookie programmet til bloggen min), på
'Erik Ribsskog dør i år'.

Dette vet jeg fra før, at er folk med tilknytning til Spillegal-formet, på nettet, for de har jeg satt en

tag på, for de har tidligere søkt på ting som 'Erik Ribsskog er fra månen' osv.

Så dette er folk som driver å kommer med trusler, som form av søk på Google, for de vet at jeg
får opp sånne Google-søk, som inneholder navnet mitt, på tracking cookie-programmet til bloggen,

som jeg bruker for å finne ut hvor mange som leser bloggen osv.

Så dette tolker jeg helt klart som en drapstrussel.

Folk fra Spillegal-forumet, de tuller med meg overalt på nettet, så de er nok troendes til litt av hvert,

uten at jeg vet hvem dette er, jeg kjenner ingen av de som henger på Spillegal-forumet.

Så hvorfor de har et slikt hat mot meg, det er uforståelig for meg, jeg har aldri gjort disse noe.

Så dette ser jeg alvorlig på, og ønsker disse tiltalt og straffet.


Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender med to skjermbilde-utskrifter, som viser dette som jeg tolker som en helt klar drapstrussel





2 attachments
erik ribsskog dør i år.JPG
156K
erik ribsskog dør i år 2.JPG
232K








PS.

Her er vedleggene:

erik ribsskog dør i år

erik ribsskog dør i år 2

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter