Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 9. juni 2009

Nick Ewans har jo klikka helt. Jeg har ikke ringt han i det hele tatt, jeg har bare sendt e-post, før jeg slutta med det. Det her må være noe CIA el.




Google Mail - Re: Thanks










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Re: Thanks











Ewans Nick
<ewans.nick@gmail.com>



Tue, Jun 9, 2009 at 12:56 AM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>






Dear Erik,



thank you for your phone call. It was great to hear from you, and to

hear your voice, and I appreciate both your concern and your

straightforwardness.



I'm sorry to tell you that I got sick and had to return to my family

in the US this week (I'm close to 70 years old and about to be

retired, after all). I spent the last days in a hospital. As you might

understand, I won't be able to personally bring you home, but will try

to arrange for someone else to pick you up in Liverpool later this

month. I've got all the paperwork ready by now.



I hope you (too) will get well and wish you all the best.



Yours,



Nick







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter