Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 16. juni 2009

Vedkommende som stjal nicket mitt, på #London, prøvde å skremme, ved å late som at han var en engelskmann, i London, men han var egentlig i Norge


Session Start: Tue Jun 16 20:18:21 2009
Session Ident: john_cons
[20:18] <cons_> hi there
[20:18] <cons_> give us our nick then
[20:58] <john_cons> huh?
[21:10] <cons_> why have you got 'my' nick?
[21:11] <john_cons> Why are you such a jerk on your blog?
[21:22] <cons_> piss off, nick-stealer
[21:47] <john_cons> answer me then..
[21:48] <john_cons> You mention people by their full name.. how would you like it if someone created a blog stating that "Erik Ribsskog is a child molestor.." even though I can't prove it?
[22:18] <john_cons> why won't you answer me?
Session Close: Tue Jun 16 22:20:22 2009

Session Start: Tue Jun 16 22:21:14 2009
Session Ident: john_cons
[22:21] Session Ident: john_cons (~test@2001:8c0:8b04:102::2)
[22:21] <john_cons> you realize I'm right? That you actually are acting like a cock.
Session Close: Tue Jun 16 22:24:19 2009


PS.

Her kan man se at vedkommende egentlig var i Norge, med norsk bredbånd fra Ventelo:

stjal nick bilde

http://www.db.ripe.net/whois?form_type=simple&full_query_string=&searchtext=2001:8c0:8b04:102::2&do_search=Search

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter