Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 9. juni 2009

Tannlegen driver nok å kødder med meg. (In Norwegian)

Tannlegen i Walton, driver nok å kødder med meg.

Første gangen jeg var der, så sa han en vits om George Clooney, til en kamerat.

Og det tror jeg var fordi jeg begynte å få grått hår.

Dette er en tannlege som går med skinnjakke osv., og som er i slutten av 20-åra.

Og han er nok illuminist, tror jeg.

Han sa, 'jeg håper at det ikke 'hurt' (med trykk), neste gang', da jeg var der første gangen.

Da jeg var ferdig med den første timen.

Så sa han 'hurt', med trykk, akkurat som om han kasta en 'spell', på meg.

Så han er nok illuminist, tror jeg.

Han prata om at han skulle putte vaselin, nedi tanna, når han dreiv og hadde borra bort den gamle fyllingen, som delvis var falt ut.

Og nå er det krone på tanna, tror jeg det heter.

Men det gjør fortsatt vondt å spise med tanna.

Så jeg tror han tannlegen har kødda med tanna, med vilje.

Og nå skal jeg dit på fredag, så da skal jeg ihverfall skrive opp hva han heter.

Vi får se.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter