Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 11. juli 2009

Noen virker som å ha en nesten manisk interesser for johncons-blogg. Jeg håper at ikke alle som leser bloggen, har like store problemer, som disse

fineweather

PS.

Dette viser igjen, hvor sterkt medium, som blogspot er.

Men men.

Denne tegningen, var linket til, i en kommentar, til denne bloggposten:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/07/jeg-kommenterte-pa-dagbladets.html

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er min kommentar til dette tullet, som vel er det mest riktige navnet på dette:

Anonymous said...
http://img200.imageshack.us/img200/663/fineweather.jpg

http://ribsskog-fanclub.blogspot.com/2009/07/letter-from-fan-in-uk.html

11 July 2009 11:43
johncons said...
Ja,

det er bra at dere illuminister og/eller sionister(?), ikke har fritidsproblemer da.

Jeg leser ikke på den 'fanclub'-bloggen lenger, for jeg synes det er bare dritt som står der.

Og den tegneserien, som noen illuminister vel har laget, i den første linken der, den så dum ut.

For det første så har ikke jeg griselabber.

Jeg sitter sjelden i undertøyet, og skriver på PC-en.

Og hun dama hos the Financial Ombudsman, hun har dere illuminister tegnet slik, at hun sitter med head-set, og tar telefoner, klokken 6 på en søndag morgen.

Så jeg setter spørsmålstegn med virkelighetsoppfatningen, til hvem det nå er som har laget denne tegneserien.

Med hilsen

Erik Ribsskog


PS 3.

Og jeg har hatt med the Local Goverment ombudsmann, i England, å gjøre.

Jeg har hatt med, tja, hva heter de, jo, the Legal Services Ombudsman, å gjøre.

Og også Sivilombudsmannen, i Norge, å gjøre.

Og vel også noe tele-ombud, her i England, tror jeg.

Og disse ombudsmennene, de er ganske seriøse forehavnender, og de jobber ikke på søndagsmorgenene, klokken 6 og skriver e-poster og tar telefoner.

Nei, det var helt vanvittig.

Det må ha vært noe 'polti-mafia', eller lignende, som tulla med meg.

Nei, disse ombudsmennene, de jobber mandag til fredag, fra 9 til 16 ca., som embedsmenn og byråkrater, i kommune og fylkeskommune og stat, pleier å gjøre i Norge.

Disse ombudsmennene, skal ikke være som telefonselgere, som ringer for å selge dopapir, f.eks., på en søndag, som jeg husker vi gjorde, da jeg hadde en ekstrajobb, for Norsk Idrettshjelp i Oslo.

Nei, sånne bank-greier osv., det er forretnings-ting, som det er ment å drives med, på hverdager.

Det er upassende, å kontakte kunder eller hva man skal kalle det, om slikt, på helligdager, hvis man vil bli oppfattet seriøst, vil jeg si.

Ihvertfall klokken seks på søndag morgen, det er hinsides enhver form for normal oppførsel, vil jeg si.

Men hvem vet, jeg har tenkt sånn halvveis.

Kanskje denne the Financial Ombudsman, er ombudsmennenes svar på Nigeria brevene, eller e-postene?

At dette bare er en 'tulle'-ombudsman?

Hvem vet.

Man kan begynne å lure ihvertfall.

Jeg har ihvertfall lurt litt på dette, for hvem er det som oppretter disse ombudsmennene egentlig?

Er ombudsman, en beskyttet tittel?

Kan jeg kalle meg ombudsman for noe, for eksempel?

Grønnsaks-ombudsman, er det lov å kalle seg?

The vegetable ombudsman.

Hm.

Hva annet

Det her var kanskje ikke så morsomt, jeg er litt trøtt nå.

Men jeg husker at jeg så ombudsreven, i London, i desember, ifjor, så det var dumt at jeg ikke spurte han, om dette, da, mens jeg hadde sjansen.

Så det var litt ergelig.

Så sånn er det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter