Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 20. oktober 2009

Stenberg-familien, (mor, far og to døtre), var de som bodde i leiligheten jeg bodde alene i, i Leirfaret 4B, før meg, før de ble naboene til Haldis




Hege Stenberg Silnes


Hege Stenberg Silnes

Jeg har prøvd å vri mine "små grå" for å komme på skolesangen. Teksten ble skrevet av Bjørg Unni Sagaard og Eva Larsen etter melodien på casablanka, og den ble fremført for første gang av Anne Gry, Mette og meg.

Her er det jeg klarte å huske av sangen, jeg mangler to linjer på 2. vers. Noen som husker dem?

Oppi åsen, ut mot vannet, med en utsikt å så skjønn,
Ligger skolen helt på kanten, med en grønn og skogledd brønn.

Hvis du undrer hvor jeg mener, kom å ta en titt en dag,
Her er alle, alle venner, og vi jobber flott i lag.

Ref:
Hei her er skolen vår du, kom og besøk oss en dag,
Så skal du få se hva vi driver med.


Vi har håndball, vi har fotball. Vi har turn og yngres lag,
arbeidsstua er det gøy på, og vi jobber flott i lag.

Ref:
Hei her er skolen vår du, kom og besøk oss en dag,
Så skal du få se hva vi driver med.


31 August at 11:00 · · Like · Report



Erik Ribsskog

Erik Ribsskog

Nei, den var ikke sånn Hege.

Den var sånn:

Vi har håndball, vi har FOTBALL, osv.

Ellers husker jeg ikke det andre dessverre.

Hva var det når onkelen min Håkon holdt armen rundt deg ned S-svingen når du var sånn 12-13 år igjen da?


Steffan og Daniell kom og varsla meg ihvertfall, en helg om sommeren når faren min og Haldis hadde fest i Havnehagen, og jeg var hjemme aleine, som vanlig i Leirfaret.

Jeg fikk ikke noe svar fra deg om det her.


Men men.

Mvh.

Erik Ribsskog









http://www.facebook.com/group.php?gid=2348696867

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter