Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 5. april 2010

Det værste min halvbror Axel Thomassen har gjort, var visst å krølle sammen to kvitteringer, og kaste de inn under t-skjorta og genseren min

værste halvbror

PS.

Han krølla sammen kvitteringene,(visa-kvittering og kassalapp), på Studenten, (nede i kjelleren der), for to drinker, nesten til en ball, og tok tak i genseren og t-skjorta mi, i halsen, og kasta 'ballen' ned innenfor t-skjorta mi da, (som om jeg var en søppelbøtte).

Da jeg tok opp det her med han, en gang seinere, da vi begge var edru vel, hjemme hos meg på St. Hanshaugen.

Så sa jeg, at jeg ikke tolererte at folk oppførte seg sånn mot meg.

Og at jeg pleide å kutte ut folk som oppførte seg så dårlig mot meg.

Og da svarte bare Axel, 'ikke meg vel'.

Som om han var så spesiell da.

Men han var jo ikke lille Axel på 12 år lenger da.

Som var liksom lillebror.

Da var han jo store, tøffe, kraftige Axel, på 120 kg kanskje.

Også skal han oppføre seg sånn.

Og regne med at det er greit, siden det er han.

Nei, det ble for dumt altså.

Så jeg mener at jeg fikk gitt han en advarsel, ihvertfall.

Og etter det, så har han jo sagt til meg, at han har kamerater som er ledere i A-gjengen osv.

Så jeg sier som i reklamen igjen, 'skeptisk'.

Jeg har sagt fra til Axel, at jeg tror det er best at vi kutter kontakten, siden han kjenner kriminelle osv.

Og siden jeg har overhørt at jeg er forfulgt av 'mafian'.

Det er vel smartest, regner jeg med.

Så sånn er vel det.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter