Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 14. april 2010

Prøvde også å ringe Arne Risvåg, butikksjef Rimi Karlsrud, i år 2000

Nå prøvde jeg også å ringe Arne Risvåg, som var butikksjef, Rimi Karlsrud, i år 2000.

Det var også angående et kursbevis.

For jeg hadde vært på et sånt butikksjefkurs, på Rimis hovedkontor, i 1999, eller noe.

Og da havnet det kursbeviset hos Rimi Karlsrud, av en eller annen grunn.

Enda jeg jobbet på Rimi Nylænde.

Kanskje fordi begge butikkene lå på Lambertseter, (Karlsrud ligger vel også på Lambertseter?).

Og da sa jeg til han Risvåg, at det var ikke så nøye.

For jeg hadde ikke tenkt å få meg noe særlig karriære i Rimi, på det tidspunktet, uansett.

Jeg hadde det fortsatt i bakhodet, at jeg ville få meg en data-karriære.

Men, jeg ville gjerne ha det på CV-en, at jeg hadde jobba som butikksjef, siden det så bedre ut, (og det var også lærerikt), enn å ha jobbet i Rimi i mange år, og bare blitt assisterende butikksjef.

Så sånn var det.

Så jeg sa at det var ikke så farlig, med det kursbeviset.

(For dette var ikke de 'bra' kursene, som Rimi hadde for butikksjefer, i år 2002, og som jeg ble imponert av.

Det var kurs i arbeidsrett og praktisk ledelse for butikksjefer vel.

Noe sånt het vel de kursene.

Altså videregående kurs for butikksjefer.

Holdt av han Jon Bekkevoll).

Men de kursene, i 1999, var det vel, (eller om det var i år 2000).

De var ikke så imponerende, syntes jeg.

Så jeg tok ikke det så nøye, om jeg fikk det kursbeviset, for jeg regna med at jeg skulle få mye annen dokumentasjon, (som attester osv.), fra Rimi, (og regna med at jeg kom til å havne innen data/økonomi-jobber seinere uansett.

Jeg hadde ikke som mål å bli distriktsjef i Rimi, f.eks.

For jeg syntes det var for stress på hovedkontoret, og det var liksom for lite 'laid back', syntes jeg.

Det var liksom veldig 'strengt', strengere enn jeg forestilte meg at det var ellers i næringslivet.

(Og de kursene i 2002, de fikk jeg heller ikke noe kursbevis for.

Kanskje de også ble sendt til Rimi Karlsrud?).

Men nå, så synes jeg det hadde vært greit, hvis han Arne Risvåg kunne ha sendt meg det kursbeviset, fra 1999, eller noe.

For nå har jeg _ingen_ papirer fra Rimi, (for de papirene ligger hos onkelen min i Kvelde, hvor jeg ble forsøkt drept, og familien min vil ikke sende meg tingene mine, og Rimi sier at de ikke finner noen papirer, i arkivet sitt, av kursbevis osv., for meg), så nå hadde det eventuelt kommet bra med.

Så kunne folk som leste bloggen sett det selv, at det ikke er noe jeg har funnet på, at jeg har jobbet i fire år som butikksjef i Rimi, (i tre forskjellige butikker, i Oslo og Langhus).

Så vi får se om det er mulig å få tak i han Arne Risvåg.

Jeg sendte en SMS og, men jeg har ikke fått noe svar.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter