Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 8. mai 2010

Her ser vi hva Bjørn Gunnar Ganger, (som jeg mener er ganske kjent), skrev om min fadder, Annikken (aka. Anne) Holmsen, på Romerike-sidene på Origo

bjørn gunnar ganger

http://meninger.romerike.no/-/bulletin/show/549652_anna-holmsen-fadder-fra-leirsund-skedsmo?ref=mst

PS.

Her ser man at han Bjørn Gunnar Ganger, sier at han kjenner Anne (Annikken) Holmsen.

Men da jeg snakket med henne på telefon idag, (eller igår, siden det er etter midnatt nå), så sa hun at hun ikke visste hvem Bjørn Gunnar Ganger var.

Så det var litt rart synes jeg.

Og han er også i Forsvarsdepartementet.

Og jeg skrev e-post til han, som han ikke har svart på.

(Og den e-posten sendte jeg i begynnelsen av mars.

Det var også da som den kommentaren hans ovenfor var skrevet).

Så det her var litt skummelt, synes jeg.

Men men.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her kan man se e-posten jeg sendte, 5. mars iår, til Bjørn Gunnar Ganger, (som jeg ikke har fått svar på):

http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/03/jeg-sendte-en-e-post-til-i-forbindelse.html

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter