Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 4. mai 2010

Nå ringte jeg en niese av min morfar Johannes, og hun sa at Johannes var en veldig snill og hyggelig onkel, som de hadde møtt i Brumunddal, bl.a.

torunn ribsskog nagelsett

http://www.gulesider.no/tk/search.c?q=odd+bjarne+l%F8renskog

PS.

Han som vant konkurransen, på johncons-blogg, i februar, han var også fra Nesstun, og het Stian Gunnaleite.

Annikken Holmsen er kusine av Torunn Ribsskog Nagelsett.

Hun har hemmelig telefonnummer, pga. noe i slekta.

I forbindelse med noe arveoppgjør.

Og er visst umulig å få tak i, både for hennes kusine Torunn Ribsskog Nagelsett og meg.

Hun var gift med en fra Færøyene, og hadde en sønn ved navn Bjarne.

Men etternavnet var ikke kjent.

Hun trodde hun kunne bo på Fjellhamar enda.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Torunn hadde også en gammelkjæreste, fra England, som het John Lionel Bullpit, som jeg skulle prøve å finne telefonnummeret til, siden jeg bor i England.

Vi får se.

PS 3.

Min far, Arne Mogan Olsen, sa jo at Johannes var sinnsyk.

Da jeg skulle på sesjon, og skrive på et skjema, om noen i familien var sinnsyke.

Men det virka ikke på hu Torunn Ribsskog Nagelsett, som at han morfaren min, Johannes, gikk for å være sinnsyk.

Hu hørtes ut som at hu blei trist, når jeg nevnte det, (som hu visste fra før), at Johannes døde nede i Spania.

Og hu sa også at Johannes hadde hatt med seg ei dame, når han var på besøk hos dem, (faren var skogbestyrer), i Brummundal, og hu trodde hu kunne ha vært dansk, så det var antagelig mormora mi da, Ingeborg Ribsskog, som døde i fjor sommer.

Det er mulig.

Men jeg lurer på om faren min nok fortalte en røverhistorie, da han sa til meg, at min morfar, Johannes Ribsskog, var sinnsyk.

Det tror jeg nok at han må ha gjort gitt.

Så sånn er nok det.

Vi får se hva som skjer.

PS 4.

Nå ringte jeg hun Torunn Ribsskog Nagelsett igjen.

For jeg fant telefonnummeret til hu dattera til hu Annikken Holmsen, i Sverige.

(Men hu svarte ikke da).

Og hu virka litt trist, syntes jeg.

Men hu ville ikke ha nummeret.

Hu ble vel litt såra kanskje, siden de ville bryte kontakten med familien.

Så det er ikke bare meg som bryter kontakten med familien, det er helt sikkert.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Hu hadde en som het Svein, som svarte på telefonen, et annet sted, samtidig.

Så det ble mye støy på linja da.

Så det er mulig at jeg hørte litt feil og.

For det begynte å pipe og sånn.

Så jeg syntes litt synd på hu Jorunn, som ikke fikk snakke ifred på telefon.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter