Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 29. juni 2010

Dørumsgaard-linjen blir angrepet?

Nå synes jeg at det virker som at min fadder, Annikken Holmsen, og hennes datter, Dagny Holmsen, har mistet kontrollen.

Og er under kontroll av noen heavy-folk, i Sverige.

Er det Dørumsgaard-linjen, som blir angrepet?

Er det virkelig slik, at Dørumsgaard-linjen er etter Noah, (slik som jeg synes det har sett ut som, at Arne Dørumsgaard, har signalisert, på fotografier).

Og at noen religiøse, djeveldyrkere, eller lignende, angriper Noah/Dørumsgaard(/Ribsskog)-linjen?

Hvem vet.

Det virker ihvertfall sånn litt for meg.

Jeg kjenner ikke folkene i de andre Ribsskog/Dørumsgaard-linjene så bra heller.

Så jeg tørr ikke si det sikkert, om noen av de har kontroll, eller om de er ordentlige samfunnsborgere.

Som ikke er fascister, eller er i f.eks. en sub-kultur.

Men men.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:












Author


Message


johncons






Post subject: Hvorfor har Jehovas Vitner hovedkontor for Norge, i Enebakk?


PostPosted: Mon May 31st, 2010, 18:02








Online



Joined: Fri May 28th, 2010, 11:54


Posts: 1






Hei,



jeg har ei tante, fra Sande i Vestfold, i slekta, og hu er i Jehovas Vitner.



Sønnen hennes, (Ove Olsen), fra Son, har tulla med meg, og ødelagt sofaen min, snoka i kjøleskapet, og skulle liksom sjekke at jeg spiste ordentlig, (som om det skulle være noe galt med meg), og stjålet mynter, hoppa over balkongen til naboen min osv.



Jeg har også en oldemor, som het Helga Dørumsgaard.



Og hun hadde en mor fra Fladeby, Karen Pedersdatter.



Og komponisten Arne Dørumsgaard, det var min morfars fetter.



Og han ser ut som Noah, vil jeg si.



Jeg skal finne mer om dette:



Image



Og hans farmor var jo hun Karen Pedersdatter, fra Fladeby, i Enebakk.



Og Enebakk historielag, de har funnet noe som kan se ut litt som der Noahs ark fant land:



Image



http://www.enebakkhistorielag.no/kulturminne_durud.htm



Er det tilfeldig at alt dette skjer i Enebakk?



Er det fordi at Noahs ark ble funnet i Enebakk, at Jehovas Vitner har hovedkontoret sitt der?



Siden noen skrev i en annen tråd, om Jehovas Vitner, at de var veldig opptatt av Noahs Ark:



3) Alle mennesker og landdyr som lever i dag stammer fra individer som slapp ut av Noahs ark for drøyt 4 tusen år siden.



http://www.avhopperforum.org/forum/viewtopic.php?f=3&t=517



Har noen noen meninger om dette?



Hvorfor har ganske kjente Jehovas Vitner hovedkontor for hele Norge, i lille Enebakk kommune?



Har det noe med funned i Durud å gjøre?



Var dette Noahs ark, som vel Arne Dørumsgaard, kanskje kan virke å hinte om?



På forhånd takk for eventuelle svar!



Mvh.



Erik Ribsskog












Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter