Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 29. juni 2010

Jeg fikk en Facebook friend-requst, fra en 'slabbedask', fra Grimstad

stormoen

PS.

Han her har visst noe med Scream Magazine å gjøre, som jeg har sett på StatCounter, at forumet til, sender mange lesere, til bloggen min:

cato stormoen scream magazine

PS 2.

Kanskje han kjenner hun Marianne Høksaas, som var 'sjefern' min, på Arvato, og som er fra nede i Grimstad-området der?

Hvem vet.

Hun er jo den eneste jeg kjenner, fra Sørlandet så.

Men men.

Jeg får ganske mange sånne tulle-friend requests, på Facebook, og det beste er nok bare å ignorere dem.

Så sånn er nok det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Her kan man se at Scream Magazine, sender lesere til bloggen min:

scream magasin statcounter

PS 4.

Men Scream Magazine-forumet, det er et lukket forum, for heavy-folk, ettersom jeg har skjønt.

Og jeg er jo ikke heavy-fan.

Så jeg har vel ikke noe der å gjøre, tenker jeg.

Jeg får vel bare la de heavy-frikene skrive hva de vil der, tenker jeg nå.

Så lenge det er på et lukka forum, for bare heavy-friker, så blir vel ikke det noen vanlig del av samfunnet, akkurat, (skulle man vel tro)?

Dette er vel snakk om en sub-kultur.

Må det vel bli.

(Med sin egen kultur, og sine egne regler.

Så jeg kommer nok bare til å bli tulla med, hvis jeg skriver der.

Som en nybegynner der.

Og det orker jeg ikke.

Det høres ikke så artig ut, akkurat.

Selv om jeg har kjent flere heavy-folk før, Øystein Andersen, og hans kamerat, Glenn Hesler.

Men det var fordi at Øystein Andersen, var min tremenning.

Så når vi omgikks, så var liksom vi i den virkelige verden, og ikke i noen heavy-verden.

Selv om to av oss, var heavy fans.

Det er ihvertfall sånn jeg så det.

Og sånn håper jeg at Øystein og Glenn også så det.

Jeg tror de klarte å gå inn og ut av den heavy-verdenen sin.

Hvis de i det hele tatt var i en sånn verden.

Det håper jeg i hvertfall.

Det var sånn jeg regna med at det var, på den tiden, ihvertfall.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på).

Mens jeg er gammeldags kar, som ikke er sånn, som de mer nymoderne folka, at jeg er en del av en sub-kultur.

Neida, jeg lever i den vanlige verden, og er en 'old school', (eller 80-talls, heter det kanskje), generalist.

Så sånn er det.

Bare for å forklare om dette.

Så hvis det er sånn, som jeg mener å huske, at dette Scream Magazine-forumet, er et lukket forum.

Så tror jeg nok at det er best, å bare la de heavy-frikene få være i fred der.

I sin egen heavy-verden.

Så jeg får vel heller ta det, hvis de kryper fram, fra under steinen sin, (som folk kaller det), og begynner å skrive om meg i den vanlige/virkelige verden.

Hvor jeg selv oppholder meg.

Dette kan være et forsøk, fra politiet, på å få lurt meg inn i en sub-kultur.

Og å bruke dette som unnskyldning, for å ikke gi meg rettighetene mine.

'Nei, Ribsskog, han er i en sub-kultur han, så han er ikke en vanlig kar, så han kan ikke få rettighetene sine'.

Kan man forestille seg at en politifullmektig sier dette?

Jeg vet ikke jeg altså.

Det politiet vi har, kjenner jeg ikke så godt.

Men helt gode er de nok ikke, vil jeg si, fra det lille jeg kjenner de, fra jobb som butikksjef i Rimi, og fra å ha bodd i mange Oslo, som bileier, med innbrudd i bilen, osv.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter