Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 27. september 2010

Jeg sendte en Facebook-melding til Liv Stadheim






Broren din




Erik Ribsskog 27. september kl. 01:41

Hei,

jeg lurte forresten om det er deg og broren din, som tuller med meg.


For jeg husker den første gangen jeg hadde sex, i 1988, med hu Nina Monsen, som egentlig bodde på Romsås, i Oslo, men var på besøk hos onkelen sin på Bergeråsen.

Så kom Christell på døra mi, og dro meg opp til dem.


Espen Melheim hadde kjøpt noe juleøl, for meg, (han kom på døra mi han og), og jeg tok med noen øl.

Så dro søstera mi og stesøstera mi hjem, men Nina Monsen skulle lufte bikkja.

Hu ble med opp til meg, for å ta en øl.


Så satt hu på fanget mitt, mens hu så på 'Sandra - Everlasting Love', igjen og igjen på videoen min.

Mens bikkja hennes satt i stua vel.

Men men.

Så begynte vi å rote litt da, og hu fortalte at hu hadde blitt voldtatt mange ganger, så det var noe spesielt med fitta hennes, mente hu.


(Hu hadde vel kanskje vært såkalt 'pakkis-hore' inne på Romsås der da.

Og Christell Humblen, som jo er datter av min fars nye dame.

Hu fortalte en gang, når vi var sånn 8-9-10 år gamle, når vi leika nede hos Haldis, at Nina Monsen sin onkel hadde tilbudt henne 100 for 200, for å 'suge tissen hans'.


Men jeg fortalte om det her til Haldis og faren min, da Christell sa det, men jeg vet ikke hva dem har gjort med det her).

Jeg sa at jeg dreit i det, for fitta hennes var som en vanlig fitte for meg uansett.


For jeg hadde ikke hatt noe sex faktisk, for jeg var så seint i puberteten.

Så hadde vi sex på gulvet i stua, ganske lenge.

Hu sugde pikken min, men jeg klagde litt for hu kom borti med tenna osv.


Men hu sa at hu hadde gjort det samme på mange gutter før, og ingen hadde klagd.

Men men.

Jeg syntes også at hu knipsa på bikkja si og, mens jeg lå der på gulvet.

Men men.

Men bikkja gjorde ikke noe.


Så ville hu inn på det gamle soverommet mitt.

Jeg ville heller prøve vannsenga, men det ville absolutt ikke hu.

Hu tagg om å slippe vannsenga.

Så jeg sa det var greit.

Og da hadde jeg litt å gå på da, når vi kom innpå det lille rommet.


Så da gjorde hu litt som jeg sa da, og lot meg prøve å ta henne bakfra og forfra og alt mulig da, i den senga.

Men til slutt så hadde vi holdt på i mange timer.

Og lot som at hu sovna, tror jeg nå.


Og jeg begynte å miste ereksjonen osv., siden vi hadde holdt på så lenge.

Og noe annet hadde gjort meg kåt, noen dager før, så jeg hadde runka skikkelig mye, i dagene før hu Nina Monsen dukka opp der.

Så jeg var ikke så kåt egentlig, men jeg hadde lyst til å få unna sex-debutten da.


For det var liksom litt flaut for en 18-årig gutt, syntes jeg, å ikke ha hatt sex.

Så derfor ble det sånn.

Men jeg ble litt tent av å se henne med rumpa i været, så da kom jeg på den ideen at hu fikk suge meg litt mer, så kanskje vi ble ferdig.


(Hu hadde jo hatt pikken min inni kjeften halve kvelden, uansett, mente jeg).

Og da våkna hu plutselig opp, og sugde pikken skikkelig hardt inn.

Uten å bruke tenna, som hu hadde gjort tidligere.

Også åpna hu kjeften, mener jeg å huske.


Og da besvimte jeg.

Men så klappa hu igjen kjeften, og da våkna jeg.

Så jeg fikk akkurat tatt meg for, mens jeg falt ned på gulvet.

Og hu gikk inn på badet, og var der en halvtime, eller noe.


Så tagg hun noen røyk.

Også møttes vi inne i Oslo, noen dager senere, (for jeg ringte henne opp).

Også gikk vi å så Roger Rabitt, på Eldorado kino.

Men så flytta søstera mi, (og Cecilie Hyde), opp til meg.


Så da ble det ikke noe av, at jeg møtte hu Nina Monsen mer.

For da fikk søstera mi greie på alt som skjedde, og det ble litt 'klamt', syntes jeg.

Jeg måtte liksom passe litt på leiligheten min og, så det ble ikke til at jeg traff hu Nina Monsen noe mer.


Men hu sendte julekort, med bilde av henne og bikkja og noen klistremerke-stjerner på osv.

Og sa på kinoen, at 'jeg fikk dessert ihvertfall'.

Som jeg ikke var helt sikker på hvordan jeg skulle tolke.


Men men.

Men jeg syntes også, at jeg så noen utafor vinduet, midt inne i den sexen med hu Nina Monsen, inne på det gamle soverommet mitt.

2-3 gutter kanskje.

Var det broren din, har jeg lurt nå.


For jeg synes at han har oppført seg rart mot meg seinere.

Hadde du kunne sjekke ut dette for meg?

Du pleier jo å fortelle groviser til meg, 'alle skal til Geilo, osv', så jeg regner med at det er greit å spørre om.


Jeg ser at Jensen Møbler, (hvor du jobber), har bygget ut på jordet mitt bortpå der og, hvor jeg pleide å leike, som guttunge.

Jeg mener jeg har hevd på det 'Jordet til Lersbryggen', så jeg har sendt om det til Svelvik kommune, og Tingretten i Drammen, osv.


Men vi får se hva som skjer.

På forhånd takk for eventuelt svar.

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter