Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 27. september 2010

Nina Monsen slipper nok å oppleve, hva jeg skriver om henne, for hun tok selvmord i år 2000, ifølge søstera mi. Derfor skriver jeg litt nøye om henne

stakkars nina monsen

PS.

Nina Monsen hadde nemlig unger, og hu var vel ganske vel-etablert, (ettersom jeg forstod på søstera mi, ihvertfall, fra noen knappe ord hun sa på 90-tallet), på sitt oppvekststed Bergeråsen.

(I Ulvikveien vel, (tror jeg ihvertfall), hvor vel også onkelen hennes bodde.

Som Christell Humblen sa, rundt 1980, at hadde tilbudt Nina Monsen penger, for å suge han.

Og da var Christell og Nina, kanskje 8-9 år gamle, og jeg 10 år da.

Og sa fra til faren min, Arne Mogan Olsen, og mora til Christell, dvs. Haldis Humblen, om dette.

Men jeg vet ikke om de gjorde noe akkurat, for å ta opp dette, med sex-press fra onkelen til Nina Monsen, mot Nina Monsen.

Hvem vet).

Så at hu Nina Monsen skulle ta selvmord.

Det syntes jeg hørtes litt rart ut, ihvertfall.

Men det er mulig at noen har noe forklaring, eller 'forklarings', på dette.

Dessuten så syntes jeg det var rart, at hu var på institusjon, i Lillehammer, (ifølge Christell Humblen), ca. 9 måneder etter at vi hadde sex.

Nina Monsen var en halvtime ca. på badet mitt, før hu gikk hjem, den kvelden jeg skrev om.

Jeg besvimte, så jeg husker ikke om jeg kom, når hu sugde meg på slutten.

Men det er kanskje sannsynlig, for da sugde hu plutselig veldig godt, husker jeg.

Jeg lurer på om hva hu dreiv med inne på badet mitt, i en halvtime, etter sex-en.

Har hu kanskje tatt ut sæd, av kjeften sin, eller spytta ut den, og stappa i fitta?

For jeg synes at søstera mi, (Pia Ribsskog), var litt 'lur' i tonen, når hu spurte meg, på 90-tallet, (ved flere anledninger vel), om jeg ikke skulle ha unger snart.

Hvem vet.

Bare noe jeg såvidt tenkte på.

Så her er det nok fortsatt noen mysterier begravet.

Og de er vel ikke begravet på kirkegården ved Berger kirke, der antagelig Nina Monsen er begravet.

Hvis hu ikke er begravet, eller kremert, inne i Oslo da, i Romsås-traktene der, hvor vel mora bodde.

Hvem vet.

Kanskje det er mulig å finne ut mer om dette.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

mer om nina monsen gravsted

http://www.disnorge.no/gravminner/vis.php?mode=fy

PS 3.

Christell kalte hun Nina Monsen, for 'Nasse Nøff', for hun var nesten som leke-bamsen til Christell, da de var sånn 7-8 år da, (da jeg først ble kjent med dem, da faren min ble sammen med Haldis Humblen, mora til Christell).

(Jeg likte ikke at faren min hadde begynt å være hos ei dame, om kveldene og nettene.

For jeg syntes det var litt trist, å være alene om nettene, når jeg bare var ni år.

Så jeg hadde ikke lyst til å bli med ned og besøke Haldis.

Men, faren min fortalte meg det, at det var to jenter der, på min alder, som jeg kunne leke med.

Og da ble jeg med til slutt da.

Og de to jentene det var Christell Humblen og Nina Monsen da.

Så sånn var det).

Men det var nesten som at Nina Monsen bodde der nede også, i 'Haldis-huset'.

Og hu var som venninna, eller 'leken', til Christell Humblen da, må man vel nesten si.

Men når hu fikk problemer seinere i livet, da var vel 'Haldis-familien' ingen steder å se, tror jeg.

Enda de omtrent adopterte henne, på 70 og 80-tallet, vel.

Så jeg får vel si R.I.P. Nasse Nøff da.

Selv om jeg det var mange ting jeg ikke skjønte med henne.

Men men.

Så sånn var det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter