Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 31. oktober 2010

Det kommer mange lesere til bloggen, fra Freak.no. Jeg har blogget i mer enn tre år, og at jeg synes at han Jelass prøver å få meg i et dårlig lys

freak no

http://freak.no/forum/showthread.php?t=169509&page=3

PS.

Her er mer om dette:

mer om freak no

PS 2.

Men jeg burde kanskje ikke ta det så nøye, hva som blir skrevet om meg, på et nettsted, med et navn, som 'Freak.no'.

Hvem bryr seg om hva 'freak'-er, eller raringer, (blir det vel på norsk), mener, liksom?

Nei, det er kanskje ikke så mange som bryr seg om det.

Men, det virket for meg, som at dette nettstedet, Freak.no.

At det er et nettsted, som alle kan lese på, uten å registrere seg, osv.

Så det er altså ikke noe lukket forum, ettersom jeg kan forstå.

Som f.eks. Scream Magazine, vel er.

Jeg har det som en regel, at jeg bryr meg ikke noe om, om hva folk på lukkede forum skriver.

Hvor man må registrere seg, osv., for å se hva 'raringene' skriver.

Men hvis det er et forum, som man kan gå rett til, uten å registrere seg.

Da er det mer et 'mainstream'-forum liksom, mener jeg.

Selv om det her forumet heter Freak.no da.

Så er det vel likevel et åpent forum.

(Virker det som for meg, ihvertfall).

Så da får jeg vel prøve å kommentere kritikken derfra mot meg da.

(Ihvertfall vanligvis, ville jeg vel ha gjort det, har jeg som en regel, ihvertfall, siden det er fra et åpent nettsted, med en link, som alle kan komme til, uten å registrere seg).

Men det foruminnlegget der, på Freak.no, det syntes jeg at bestod av så mye usaklig dritt.

Så det blir nesten som at noen har plantet en 'dritt-pakke' der, mot meg, vil jeg nesten si.

(Uten at jeg vet noe, om hva dette kan komme av.

Eller hvem den personen 'Jelass' er.

Hm.

Men men).

Så jeg gidder ikke å kommentere mer om dette, annet enn at dette er bare noe usaklig dritt, fra en eller annen, som prøver å få meg stilt i et dårlig lys, virker det som for meg.

Bare sånn at jeg har sagt fra til de 'raringene' fra Freak.no, (som følger linken derfra, og dukker opp her på bloggen), om det.

I tilfelle at de skulle tro på han 'raringen' der, (eller hva man skal kalle han), ved navn, (eller nick), 'Jelass' vel.

(Bare for å ta med om den her episoden også).

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter