Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 1. desember 2010

Gluten-allergikere blir forfulgt?

Er det sånn at de som har gluten-allergi blir forfulgt, lurer jeg nå.

(Siden jeg ikke får rettighetene mine osv).

At det er en krig mot glutenallergikere?

Fra sionistene, eller lignende?

Altså, det er jo noe spesielt med blodet og genene til gluten-allergikerne.

De kommer nok fra en annen menneskerase, enn de som ikke er allergikere.

Det er noe spesielt med DNA-et osv.

Gluten-allergikere tåler ikke vanlig hvete, rug og bygg.

Så det må være snakk om en mennesketype, som var vanlig i steinalderen, før jordbruket kom, som jeg har arvet tarmsystemet mitt etter.

Så her er det nok snakk om hemmelige nettverk som tuller med glutenallergikere, mistenker jeg.

Bare se på gluten-allergiker foreningen sin hjemmeside.

(De heter noe med cølaki-foreningen da).

Der mangler den ene funksjonen etter den andre, for å sende e-poster osv.

Så det er tydelig at gluten-allergikerne ikke er inne i varmen, i det moderne samfunnet, vil jeg si.

Kan det være riktig at det er en slik krig?

Min søster, Pia Ribsskog, har også en gang, for ca. 10 år siden, i leiligheten sin i Tromsøgata, i Oslo, hintet ovenfor meg, at det finnes andre måter enn hudfarge, å dele menneskeraser inn i, blodtyper for eksempel, sa hun.

Så sånn var det.

Så det er nok noe med blodtypene og glutenallergien, tror jeg.

Som holdes skjult i pressen osv.

Er det dette som er 'Cosa nostra', 'vår sak', for mafiaen, en krig mot glutenallergikerne?

Hvem vet.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

mer om dette gluten

http://www.ncf.no/

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter