Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 15. desember 2010

Jeg sendte en ny Facebook-melding, til Mette Løvenbalk Thygesen






Hei,




Erik Ribsskog 8. desember kl. 00:17

jeg har funnet ut at jeg er direkte etter Løvenbalk, etter min danske mormor, Ingeborg Ribsskog f. Heegaard, som var etter Nyholm, Fog, Foss og altså Løvenbalk.


Jeg bare ser at du heter blant annet Løvenbalk.

Hvordan fikk du det navnet, er du direkte etter Løvenbalk, hvis det er lov å spørre?

Mvh.

Erik Ribsskog



Mette Løvenbalk Thygesen 15. desember kl. 17:17 Rapporter

Hej Erik

Jeg er født Løvenbalk, kommer fra min mors familie, der hedder Kirchheiner.

En i familien har gjort det lidt i slægtsforskning og har vist fundet ud af, at vi kan føres direkte tilbage til Løvenbalk-slægten, Tjele Gods osv.
Det var en gammel adelsslægt, våbenskjoldet hænger på Frederiksborg Slot. Mere ved jeg ikke rigtig om slægten.


Mvh.

Mette



Erik Ribsskog 15. desember kl. 17:29

Hei,

ok, jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe de kaller 'mafian', i Oslo, i 2003, og ble forsøkt myrdet på Grete Ingebrigtsen sin gård, i Kvelde, i 2005, men får ingen av mine rettigheter fra politiet.


De vil ikke si hvem denne 'mafian' er, og de vil ikke etterforske mordforsøk, enda jeg aldri har vært kriminell, eller lignende.

Min mormor, Ingeborg Ribsskog f. Heegaard, var født i Danmark, og min 10 x tippoldemor het visst Løvenbalk, og var etter Kong Christoffer II av Danmark, har jeg funnet ut.


Jeg lurer på om det at jeg er etter Løvenbalk er grunnen til at myndighetene tuller med meg.

Har din slekt i Danmark, problemer med at de blir tullet med av myndighetene?

Mange takk for Deres svar forresten!


Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

Direkte ane (22 generasjoner)
Deg Karen Margrethe Elisabeth Ribsskog din mor Ingeborg Elisabeth Ankerita Ribsskog Heegaard hennes mor Karen Margrethe Heegaard Nyholm hennes mor Mary Eva Carla Nyholm Fog hennes mor Ludolph Erasmi Fog hennes far Henrik Georg Fog hans far Rasmus Jørgensen Fog hans far Jørgen Rasmussen Fog hans far Rasmus Jørgensen Fog hans far Magdalene Davidsdatter Fog Foss hans mor David Lauritsen Foss hennes far Laurits Foss hans far Maren Foss Pedersdatter Thøgersen Løvenbalk hans mor Peder Thøgersen Løvenbalk hennes far Thøger Jensen Løvenbalk hans far Jens Lauridsen Løvenbalk hans far Laurits Mogensen Løvenbalk hans far Mogens Jensen Løvenbalk hans far Jens Nielsen Løvenbalk hans far Niels Eriksen Løvenbalk hans far Erik Christoffersen Løvenbalk hans far Christoffer II Klipping, Konge af Danmark hans far


Legg til bilde



Endre profil


Se på tre


Vis på tidslinje


Vis i Historiebok

Viste denne profilen
0000003

Hvem besøkte sidene?

Christoffer II Klipping, Konge af Danmark










Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter