Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 10. desember 2010

Nå kjøpte jeg også domenet johncons-shop.co.uk, som en avstemning her på bloggen, viste at var det mest populære navnet, på min nettbutikk




Gmail - johncons-shop.co.uk @ One.com










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




johncons-shop.co.uk @ One.com











sales@uk.one.com
<sales@uk.one.com>



Fri, Dec 10, 2010 at 1:09 AM




To:
eribsskog@gmail.com























www.one.com







Kjære Erik Ribsskog


Velkommen til One.com og takk for at du valgte One.com som din internettleverandør for domenet johncons-shop.co.uk.


Vi vil opprette ditt webområde innen 24 timer og vil da sende deg dine koder og informasjon om ditt nye webområde.



Link til faktura:


http://www.one.com/invoice.do?ocode=QHjOAEONfzJqiqcT




Ordredetaljer:

Dato: 10.12.10


Ditt ordrenummer er: 1960083
















Du har bestilt følgende:Pris
Webhotell Small a 12 måneder10,80
- Rabatt - Webhotell Small-10,80
Årlig domeneavgift (.co.uk)6,00
- Avslag - Årlig domeneavgift (.co.uk)-6,00
Opprettelse9,00
+17,5% mva.1,58
Totalt i GBP:10,58

Fakturaadresse:









Navn:ERIK RIBSSKOG
Evt. firma:
Land:UNITED KINGDOM
Adresse 1:FLAT 3, 5 LEATHER LANE
Adresse 2:
Postnr. + by:L2 2AE LIVERPOOL
Telefon:1512363298
Mobilnummer:(sensurert av johncons-blogg)

Support hele døgnet, alle ukens dager

Hvis du har spørsmål kan du chatte med One.coms it-support hele døgnet, alle ukens dager.


Klikk på "Live Help"-ikonet på www.one.com og få svar på dine spørsmål med én gang.


Vi takker for din bestilling.


Med vennlig hilsen



One.com

1 Ropemaker Street

London, EC2Y 9HT UK




Faks nr. +44 (0) 208 895 4001













PS.

Her er mer om dette:

avstemning

PS 2.

Men jeg driver fortsatt og jobber på johncons-fanclub.net:

http://johncons-fanclub.net/

Så jeg kommer ikke til å begynne å jobbe med johncons-shop.co.uk, før johncons-fanclub er ferdig.

Så jeg tar et prosjekt av gangen her.

Noe jeg gjør på fritiden, når jeg ikke jobber med jobbsøking eller johncons-blogg.

Så johncons-shop.co.uk, det må bli ut på nyåret en gang, at jeg starter med det.

Jeg ligger også veldig på etterskudd, med purringer, på e-poster jeg har sendt, som jeg ikke har fått svar på.

Og det hadde jeg tenkt, at skulle være juleprosjektet mitt, å prøve å komme ajour med det.

Så det kan nok dessverre ta litt tid, å få de nettstedene ferdig.

Men denne nettbutikken, burde også virke, selv om jeg bare har isbre-godteri der, for tiden:

http://johncons-kiosken.net/

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Takk til de som stemte, og hjalp meg å finne det beste navnet på nettbutikken, forresten!

Det nettsted-navnet tror jeg kommer til å fungere veldig bra.

Takk til alle som stemte, forresten!

Så vi får se hvor kjapt jeg klarer å få unna de andre prosjektene, som ligger foran i køen.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter