Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 13. januar 2011

Her kan man se at Nettavisen, og Gunnar Stavrum, hermer etter johncons-blogg

nettavisen og gunnar stavrum hermer etter johncons blogg

http://stavrum.nettavisen.no/?p=1761

PS.

Nettavisen har tidligere hermet etter johncons-blogg, og skrevet om 12.7, uten å sitere/kreditere johncons-blogg.

Og nå skriver Nettavisen akkurat det samme, som jeg skrev på nettet, for cirka et år siden.

Forrige gang Stein Erik Hagen var mye omtalt i mediene.

Jeg skal se om jeg finner det jeg skreiv igjen, ifjor må det vel ha vært.

Vi får se om jeg klarer å finne det igjen nå.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her ser man det, at jeg skrev akkurat det samme, om Stein Erik Hagen, på Hegnar sin nettavis, Hegnar.no, i 2008:

johncons blogg hagen selger til utlandet

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/09/mer-om-hagen-in-norwegian.html

PS 3.

Man må vel nesten si at det er plagiat?

Hermegåsa Stavrum er møkkamann, vil jeg si.

Han burde betale meg for den lederen der.

Men men.

Ikke det at jeg ikke også lurer fælt på hva Stein Erik Hagen driver med.

Men fordet så behøver man jo ikke å plagiere meg.

Men men.

Så sånn er det.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 4.

Her kan man se, (fra den første linken ovenfor), at Stavrum skriver så og si det samme, setning for setning, om ikke ord for ord, som meg.

Det her er helt klart plagiat, vil jeg si.

Her er mer om dette:

stavrum skriver nesten det samme ord for ord

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter