Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 6. januar 2011

Jeg fikk en ny e-post fra MyHeritage

morsomme våpenskiold

PS.

Her er mer om dette:

mer om my heritage

PS 2.

Her fant jeg også mer om Adeler da:

mer om adeler

PS 3.

Her er også mer om Løvenbalk, mm:

mer om løvenbalk

PS 4.

Her kan man se det, at det også finnes direkte etterfølgere, av Løvenbalk, i Danmark:

finnes etterfølgere av løvenbalk i danmark

PS 5.

Mer om Nyholm, Fog og Løvenbalk, med flere:

nyholm fog løvenbalk

PS 6.

Ligner jeg litt på han direkte forfaren min, kong Valdemar den Store, av Danmark?

Hm.

PS 7.

Her er mer om dette:

ligner på forfar hm

PS 8.

Min danskfødte mormor, Ingeborg Ribsskog, pleide også noen ganger å gjøre et poeng av, at jeg hadde så lang hals, og at det var vanlig, i hennes familie.

Så sånn var det.

PS 9.

Her er mer om dette, (et bilde av meg fra sommeren 2003, i Nevlunghavn, da jeg vel ikke hadde sånn lignende av dobbelthake, som jeg vel har nå, for jeg jobbet mye, som låseansvarlig, på Rimi Langhus og Rimi Bjørndal, og jeg trente også ihvertfall en eller to ganger i uka, på Sats Ila. Så sånn var det):

erik lang hals

http://www.johncons-fanclub.net/adeler.html

PS 10.

Her kan man se hvordan jeg er i slekt med kong Valdemar den Store av Danmark, som er min 23 x tippoldefar, eller noe.

Jeg skulle ønske at jeg hadde noen flere bilder av meg selv, fra da jeg var i for eksempel 20-årene.

Før jeg fikk ganske store ringer under øya, og antydning til dobbelthake.

Men men, jeg har slektstreet ihvertfall.

Så sånn er det.

PS 11.

Her er mer om dette:








Direkte ane (26 generasjoner)



Deg



Karen Margrethe Elisabeth Ribsskog

din mor


Ingeborg Elisabeth Ankerita Ribsskog (født Heegaard)

hennes mor


Karen Margrethe Heegaard (født Nyholm)

hennes mor


Mary Eva Carla Nyholm (født Fog)

hennes mor


Ludolph Erasmi Fog

hennes far


Henrik Georg Fog

hans far


Rasmus Jørgensen Fog

hans far


Jørgen Rasmussen Fog

hans far


Rasmus Jørgensen Fog

hans far


Magdalene Davidsdatter Fog (født Foss)

hans mor


David Lauritsen Foss

hennes far


Laurits Foss

hans far


Maren Foss (født Pedersdatter Thøgersen Løvenbalk)

hans mor


Peder Thøgersen Løvenbalk

hennes far


Thøger Jensen Løvenbalk

hans far


Jens Lauridsen Løvenbalk

hans far


Laurits Mogensen Løvenbalk

hans far


Mogens Jensen Løvenbalk

hans far


Jens Nielsen Løvenbalk

hans far


Niels Eriksen Løvenbalk

hans far


Erik Christoffersen Løvenbalk

hans far


Christoffer II Klipping, Konge af Danmark

hans far


Erik V Glipping, Konge af Danmark

hans far


Christoffer I Konge af Danmark

hans far


Valdemar II Sejr Konge af Danmark

hans far


Valdemar I den Store Konge af Danmark

hans far

Viste denne profilen


Valdemar I den Store Konge af Danmark







Tilbake til slektstreet





Født:
14. jan 1131
Død:
12. mai 1182 (i en alder av 51)





Informasjon




Begivenheter




Tidslinje




Ny








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter