Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 4. januar 2011

Jeg sendte en anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse av trusselbrev










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av trusselbrev











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jan 4, 2011 at 2:54 PM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no






Hei,

nå idag så fikk jeg et brev hvor noen kaller meg 'Miss Erik Ribsskog', med noe religiøse greier.

Fra noe som heter Tomorrow's World, BM Box 2345, London, WC1N 3XX


Og britene de veit det at Erik er det samme navnet som Eric.

De har til og med en film, laget av noen Monthy Pyton-folk, som heter 'Erik the Viking'.

Som er ganske kjent.


Og fotballspillere som Erik Thorstvedt og Eric Cantona, er også kjente.

Også skal dem liksom ikke skjønne at Erik er et mannsnavn?

Dette er egentlig en trussel om å kappe av meg pikken og bjellene og operere ei fitte der, eller noe.


Så det her synes jeg at dere i 'same-politiet' i Nord-Norge nesten burde gjøre noe med.

Å arrestere noen, eller noe.

Istedet for å bare sitte på baken og ikke gjøre noe.


Er det bare fjøsnisser i Norge eller?

Jeg sender dere hundrevis av anmeldelser for trakassering av Al Quaida, eller hvem det er, hver dag.

Og dere gjør ikke en dritt, dere sender ikke et eneste svar.


Dette er bare idioter som ikke sender svar.

Erik Ribsskog





3 attachments
Photo 2773.jpg
217K
Photo 2774.jpg
185K
Photo 2775.jpg
422K








PS.

Her er vedleggene:

Photo 2773

Photo 2774

Photo 2775

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter