Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 30. januar 2011

Jeg sendte en ny anmeldelse til Politiet i Steinkjer




Gmail - Anmeldelse av trakassering/Fwd: Sosial dumping










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av trakassering/Fwd: Sosial dumping











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Jan 30, 2011 at 4:07 PM




To:
post.nord-trondelag@politiet.no


Cc:
abuse@ktv.no






Hei,

dere hos politiet, svarer jo ikke på mine e-poster.

Men jeg fikk tatt en ip-sporing, av denne e-posten.

Det viste seg å være en i Trondheim:


Email Header Analysis


Sender IP Address: 109.108.198.140 WhoIs Lookup IP BlackList Lookup

Host Addres: pc198-140.ktv.no


Additional IP Information About Email Sender


IP Address Country: Norway
IP Address City Location: Trondheim

IP Address Region: Sor-Trondelag
IP Address Latitude: 63.4167,
IP Address Longtitude: 10.4167
Organization: Stjordal - Static IP
ISP: AS Kabel-TV





Jeg kjenner bare en i Trondheim, fra nettet, som heter Torstein Bjørnstad aka. Tosh.


Men har vel ikke noe fiendskap med han, som jeg vet om.



Dette var ganske uforståelig for meg.


Det viste seg at en ved nick Moholt, på irc, ef-net, som loker på min kanal der, #blablabla, også hadde den ip-adressen:



[15:58] <@_cons> ->> moholt is ~Seltz@pc198-140.ktv.no (Johan)

[15:58] <@_cons> [15:57] ->> moholt is on: #blablabla

[15:58] <@_cons> [15:57] ->> moholt using efnet.xs4all.nl (much better than efnet.port80.se)

[15:58] <@_cons> [15:57] ->> moholt has been idle for 13 seconds (Logged on at 30.01.2011 15:42:44)

[15:58] <@_cons> [15:57] ->> moholt :End of /WHOIS list.

[15:58] <@_cons> [15:57] ->> pc198-140.ktv.no resolved to 109.108.198.140

[15:58] <@_cons> den ip adressen blir bannet her da

[15:58] <moholt> hehe
[15:58] <moholt> snakkes, barn

[15:58] * moholt (~Seltz@pc198-140.ktv.no) has left #blablabla




Så dette er nok en plageånd.


Det kan virke som at Moholt aka. Paal A. finnskog, er samme person.



Han går visst også under nicket Seltz, sier en som kaller seg Skorpion, (sønn av Velte-Petter), på irc.



Han råder meg også til å sende om denne trakasseringen til KTV.



Så jeg sender en kopi av denne e-posten til dere abuse-avdeling.

Mye siden at dere hos politiet ikke svarer engang, på mine anmeldelser, så man kunne nesten gjerne skrevet til en vegg, eller lignende, som å sende dette til politiet, vil jeg si.


Men men.

Jeg ønsker gjerningsmannen tiltalt og straffet, (som en politidame i Drammen, sa på telefonen at måtte være med, i en anmeldelse pr. e-post, til politiet, en såkalt påtalebegjering).


Med hilsen

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: jon saetran <sosialdumping@hotmail.com>

Date: 2011/1/29
Subject: Sosial dumping
To: erikribsskog@gmail.com




Hei,



Har mottatt bekymringsmelding fra en anonym 3-part som kan fortelle at du er blitt sosialt dumpet av Staten Norge.

Kan du redegjøre for dette, slik at vi kan ta opp saken i formannskapet til EMO - hvor vi vil ta stilling om hvorvidt vi

skal ta saken videre til høyeste hold. Slik at du, som Norsk Statsborger, opprettholder din rett til åpenhet, ærlighet

og ikke minst rettigheter.



Gjør en kort redegjørelse, slik at vi kan vurdere saksgangen.





På vegne av EMO-Norge



Paal A. finnskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter