Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 19. januar 2011

Jeg sendte en ny e-post til the Landlord




Gmail - Rent Arrears










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Rent Arrears











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Jan 19, 2011 at 12:21 PM




To:
Kieron Grimes <KieronGrimes@tjthomas.co.uk>






Hi,

you are being unresonable I think.

I'm sending to my family in Norway, that they can send to Sotheby's and get the value of the inheretance evaluated.

You have just been messing me around the whole time I've been living here.


You used more than one year to fix the boiler.

You never repair washing-machines etc., one have to buy new.

And you lie about the bin-store access times.

You're a lier Mr. Grimes, I shouldn't pay you all the rent, when you mess with me like Gypsies.


Erik Ribsskog


On Wed, Jan 19, 2011 at 12:15 PM, Kieron Grimes <KieronGrimes@tjthomas.co.uk> wrote:



Eric,

Further to your e-mail
reply.


As your rent arrears
have accrued to such a high level I am not prepared to enter into any further
discussion with you.



I
must insist that payment against these arrears is received by no later
than Monday 31st January
2011
.



Failure to make payment will result in your tenancy
at this property being terminated forthwith.



Notice requiring possession of the property will be
enforced in accordance with Section 21 (4) (a) of the Housing Act 1988 and legal
action taken to recover the accrued rent arrears plus all legal costs with
interest.



If necessary
Court bailiffs will be appointed to recover all debts.



Please note:
I am now dealing with this matter personally and the
situation will be resolved.




Kieron
Grimes,


Property
Manager.











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter