Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 15. januar 2011

Jeg sendte en ny e-post til min søster, Pia Ribsskog, angående arv etter vår mormor, Ingeborg Ribsskog




Gmail - Hei.










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Hei.











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Jan 15, 2011 at 10:02 PM




To:
Pia Ribsskog <pia@nfunorge.org>


Cc:
post.vestfold@politiet.no


Bcc:
hv-02.kontakt@mil.no, Postmottak Vestfold <postmottak@fmve.no>, larvik.tingrett@domstol.no, agder.lagmannsrett@domstol.no, "HRET (postmottak)" <post@hoyesterett.no>






Hei,

du ville ikke være venn med meg på Facebook, i 2008, så jeg sa vi fikk ta en pause.

Det er nå cirka tre år siden vel.

Noe sånt.

Så nå sender jeg e-post, (selv om jeg fortsatt er skeptisk).


Jeg har ikke fått noe regnskap av tante Ellen.

Jeg har ikke fått noen penger av deg, bortsett fra 300 på min paypal-konto, (i noen donasjon vel), som jeg sendte tilbake, siden jeg hadde kutta deg ut.


Jeg tenkte å få en advokat, men det har jeg ikke fått, av fylkesmenna og Fri Rettshjelp i Norge, for å ta arve-tingene etter bestemor Ingeborg, for meg.

Siden jeg har kutta ut familien, etter at jeg jo ble forsøkt myrdet, på gården til Martin og Grete, i 2005, da jeg flyktet til Liverpool.


Hvorfor kontakter ikke Ellen meg om arv, når det er hun og Martin som har ansvaret for å fordele arven?

Faren vår, Arne Mogan Olsen, ringe så mye, så jeg anmeldte han for telefonterror, i forfjor vel.


Han sa at jakka mi fra HV, var hos deg.

Hvordan kan dette henge sammen, jeg la jo HV-tinga mine, hos City Self-Storage, i 2004, ved Colusseum.

Vet du hvor kofferten min som lå på gården til Grete, da jeg måtte flykte etter mordforsøket, og ikke rakk å ta med meg tingene mine er?


Jeg har lest på nettet at vi er etter de gamle danske konger, etter Ingeborg, hun var etter Heegaard, Nyholm, Fog, Foss, Løvenbalk og kong Erik Klipping osv., av Danmark, som går tilbake til Plantagenet, og Balder og Frigg og Odin!


Vi er visst også etter Karl den Store, Gange-Rolf, Kong David av Israel, Batseba og Cleopatra, osv.

Men men.

Har du visst om dette?

Hvorfor sa du i 'familie/søsken-rådet' jeg kalte inn til, hos Martin og Grete, påsken 2005, at du 'måtte bo i Oslo'?


(Da du brøt sammen).

Axel, (som sa jeg virka sinnsyk, men du sa mot han vel), dro meg da med på en gåtur i skogen/på fjellet der, bak den uisolerte lille hytta, som jeg ble satt til å bo i, og sa han kjente en av lederne i A-gjengen, og derfor ikke var redd for å bo i Oslo, selv om jeg hadde overhørt at jeg var forfulgt av 'mafian'.


Kjenner du også han lederen i A-gjengen.

Er din samboer, Negib, fra Etiopia, også med i A-gjengen?

Hva med Daniels far, Keyton, er han med i A-gjengen?

Hva er det som foregår i Oslo egentlig?


Jeg sender kopi om dette til noen myndigheter i Norge, som jeg har begynt å ta opp disse tingene med.

Erik Ribsskog

PS.

Så jeg er altså ikke så god venn med deg, siden du ikke ville være venn med meg på Facebook.


Men vi kan sende e-post, men ikke mer, tenkte jeg.

Jeg vil ikke ha deg på besøk, eller noe, sånn som du var i Sunderland, da hun venninna di Siv var med.

Hvordan går det med henne forresten, du sa i 2005, at hu hadde fått diagnosen manisk-depresiv?


Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

2009/12/3 Pia Ribsskog <pia@nfunorge.org>




Hei Erik.


Håper at du har det bra.



Jeg ser at du etterlyser arven din etter bestemor.


Du skal selvfølgelig få det du har krav på.


Alt har tatt litt tid, og boet er ikke gjort opp ennå.


Ingen av møblene eller bildene er solgt.


Det var litt penger igjen på kontoen etter at begravelsen og
regninger var betalt.


Dette har nå blitt fordelt og du jeg og Axel får litt hver
av disse pengene.



Så venter vi fremdeles på oppgjør av en forsikring.


Jeg vet ikke helt hva slags forsikring dette er.


Det er Ellen og Martin som har ansvar for å gjøre opp boet.



Hvis du sender meg kontoinformasjonen din så kan vi overføre
det beløpet som er klart i dag.


Det er ikke mye, 3000,- til hver av oss. Ellen sier det
kommer litt til når forsikringen er klar.


Jeg har bedt Ellen lage et regnskap og sende til deg slik at
du ikke skal tro at noe er galt.


Det kan sikkert ta litt tid, men jeg håper det er i orden.



Mvh Pia













Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter