Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 14. januar 2011

Telefon om Lufthansa-jobb

Nå ringte TCB-recruitment, eller noe, her.

De ville at jeg skulle dra på jobbintervju, for en norsk-språklig jobb, hos Bosch callcentre.

For Lufthansa, mener jeg det må være.

Men jeg har informert the Jobcentre, om at ei som jobber er, (Emelie Wallin, fra Sverige), er involvert i en arbeidssak, som jeg har mot Arvato.

Og at hun har begynt å gråte, når jeg her ringt henne, etter at jeg slutta på Arvato.

(Og etter at hu hadde begynt å jobbe for Bosch/Lufthansa).

Og at hu også ikke ville snakke om jobb.

(Altså om arbeidssaken min mot Arvato).

Og at jeg hadde sendt en bekymringsmelding, om henne, til den svenske ambassaden i London og svensk UD, mm.

Og at jeg ikke ville at hun skulle tro jeg 'stalket' henne.

(For noen på nettet har kalt meg 'stalker').

Så derfor, så er jeg ikke så interessert i den jobben for Bosch/Lufthansa heller.

Den er også dårlig betalt, først 6 og et halvt pund i timen, og så 7 pund i timen.

Og call-centre-arbeid står heller ikke i min 'Jobseekers Agreement'.

Og denne samtalen må komme av at jeg har søkt en webdesign-jobb, eller en butikksjef-jobb hos dem.

Så sånn er det.

Jeg har også vært i et jobbintervju, for denne jobben, hos Acorn Recruitment, i Runcorn, tidligere.

Og da ringte de meg ikke tilbake, om den jobben.

Den jobben er nesten litt som den Arvato-jobben jeg hadde, hvor det var mye problemer, synes jeg det virker som.

(Begge jobbene er out-sourchet.

Og man jobber i (tyske) firmaer, (Bosch og Bertelsmann), som opererer kundeservice-avdelinger på vegne av andre store og kjente firma, (Lufthansa og Microsoft), med å svare på telefoner og korrespondanse, fra deres kunder i Norge, og resten av Norden, da).

Men men.

Men jeg får se, kanskje noen ringer om noen andre jobber og.

Vi får se.

Det ordner seg nok.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter