Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 10. februar 2011

Jeg sendte en ny e-post til Norsk Forbund for Utviklingshemmede




Gmail - Innmelding?










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Innmelding?











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Thu, Feb 10, 2011 at 1:57 PM




To:
Kari Bue <Kari@nfunorge.org>


Cc:
post.nord-trondelag@politiet.no






Hei,

det må være søstera mi, Pia, som jobber hos dere, som har tulla.

Det er hu som burde vært medlem hos dere, hu er ikke helt god dessverre.

Hu sa i 2005, at hu skulle ordne med noen lån jeg hadde, mens jeg var på flukt fra noe 'mafian', i Oslo, etter at jeg slutta som butikksjef i Rimi og begynte å studere data på HiO IU.


Men det gjorde hu ikke.

Så dere får heller melde inn søstera mi.

Hu sover på sofaen forresten, og lar Negib, (hennes samboer fra Etiopia), sove sammen med sin sønn, (som hun har med Keyton fra Somalia), på soverommet.


Hvem vet hva Negib gjør med Daniel der?

Ikke min business kanskje men.

Men dere damene der, kan kanskje spørre Pia hva som foregår.

For jeg har kutta henne ut, og politiet svarer meg ikke, når jeg anmelder ting.


Men jeg kan sende kopi til de, som en anmeldelse på trakasseringen og som en bekymrdingsmelding, på hva som foregår/foregikk i Pia sin leilighet.

Pia og min halvbror, Axel Thomassen, er også autist, eller har MBD, eller noe, (selv om han ikke har fått diagnose, men faren og stemora hans nevnte MBD, og han gikk på spesialskole, den på Majorstua).


Så kanskje Axel kan få bli medlem hos dere?

Det er sikkert han som har tulla.

Eller min tidligere klassekamerat, Odd Einar Pettersen, han hadde sikkert passa bra og følt seg hjemme hos dere.


For å tulle litt.

(Det siste der ihvertfall).

Men men.

Dere får ha takk for e-post ihvertfall, uansett.

Mvh.

Erik Ribsskog



2011/2/10 Kari Bue <Kari@nfunorge.org>


Hei!

Innmelding fra deg
har dessverre blitt liggende litt - og lurer samtidig på om den kanskje er en
aldri så liten spøk?


Navn - Baron Erik,
Rigssksog-Adeler osv.


Fint med
tilbakemelding!






Med vennlig hilsen

Norsk Forbund for
Utviklingshemmede


Kari Bue

Medlemskonsulent

Tlf. 22 39 60 50/62


Pb. 8954 Youngstorget

0028 Oslo











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter