Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 20. februar 2011

Regnskap for donasjon, til johncons-nettstedene, i forrige uke

I forrige uke, så mottok jeg en donasjon, til johncons-nettstedene, på 500 kroner:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2011/02/jeg-mottok-en-donasjon-til-johncons.html

I den forbindelse, så har jeg lovet, at jeg skal føre regnskap, for hva jeg bruker donasjoner til.

Og de cirka 50 pundene, de har jeg brukt sånn her:

- cirka 10 pund: En måneds abonement på Aftenpostens Tekstarkiv.

- cirka 20 pund: fargeblekk til Epson-printer.

- cirka 12 pund: nytt botshell til blablabot, (som passer på min chattekanal #blablabla, på EFnet, hvor det går an å spørre om ting angående johncons-nettstedene, hvis det er noe spesielt).

- for de siste 8-10 pundene, så skulle jeg også kjøpe meg øl på byen, fikk jeg høre, på irc, av dem som donerte.

Men jeg er gluten-allergiker, men jeg kjøpte sånne Bacardi & Cola-bokser, på Home Bargains, som bare kosta et par pund, for fire bokser.

Også kjøpte jeg 10 poser isbre-mint, som jeg synes er godt selv og, (og som jeg spiser selv også, og ikke bare selger på nettet), siden det var snakk om at jeg skulle bruke noen av pengene selv og.

Så da brukte jeg cirka 20 prosent av de pengene på Bacardi og cola-bokser og Isbre Mint da.

Det er greit tror jeg, å bruke 10-20 prosent på sosiale ting, (eller hva man skal kalle det), når det er snakk om donasjoner til organisasjoner.

Det får man regne med.

Så da blir det cirka 50 pund tilsammen.

Så da har jeg liksom opplyst om regnskapet for den donasjonen da, vil jeg si.

Så da får jeg håpe at det var greit.

Og igjen mange takk for støtten!

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

Photo 3091

PS 2.

Hvis det er noen fler som vil gi støtte, til johncons-nettstedene, så er det mulig herfra:

http://johncons.org/doner.html

PS 3.

Jeg har også bestilt minnekort, til kameraet, som jeg kjøpte for den anonyme julegaven, (gavekortet fra Debenhams), som jeg fikk, i forrige måned.

Så da gikk det nesten 5 pund der og.

Så jeg får føre det minnekortet også, på den donasjonen da.

Så får jeg føre mer av den Isbre-mint-regninga, på meg selv.

Så da var det bare altså snakk om en eller to poser Isbre Mint, som jeg kjøpte, for den donasjonen.

Ved siden av Bacardi & Cola-boksene.

Noe sånt.

Så sånn var det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 4.

Jeg sa opp det abonnementet, hos Aftenpostens tekstarkiv, for jeg er ikke sikker på at jeg har råd til å holde det:

stoppet abonnement aftenposten

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter