Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 22. mars 2011

Jeg sendte en e-post til Liverpool County Court




Gmail - To the Superior of Mr. Johan Hawley/Fwd: Update/Fwd: To the superior of Johan Hawley/Fwd: Update/Fwd: Taking my landlord to the County...










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




To the Superior of Mr. Johan Hawley/Fwd: Update/Fwd: To the superior of Johan Hawley/Fwd: Update/Fwd: Taking my landlord to the County...











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Mar 22, 2011 at 11:14 AM




To:
enquiries@liverpool.countycourt.gsi.gov.uk


Cc:
joe.anderson@liverpool.gov.uk, inquiries2@un.org, mail.gva@efta.int, "Harker, David" <david.harker@citizensadvice.org.uk>, emb.london@mfa.no






Hi,

why do I get an answer e-mail from Mr. Johan Hawley, when I send this to the Superior of Mr. Johan Hawley.

I want to bring this case up in the County Court, that's my main objective in this.


Could I please get a reply from Mr. Hawleys line-manager, telling me how to do this, if that's alright?

Best regards,

Erik Ribsskog



---------- Forwarded message ----------
From: Liverpool County Court <enquiries@liverpool.countycourt.gsi.gov.uk>

Date: Tue, Mar 22, 2011 at 11:06 AM
Subject: RE: Update/Fwd: To the superior of Johan Hawley/Fwd: Update/Fwd: Taking my landlord to the County...
To: eribsskog@gmail.com



I'm afraid UK do not have the castle doctrine laws. Please search "castle doctrine UK" to see evidence or call a lawcentre.



Also, it's highly unlikely that the Council, Merseyside Police, IPCC, Landlord, Microsoft, Order of St. John, Goverment in Norway, Goverment in UK, Brits, Muslims or Muslims gangs, Illuminists and CAB is messing to you at the same time as you state in the emails.



Instead of emailing what I would belive is prank to us, I would recommend you to meet us at our centre to discuss this in detail and in a formal manner.





Regards,



Johan Hawley



35 Vernon Street

Liverpool Merseyside

England

L2 2BX



DX 702600 Liverpool 5



Court number 251









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter