Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 21. mars 2011

Jeg sendte en klage på Fylkesmannen i Oslo og Akershus, til Statens Sivilrettsforvaltning




Gmail - Klage på Fylkesmannen i Oslo og Akershus/Fwd: Klage på Spesialenheten










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage på Fylkesmannen i Oslo og Akershus/Fwd: Klage på Spesialenheten











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Mar 21, 2011 at 12:44 AM




To:
post@sivilrett.no






Hei,

jeg er en som overhørte, i Oslo, i 2003 og 2004, at jeg var forfulgt av 'mafian', og som har blitt utsatt for et mordforsøk, fra en bande, i Kvelde, i 2005.

Politiet vil ikke engang klargjøre ovenfor meg, om hva som egentlig foregår. (Hvem er denne 'mafian'. Hvem forsøkte å myrde meg?).


De vil ikke engang etterforske mordforsøket mot meg.

Jeg har også Johanitterordenen i slekta, som jeg har måttet lese Aftenspostens Tekstarkiv, for å finne ut.

Jeg har blitt tullet med hele live, på skolen, på jobb, i militæret, osv., av enten Johanitterordenen og/eller Illuminati, tror jeg.


Men likevel, så får jeg aldri Fri Rettshjelp, uansett hva jeg søker om dette for, fra Fylkesmannen i Oslo og Akershus.

Og jeg må først klage på at dette ikke er gjennomsiktig.


FMOA er så vage, så jeg, (som er tidligere butikksjef og også akademiker og også har vært aktiv i politikk), jeg forstår ikke hvorfor de ikke vil la meg få Fri Rettshjelp.

FMOA må være klare, mener jeg.


Her er de som søstera mi, som ofte er vag, mener jeg.

Vage og innesluttede.

Det er er som at de er begrensede og avstumpede mennesker, som jobber der, synes jeg, som mangler evne til å kommunisere.


Dette må være en påtatt hersketeknikk, fra FMOA, mistenker jeg.

Jeg vil gjerne klage på manglede åpenhet og gjennomsiktighet fra FMOA.

Sender med den videresendte e-posten, for å forklare litt om min situasjon og bakgrunn.


Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/3/20
Subject: Klage på Spesialenheten
To: postmottak@riksadvokaten.no


Hei,

i dag, (søndag), så åpnet jeg et brev jeg har fått tidligere denne uken, fra Spesialenheten.


(Søndager er en rolig dag, hvor det ikke er så mye annet som skjer, så det hender jeg samler opp brev fra myndighetene osv., og går gjennom de på søndager.


Da kommer det jo ikke noe post heller, og jeg får ingen telefoner som gjør at jeg blir distrahert, for jeg har ganske mye å gjøre, jeg har en blogg blant annet, hvor jeg skriver om at jeg ikke får rettighetene mine fra politiet, med mere, etter at jeg overhørte at jeg var forfulgt, av noe 'mafian', i Oslo, i 2003 og 2004, og etter at jeg ble forsøkt myrdet av en bande, i Kvelde, i 2005, og har flyktet til England. Så jeg er egentlig en flyktning fra Norge, men Storbritannia og FN tuller også, så det er ikke formalisert).


Det viser seg at konvolutten inneholder tre ulike klagesaker, på politiet, som jeg har sendt Spesialenheten.

Jeg synes dette virker som at de sorterer etter person og ikke etter sak der.


Burde ikke Spesialenheten være saklige?

Jeg har studert Informasjonsbehandling, i to år, på NHI, så dette skjønner jeg litt av mener jeg, og jeg har jobbet som butikksjef i Rimi, så rutinene til Spesialenheten mener jeg å se at skinner litt igjennom her.


De er ikke saklige da, mener jeg.

Og det er en uting, mener jeg, for de skal være som byråkrater, og ikke behandle folk forskjellig.

Så da blir jeg trakassert, av Spesialenheten, mener jeg, hvis de sender meg tre saker i en konvolutt.


Da går det på meg som person, og ikke på sakene, mener jeg.

Stygg sak!

En annen ting jeg reagerer på er saksgangen, når det gjelder klager på Spesialenheten.


Til Riksadvokaten.

Da skal den sendes inn via Spesialenheten.

Det er jo ikke gjennomsiktig da.

Da kan jo de i teorien klusse og kludre med klagen, før den sendes Riksadvokaten, og ingen vil noen gang finne ut av det.


Er det i orden hvis jeg sender klager; (for jeg har tenkt å klage på henleggelsene i de tre nevnte sakene. Ihvertfall en av dem er veldig klar, mener jeg. Men også de to andre, som er ganske like).


Kan jeg sende de klagene direkte til dere hos Riksadvokaten, hvis jeg tror det er noe personlig fra Spesialenheten?

Jeg har Johanitterordenen i slekta, som jeg har måttet lese om i Aftenpostens Tekstarkiv, for å finne ut.


Og 'Presthus', det høres jo religiøst ut.

Jeg lurer på om jeg blir tullet med av de kristne/korsfarerne.

Dessuten er Presthus Høyre-navn, og jeg blir tullet med av Høyre, etter at jeg var med å jobbe på Unge Høyre sitt program før kommunevalget, i 1991, i Høires Hus, i Stortingsgata, i Oslo.


(De vil ikke sende kursbevis og attest for at jeg var politiker/politisk rådgiver).

Dessuten er Hamar, (hvor Spesialenheten hører til).

Det er nabobyen til Elverum, hvor jeg var et år i militæret, i Geværkompaniet, i 1992/93.


Så jeg er nesten litt fra Elverum og.

Og det er jo et rivaliseringsforhold her, hvis jeg har forstått det riktig, mellom Elverum og Hamar.

På begynnelsen av 90-tallet, så var det ihvertfall sånn, skjønte jeg av Stig Ragnhildsløkken, som var på samme lag som meg, på Terningmoen, i infanteriet der, at i Hamar så snakka dem 'Oslo-mål', mens i Elverum så snakka dem mer 'bredt'.


Så her er det noe forskjell.

Så jeg lurer på hva det er, men tulla med blir jeg nok av Spesialenheten.

De, (og også dere hos Riksadvokaten), lar alt passere, enda det er klart som dagen er lang, at her er det tull fra 'onkel Politi'.


Her må politiet slutte å tro at de så mye finere enn vanlige folk.

Jeg har vært i Heimevernet, og lar meg ikke patronisere bare fordi at dere i politiet har uniform.

Nei, maktmisbruk det ser jeg meg ikke blid på.


Og det jeg ser fra dere og Spesialenheten og Politiet, det er maktmisbruk i høyeste grad.

Så nå får dere skjerpe dere, og rydde opp i de grumsete systemene deres, og slutte å forakte norske folk, (som ikke er som 'jøder'/frimurere/(amerikanere)/korsfarere/illuminister), synes jeg.


Med hilsen

Erik Ribsskog









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter