Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 14. mars 2011

Jeg sendte en ny e-post til Norsk Pasientskadeerstatning




Gmail - Klage på Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering (MELDING)/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til leder for Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Erik Ribbskog










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage på Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering (MELDING)/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til leder for Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Erik Ribbskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Mon, Mar 14, 2011 at 1:05 PM




To:
Cecilie Bakken Kristoffersen <Cecilie.Bakken.Kristoffersen@npe.no>






Hei,

ok, da sender jeg det i løpet av denne uken, eller neste uke da.

(Siden de driver å tuller fælt med meg fra Psykiatrien i Vestfold, synes jeg).

Mange takk for hjelp!


Mvh.

Erik Ribsskog


2011/3/14 Cecilie Bakken Kristoffersen <Cecilie.Bakken.Kristoffersen@npe.no>


Skademeldingsskjemaet finner du på vår hjemmeside www.npe.no.


Med vennlig hilsen

Cecilie Bakken Kristoffersen
førstekonsulent

Norsk pasientskadeerstatning, Holbergs gate 1, Postboks 3 St. Olavs plass, 0130 Oslo

Telefon: 22 99 45 00, Direkte: 22 99 45 97, Telefaks: 22 99 45 90
Internett: www.npe.no, E-post: Cecilie.Bakken.Kristoffersen@npe.no


Ikke sensitivt innhold: Denne meldingen inneholder ikke sensitiv informasjon som bryter med NPEs krav til informasjonssikkerhet.
E-post sendes over en åpen og usikret linje. Vi ber deg derfor om ikke å sende sensitiv informasjon til oss via e-post.


P Vennligst tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten.


Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 14. mars 2011 14:00
Til: Cecilie Bakken Kristoffersen
Emne: Re: Klage på Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering (MELDING)/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til leder for Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Erik Ribbskog


Hei,

ja, jeg vil gjerne ha et skademeldingsskjema i posten, eller hvis du har en link til det skjemaet online igjen.



Mvh.


Erik Ribsskog

2011/3/14 Cecilie Bakken Kristoffersen <Cecilie.Bakken.Kristoffersen@npe.no>


For å søke om pasientskadeerstatning, trenger du kun å fylle ut et skademeldingsskjema. Ta gjerne kontakt på telefon 22 99 45 00 om du ønsker å få tilsendt et skademeldingsskjema i posten.


Med vennlig hilsen

Cecilie Bakken Kristoffersen
førstekonsulent

Norsk pasientskadeerstatning, Holbergs gate 1, Postboks 3 St. Olavs plass, 0130 Oslo

Telefon: 22 99 45 00, Direkte: 22 99 45 97, Telefaks: 22 99 45 90
Internett: www.npe.no, E-post: Cecilie.Bakken.Kristoffersen@npe.no


Ikke sensitivt innhold: Denne meldingen inneholder ikke sensitiv informasjon som bryter med NPEs krav til informasjonssikkerhet.
E-post sendes over en åpen og usikret linje. Vi ber deg derfor om ikke å sende sensitiv informasjon til oss via e-post.


P Vennligst tenk på miljøet før du skriver ut denne e-posten.


Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 12. mars 2011 01:01
Til: Cecilie Bakken Kristoffersen
Kopi: post@taperne.no
Emne: Klage på Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Klage/Fwd: Oppdatering (MELDING)/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til leder for Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Erik Ribbskog


Hei,

jeg sender deg også en klage på de her, (Psykiatrien i Vestfold).



Jeg gikk til noen få timer hos psykolog, (min onkel Martin dro meg dit), i 2005, i Larvik, hos ei tysk dame, som het Silke, som var ansatt i Psykiatrien i Vestfold.


Og så dro jeg til England, i juli 2005, (for snart 6 år siden).


Og nå, så viser det seg, at hu skrev en diagnose på meg.


Men det har aldri jeg blitt fortalt/forklart.



Så dette ødelegger muligens fælt for meg.

Min slekt sender ikke arv, med mere.

Så dette koster meg mye penger og stry da.



Så disse vil jeg også klage på til dere.

(Siden disse, Psykiatrien i Vestfold, bare tuller, sånn som jeg ser det).


Håper dette er i orden!

Mvh.


Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/3/11
Subject: Klage/Fwd: Oppdatering (MELDING)/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til leder for Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Erik Ribbskog
To: post@piv.no



Hei,

dere har aldri sagt til meg, at jeg har fått noen diagnose.


Så da kan ikke opprettholde noen diagnose da.


Dette blir bare tull, mener jeg, så det vil jeg klage på.


Nå får dere skjerpe dere!



Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2011/3/11
Subject: Oppdatering (MELDING)/Fwd: Enda en oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til leder for Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Erik Ribbskog
To: post@piv.no



MELDING

Jeg lurer på hvorfor det ikke var han Svein-Erik, overlege i Sandefjord, som svarte.



Erik Ribsskog

---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: 2011/3/11
Subject: Re: Enda en oppdatering/Fwd: Oppdatering/Fwd: Til leder for Psykiatrien i Vestfold/Fwd: Erik Ribbskog

To: post@piv.no


Hei,

det er ikke det dere har sagt tidligere.



Det er bare piss det her.

Han overlegen sa at dere kunne slette journalen.


Det her er en e-post, som dere sender, uten navn engang.


Det her er bare piss.


Slutt å leik kommunist-mafia nå, og send det til han overlegen jeg prata med på telefonen i 2007, var det vel.



Svein-Erik, eller noe?


Med hilsen


Erik Ribsskog


2011/3/11 post@piv.no <post@piv.no>


Erik Ribsskog
Personnummer: 250770 30568


MELDING

Psykiatrien i Vestfold opprettholder din diagnose og denne kan kun endres ved personlig oppmøte. Dvs at din nåværende diagnose vil bli opprettholdt. Vi anbefaler sterkt til at du mottar behandling.


Som stadfestet i journalen er det satt en diagnose på paranoid psykose. Med paranoid psykose har du sannsynligvis en uriktig oppfatning av virkeligheten, på tross av bevis på det motsatte. Du innser ikke selv at det er noe galt og av dette ønsker du å fjerne journalen, for å fjerne enhver tvil at noe er galt.



Som nevnt tidligere anbefaler vi sterkt at du tar kontakt med et psykiatrisk senter for en ny kartlegging av din tilstand.


Hilsen

Psykiatrien i Vestfold HF
Tlf: 33 01 80 00

Postadresse:

Psykiatrien i Vestfold HF
Hovedkontoret
Postboks 2267
3103 Tønsberg

Besøksadresse:
Olav Trygvasonsgt 4
3125 Tønsberg











Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter